Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 črc 2013, 15:06
lopi píše:Regulator delaji jen jeden typ - RCH25Z, cena 2521,-, pri odberu 2 kusu cena 2143,-. Info je na ignitech.cz.
Standartni napeti 14,5V, na prani lze i jine, stejne jako kabely a konektory. Maji uz i ten hnedy konektor k alternatoru, vloni ho jeste ho nemeli. Takze po elektricke strance neni treba nic predelavat. Jedine upravy se tykaji uchyceni - vyvrtat 2 diry. Ve stredu objednano, v patek byl doma.
Poznatky z provozu (najeto 250 km) - zatim bez zavad, napeti na volnobeh o cca 1V vyssi, po jizde docela hreje ale to byl teply i ten original. Motor zatim nechcipnul, i kdyz vcera se mi prece jen zdalo ze chvilkama mel tendence ke chcipani, rikam si jestli to taky nemuze byt tou klapkou co jste tu uz kdysi resili. Dotaz - slo o tu klapku pod krytem airboxu?
Prosím tě když to dobíjí na těch 14,5 v tak je to v pořádku? Nebo to má dobíjet jinak?
04 črc 2013, 17:01
14,5 je vystupni napeti regulatoru, abych pravdu rek, tak ani nevim kolik ma vystup na regulatoru originalnim, ale myslim ze to bude podobne. Zatim najeto cca 2000 km a dobry (i kdyz prece jen jednou mi to chciplo, ale mam podezreni na vzduchovou klapku).
Jestli potrebujes jinou hodnotu vystupniho napeti, tak Ignitech na svych strankach pise ze je to mozne.
05 črc 2013, 18:53
už jsem objednal u ignitechu.dobijí mi to po přidání plynu 17V a víc
05 črc 2013, 18:55
Bacha, pujde ti kukat baterka. Pri tomhle napeti by ti melo svitit EFI
05 črc 2013, 19:07
uz jsem moto odstavil a čekám na regulátor.svítí mi EFI po přidání plynu
05 črc 2013, 19:26
Mel jsem stejny problem. Odesel regl a zacalo to prebijet. Pri prebijeni zacne bublat baterka a vse se vopatla od elektrolitu.
05 črc 2013, 22:44
Coz o to, baterka jeste neni financne takovej narez. Horsi by bylo, kdyby odesly budiky nebo ridici jednotka.
Warnere, nechces pustit svuj regulator do sveta? Myslim ze kdyby se osvedcil, tak na kazde AA akci polozi na tvuj prichod cerveny koberec a budou ti prideleny minimalne dve pritulne slecny
05 črc 2013, 22:47
Lopi, asi neni problem. Budes si ale muset vyresit konektory, zaizolovat a bohuzel to je testovaci verze. Tim padem neni na plosnaku.
05 črc 2013, 22:59
Jasny, ja to mam momentalne vyreseny. Ale chtelo by to, aby ten tvuj nekdo testnul. Ja jsem na tohle trochu linej (chci to rozebirat co nejmin), ale o to vic si vazim toho kdyz si da nekdo praci s hledanim alternativniho reseni.
malejpeta: predpokladam, ze jsi zkontroloval kontakty hlavnich pojistek, rady byvaji zkorodovane od elektrolytu. Takze zkontrolovat odpor a pripadne prostriknout sprejem na kontakty.
Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Kyblos
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 črc 2013, 12:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
09 črc 2013, 11:38
Ahoj všem,
budu letos opět měnit řemen a ještě, než ho budu objednávat jsem ještě kouknul na válečky. Já jsem na nich najel něco přes 20000km, kolik předchozí majitel nevím.
Asi na třech jsou už asi 2-3mm hranky, ty ostatní se zdají být celkem dobré. Mám je vyměnit , nebo mi to ještě nějakou dobu vydrží?
Jinak jsem kontroloval i obložení na spojce a docela mně překvapuje, že vypadá téměř stejně jako před 20000km...
Díky za radu.
Jirka.
09 črc 2013, 12:25
To Gepr:
řemen zkus poptat na skůtr-malšice u pana Punčocháře. Ceny má více něž dobré. Jen musíš vědět délku a rozměr
Na válečky se vykašli a kup kostičky od Dr.Pulley budeš nadšen stejně jako já. Doporučuji koupi max o 2g lehčí víc ne nebo stejnou váhu co originál
. Zase záleží kolika válečkový máš varec.
Spojkový obložení při 1mm je na výměnu nechával jsem nalepit nové, protože samotné pakny se nedají koupit a vyšlo to na 600,- kč.
10 črc 2013, 09:12
To Boboh:
Ahoj Borisi,
tak je tedy asi radši vyměním. Mám polořemenici na šest válečků (malossi). Koukal jsem, že ty válečky Dr. Puley se dělají v nějaké sadě 2x 4ks. To jakou mají ty moje gramáž nemám tušení
Co tam máš Ty?
Díky. Jirka.
10 črc 2013, 11:13
Kde najdu na aa 500 sprint regulátor dobíjení?
10 črc 2013, 13:12
To Gepr:
Čus Jirko,
Tak jestliže máš variátor malossi, tak to raději použij standardní válečky, páč na zahraničních fórech se dle zkušeností potvrdilo, že Dr. Pulley mají velký potenciál právě u sériových varců
.
Tuningový variátory jsou už s upravenou charakteristikou a tak se tam ty kostičky od doktora nevyplatí dávat
.
Jinak já mám origo 6-ti válečkový s průměrem řemenic 14,2cm a řemen s délkou 27,7x1011 mm. Téměř nové válečky s najetými cca 2000 km v rozměru 25x22x29g mám doma na polici a klidně ti je věnuji, když se pro ně stavíš
10 črc 2013, 17:55
to malejpeta: myslím, že je na stejným místě jako u 250ccm. a já ho mám pod pravým bočním velkým plastem.