To malejpeta:
Tvoje a mart.fish - ova závada je mi blízká
- nebyli jsme někde spolu přes noc .... tedy se skůtry? Něco obdobného řeším již od doby, kdy jsem jel akci "krajská města za 24 hod.", která jsem z tohoto důvodu vzdal v polovině u Velké Bíteše a to střídavě s tím, že jsem to už vyřešil a pak zas ne
.
Rozvedu: nastartuju ráno studený - vrčí to pravidelně - sednu a malinko přidám - je to jako by tam elektronika nevěděla co má včil dělat, škube to - jakmile přidám víc o kousek jede to jak z praku. Sundám dekle vyčistím klapku, sednu a jedu tak 200-300 km, vše OK, pak zas jakoby plíživě se chování vrátí. Od minulého týdne se přidalo ještě to, že po rozjetí když se dostanu nejlépe ke světlum a čekám na červenou, tak to samo zdechlo.
Takže včera jsem na to "šel od lesa". Klapku mám čistou jak slovo boží - ne nebojte neberu ho nadarmo - tak jsem si řekl konektory nebo čidla. Odpojil jsem konetrory postupně od klapky, čidla teploty vody a vstřiku /vše vyčistil/. Pak zkoušel při jednotlivých odpojených konektorech zapnout zapalování a zastartovat. Výsledkem je zjištění /jak jinak/ že s odpojeným konektorem od teplotního čidla to jede ale krmí to furt plnej / projeví se to zřetelně u teplého motoru vyššími volnoběžnými otáčkami o cca 300 - 350 ot./min / a bliká na přístrojovce červená kontrolka pod budíkem vody. U klapky konektor jež ovládá volnoběžný kanálek nenastartuju, u konektoru jenž snímá polohu šrtící klapkyy taky ne a u vstřiku taky ne / kdo by to byl řekl, že?
/ . Pouze se rozsvítí EFI.
Tak jsem to zase poskládal zpět a hádejte co ....... no pane doktore neměl tam popisovanou závadu. Prostě hlavolam. Sázel jsem na čidlo teploty vody a jedno si koupil, tak zase zkusím jezdit a uvidíme.
Tak děti a pohádky je prozatím konec