Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

14 čer 2013, 07:54

Teda přátelé, já fakt nechápu tu nesmyslnou cenu za rgl. Že se ti bastardi nestyděj nás takhle škubat. Součástky jsou do 300 (a to mají určitě slevu), plušňák při sériovce tak 20? Zabudovat se to dá do chladiče třeba GME.cz (ať nežeru 100). Kvúli izolaci to zalejou gumou (a aby se jim do toho nikdo nedostal a neopravoval to). Přitom stačí jen zaklopit a víčko utěsnit. Takže výrobní náklady s rezervou 600,- . Než to opička smontuje, tak řekněme, že nebude tak zdatná a jeden regl bude dělat hodinu. Nákladově (mzda, daně, pojištění, energie) 400,- K tomu zisk 50% a cena 1500,- Tady je schema. Odzkoušeno a funkční: http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb/RegRec/GPZvRegMagnetField.html

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

14 čer 2013, 09:05

Už to tu bylo, ale pro osvěžení kdyby někdo potřeboval
http://www.ebay.it/itm/REGOLATORE-DI-TE ... 3a6434abe1
http://www.ebay.it/itm/REGOLATORE-DI-TE ... 3a665645e8

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

14 čer 2013, 09:38

No to je cena, která je fér 1.274,- s dopravou. Vydělávaj, ale ne jako ti naši šmejdi.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

15 čer 2013, 13:15

Warnercz: Souhlas. Vsak uz jsem i uvazoval, ze bych te kvuli tomu obtezoval, jestli bys za uplatu jeden nevyrobil pro me. Pak se tu objevily prispevky, ze problem by mohl byt spis v tech pojistkach, tak jsem tajne doufal ze to bude i muj pripad. Ale bohuzel (kabely jsem promeril a jsou OK, odpor 0,1 Ohm.)
No a pote co mi to zase chciplo na krizovatce, tak uz jsem nevahal a konal - ve stredu jsem objednal u Ignitechu , v patek to bylo doma, o vikendu namontovano.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

15 čer 2013, 17:39

Mne prvni regl zacal prebijet na 17V. Takze novej z ASpiritu. Ten odesel taky, ale vyreklamovali. Ty pojistky mne napadli uplne nahodou, protoze i ten delanej nic nepocilal do baterky. Z reglu lezlo 13V a na baterce jsem nameril 12V

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

16 čer 2013, 11:11

Sháním kompletní zadní světlo pravé na Aprilia Atlantic 2004 ??Pomůže mě nebo poradí někdo??Děkuji

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

17 čer 2013, 19:32

warnercz píše:Teda přátelé, já fakt nechápu tu nesmyslnou cenu za rgl. Že se ti bastardi nestyděj nás takhle škubat. Součástky jsou do 300 (a to mají určitě slevu), plušňák při sériovce tak 20? Zabudovat se to dá do chladiče třeba GME.cz (ať nežeru 100). Kvúli izolaci to zalejou gumou (a aby se jim do toho nikdo nedostal a neopravoval to). Přitom stačí jen zaklopit a víčko utěsnit. Takže výrobní náklady s rezervou 600,- . Než to opička smontuje, tak řekněme, že nebude tak zdatná a jeden regl bude dělat hodinu. Nákladově (mzda, daně, pojištění, energie) 400,- K tomu zisk 50% a cena 1500,- Tady je schema. Odzkoušeno a funkční: http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb/RegRec/GPZvRegMagnetField.html

Co se týče zalévání gumou, máš tak trochu pravdu, protože opravit to půjde určitě snadno za pár korun z GME, ale jde hlavně o vlhkost a také o to, aby se součástky na desce s plošňákem nehýbaly (pokud nejsou v provedení SMD- přímo napájené na desce), protože při mikrootřesech zvláště na našich silnicích, by se udělal studenej spoj a věř že by to dlouho netrvalo. Vím o čem mluvím, svého času jsem vyráběl tyristorové zapalování do Simsonů (taková ta krabička zalitá v bočním kaslíku) a dodával do pár servisů v okolí. Nasekal jsem jich něco přes 1200 kusů a odléval do Dentacrylu. Píšu jen pro to, že se na tenhle jev často zapomíná a svádí se to na vlhkost a naschválnou nerozebiratelnost. Mino jimé i příklad zase v simsonech, snímač v motoru (místo kladívek) neměl jinou poruchu než studenej spoj i přes to, že byl zalitej. Stačilo šikovně otevřít, spájet drátky od cívky a zalejt (alespoň silikonem :D ) a jelo se dál. Ale ty muka než se přišlo na to, že je to snímač..... chvilku to fungovalo, chvilku ne....
Tak to jen tak pro doplnění :D

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

19 čer 2013, 19:23

Chlapi, jeden rychlej dotaz - da se nejak pridat volnobeh? Nekde nejakym sroubkem nebo tak? Nebo je nastavenej napevno a ridi ho "mozek"? Dneska me to pri dojezdu na krizovatku chciplo a hlavne za studena mam volnobeh takovej neklidnej, jak kdyz to ma kazdou chvili zdechnout. Trochu bych mu pridal - tak 100-200 otacek, jestli to jde.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

19 čer 2013, 19:57

Vyčistit klapku. 20 minut práce. Nechce se mi rozepisovat tak když tak volej na tel v profilu.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

20 čer 2013, 19:59

To krizik+ALL:
Myslim, ze bude stacit seridit - dneska jsem sundal bocni kryty a koukal, jestli je tam nejakej stelovaci doraz a je tam. Jak taha lanko plynu za to pulkulaty ovladani klapky (nebo co to je), tak je tam dorazovej sroub, kterym se steluje volnobeh a hlavicku ma zapusenou shora v dirce. Kdyz jsem zkusil strcit mezi ten dorazovej sroub a doraz ovladani klapky spicku sroubovaku (tim jsem nasimuloval delsi doraz), tak byl volnobeh uplne v pohode a stabilni - myslim tak 1500ot by uplne vyhovovalo. K hlavicce toho dorazovyho sroubu je ale uplne nanic pristup. Podotykam, ze jde o Scarabeo 500GT - jestli je o Atlantica k tomuhle nejakej pristup, tak tady neni vubec zadnej. Musel bych snad sundat i nadrz, abych se k nemu shora dostal :x

Nevite PLS nekdo, co ma ten sroubek na stelovani volnobeho za hlavicku? Na sroubovak to neni, zkousel jsem tam strkat bit z plochyho sroubovaku a drazka tam neni. Pak jsem ho shora ohmatal spendlikem, abych aspon trochu vedel jakej ma tvar a vypada to na neco uprostred vystouplyho. Orisek jsem do ty dirky nacpal jenom M4 a ten tam pri otoceni za nic nechyt. Nevide teda co tam strcit, abych tomu pridal tim sroubkem trochu volnobehu?

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

20 čer 2013, 20:41

Asi jsem to nenapsal dost jasně. Nech ten šroubek na pokoji jelikož máš zadělanou komůrku v klapce a otáčením šroubku to nevyléčíš. Jinak šroubek má tvar speciální hvězdičky právě proto, aby s ním nikdo netočil :D Howg.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

20 čer 2013, 21:20

Aha, mysel jsem, ze je to na serizovani volnobehu :lol:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

22 čer 2013, 23:55

Pavel Ap píše:Sháním kompletní zadní světlo pravé na Aprilia Atlantic 2004 ??Pomůže mě nebo poradí někdo??Děkuji

Já ho koupil tady http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Aprilia/2004/Atlantic+500+2001-2004/. Cena cca.1450,-Kč.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

23 čer 2013, 19:07

Pokud by někdo zvažoval nákup "válečků" Dr. Pulley, tak bych se rád podělil o své poznatky. Mám standardní osmiválečkový variátor. Původní válečky měli 21g a i když se doporučuje ubrat o 10% já zakoupil po poradě v Adveture bikeru kostičky jen o gram lehčí. Jsem naprosto nadšen, takhle nějak si představuji účinek multivaru (nikdy jsem s Atlanticem vybaveným multivarem nejel), ale za zlomek ceny. Máme zatím najeto cca 1500 kilometrů a vím, že obyčejným válečkům u mne odzvonilo. Funguje to přesně jak je uváděno v popisech. Při rozjezdu vyšší otáčky a při vysokých rychlostech naopak otáčky nižší než u obyčejných válečků. Na Atlanticovi jsem najel už 30.000 kilometrů a nevěřil bych co se v něm ve skutečnosti skrývá :D Pulleye jsem pořizoval hlavně proto, jelikož většinu času jezdíme ve dvou a ty rozjezdy a předjíždění nebyli zrovna žádnej hit. Případné dotazy zodpovím pokud budu vědět a pokud ne, tak si něco vymyslím 8) odkaz zde http://www.scootershop.cz/68-variator-s ... iator.html

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

24 čer 2013, 15:08

A na spotrebe se to nejak projevilo?
Odeslat odpověď