Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 čer 2013, 16:29
Zatím to žere o něco méně, cca o 0,2-0,5l/100km. Těch 1500 kilometrů bylo ale jezděno v pro mne neběžných podmínkách (skútršňůra, výlet s motorkáři, zkoušení otáček v jednotlivých rychlostech, atd). Ten nájezd tam byl hned a asi není extra vypovídající. Příští týden jedeme objet to Slovensko, tak budu vše sledovat a zapisovat a dám vědět, kterak to páni "doktoři" zkonstruovali
24 čer 2013, 19:20
martink píše:jirka 2 skús vynulovať palubný počítač. . ja to mám to isté na mojom AA. po zime mi ukazoval priemer max 23km na 1L, kedže mi hodiny ukazovali nesprávny čas,pri nastavovaní som vynuloval PC a čuduj sa svetu zrazu sa postupne upravila aj spotreba,cca do 50km mi začal ukazovať 25-26km/L a pomaly to stúpa.... nestalo sa mi to prvý krát a vždy je ,,postup,, taký istý
inak chlapi,ak ste vedeli o potencionálnom kupcovi AA 500 dajte vedieť
moc diky zatím jsem zjistil že asi vubec nejde palubní pc protože na denní počitač najedu třeba 100 km a palubní pc ukazuje 28 km tim potom asi ukazuje jinak i spotřeba a vše kolem ted jsem najel na 250 km a mam pořád pul nadrže uvidim až natankuju skoušel jsem resetovat počítaž ale ukazuje pořád stejně blbě ale jinak skutr po přechodu z chopperu je skutr užasnej ...
26 čer 2013, 09:02
Chtel bych se zeptat, jestli je mozny do Atlantica pouzit bilou kontrastku Malossi. Mate to nekdo odzkouseno?
26 čer 2013, 09:06
Mám ji, ale žádnou změnu jsem nezaznamenal.
26 čer 2013, 11:22
Tak to je dobre. Ja jen ze se mi doma vali a mozna by uz ta stavajici byla na vymenu. A pomery ve variatoru nechci nijak menit.
28 čer 2013, 19:27
ahoj,tak jsem koupil AA 500 sprint a budu tady s váma trávit čas a učit se
28 čer 2013, 19:39
Tak to spíš doufej, že budeš trávit čas na cestách
a né tady v tom panoptiku
28 čer 2013, 20:58
Jelikož už žádné kamarády nemám, tak tímhle mne zrovna vydírat nemůžeš
28 čer 2013, 21:14
Našel jsem tady na foru stejný problém,jaký mám já.Nevíte,jak to dopadlo?
Zdravím a prosím o radu,
problikává mi kontrolka EFI a při studeném startu se mi zdá, že nejde sytič. Otáčky se nějak při prvním startu nezvýší a občas to samo chcípne. Občas to i střelí do výfuku. Také se mi stává, že z vyšší rychlosti dobrzdím na křižovatku a tam mi motorka chcípne. Nevím zda to všechno má souvislost s kontrolkou EFI.
Prosím tedy o radu. Díky moc
02 črc 2013, 09:04
Krizik - Myslel si tyhle valecky
http://www.scootershop.cz/3749-valecky-dr-pulley-25x17-20gr-8-kusu-na-piaggio-gilera-500-4t.html ? Křížo, bíš, že sem technická lama. Je třeba ještě něco jiného? Jako třeba pružina, vodítka?
02 črc 2013, 12:50
momentalne brazdime slovenske silnice a rozmer si z hlavy nepamatuju, ale asi to budou oni.
04 črc 2013, 13:40
panove , poslední dobou me nejak zlobi variator , nebo neco tam pod tim deklem ! jak dojedu a vypnu motor tak se to jeste toci jako by setrvacnoosti ! co stim?
04 črc 2013, 13:44
popisoval jsem ve vlákně na X9. Po zastavení a okamžitém vypnutí motoru jakoby syčení z papiňáku. Na jízdu bez vlivu. Po 14 dnech jsem na to nemohl přijít, až v pondělí mě osvítilo. Je to kladka mezi varecem a spojkou. Kdybys nechal volnoběh a po chvíli vypnul motor, asi nic neuslyšíš. Když dojíždíš a hned vypneš, jak o ni brnká řemen, je roztočená a dotáčí se. já s tím nic dělat nebudu, až při servise a kontrole po 6 000km to omrknu a rozeberu.
04 črc 2013, 14:02
Ložisko v té kladce se dá krásně vyměnit a samo to bude levnější než nová kladka. Taky mi to chrastilo tak jsem ji takhle opravil. Napsal bych rozměr ale ten si nepamatuju,ale bylo to obyčejné ložisko a nebyl problém ho koupit.