Byl by nekdo ochotny mi detailne popsat jak funguje palivova soustava?mel sem pred tim pouze karburatorove stroje.chtel bych postupne projit cast po casti a najit chybu.diky
volnoběh je akorát, na ten šahat nebudu.koupím novou kontrastku a pružinky.nevíte,jak hodně musí být vydřený variator, aby se musel měnit?na ploše, kde klouže řemen, je jen mírné zvlnění, max. 1mm rozdíl.je toto už problém?
edit: odpojil sem privod benzinu od vstriku a benzin tekl jen z jedne hadice je to zpravne?pokud ano znamena to ze vstriky jsou vadne?da se to nejak opravit procistit nebo nutno vymenit?
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 zář 2013, 20:12, celkově upraveno 2
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Nádrž - palivové čerpadlo - T kus -- vstřik -- pokračuje k regulačnímu ventilu, který udržuje tlak pro vstřik - vrat do nádrže. Tj. na vstřiku musí být palivo natlakované. Ntuším teď kolik. 0,2 - 0,6 Atm. Jinak vstřik nemůže fungovat. Zkus alespoň palcem je li přetlak.
Vstřikovač Ti funguje jen když dostane impuls od ŘJ. Nebo na něj pošleš 12V. U osobáků se čistil tak, že se konec ponožil do petrolínu a napájel se přes 12V trafo s diodou. Vrčel a většinou to pomohlo. Můžeš zkusit místo vstřiku dát žárovičku a zatočit starterem, jestli zabliká. Dál nechat vstřik na hadičkách a připojit 12V, jestli si cákne. Ať se daří.
Mohl by mi nekdo odpojit kontkty od vstrikovace a zkusit je prozvonit jestli jsou spojeny pres civku? mely by byt propojene pres vinuti, moje sou mrtve i vuci krytu vstriku mate to taky tak? dekuji
Minulu zimu som palivovy system mal asi desat raz vonku jednoducha skuska vymontujes vstrek a tocis pri volnobehu aj pridas plyn ked dobre prasi tak je vsetko ok. Na mojom nedrzali otacky pri volnobehu tak som sa rypal v palivovom systeme ale vsetko bolo v poriadku,tlak je tam az 1,5 atm a ked cerpadlo funguje tak na hadicke skoro neudrzis palec,a regulacny ventyl je taky jednoduchy a taky velky ze na nom sa nema co pokazit.Tak som vymenil skrtiacu klapku za uzivanuale dobru ,nepomohlo,tak servys pocitacovy uazoval na vadnu klapku .Tak som premeral kable od klapky k riadiacej jednotke a jeden zo styroch bol preruseny ,nenormalne vo vnutry zoxidoval na nedenku.Tak ci tam neni podobna banalita sposobena priznaje starobou
Wextn a stahl sis už ten manuál co ti sem dal Křižík? Tam je schéma,řekl bych docela srozumitelné a šel bych podle toho. A taky jsou tam postupy řešení různých problémů. Ne že bych nechtěl pomoct,ale teď by se mi teda nechtělo skůtra ,,zbytečně,, rozdělávat a něco proměřovat. Navíc,čím víc se rýpe do hovna tím víc smrdí
Ahoj, kdo řešíte nedržící vzpěru sedla, mám pro vás tip na levné a rychlé řešení: tuto vzpěru jsem koupil v OBI (nebo uni hobby), stála 149,- Kč, namontovat šla bez úprav pod jeden ze šroubů, co drží kryt motorového prostoru + jeden vrut navíc (druhý konec na stejné místo, jako origilání vzpěra).