Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

05 kvě 2013, 18:48

To vy dva:
A aaaa vo tom to je - jednobuch, jednoduchost, jistota vibrací, jistá trvanlivost, ještě cítíš že žiješ. Nic učesanýho :mrgreen:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 kvě 2013, 11:30

zdravím všetkých majiteľov týchto nádherných strojov. AA500 vlastním niečo cez 4roky, bol som s ňou maximálne spokojný, avšak po dlhších úvahách som sa rozhodol ísť do niečoho väčšieho. moj problém je ten,že potrebujem vymeniť predné brzd.platničky aby bola Aprília v prípade predaja pripravená. Kedže nie som nejak extra techncký tip,chcem sa spýtať,je zložite vymeniť tie platničky? a moja druhá otázka: vedeli by ste mi poradiť konkrétny tip ktorý bude sedieť, je to na ročńík 2003 a jedná sa o predné. Ďakujem moc za pomoc , s pozdravom Martin

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 kvě 2013, 12:51

Výměna je snadná, že to zvládla i lama jako já :)
Koupíš třeba zde: http://www.motodubi.eu/eshop/produkt_info.php?cPath=8282_8309_8326_8327&products_id=88435 nebo tyhle http://www.motodubi.eu/eshop/produkt_info.php?cPath=8282_8309_8326_8327&products_id=88436

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 kvě 2013, 22:15

Mozna jste uz videli : http://www.youtube.com/watch?v=8UaSW8mLHbY

Ale pekne si s tim chlapec vyhral. Skoda ze tam neni detail na ty drzaky kufru.

Jeste neco pro kolegy co nove poridili Atlantika:

http://www.youtube.com/watch?v=BGAw9Jk1 ... creen&NR=1
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 9Uxj8&NR=1

Nekteri umi ten kryt variatoru sundat i bez sundani bocniho plastu, ja mezi ne nepatrim (mam strach ze bych to odrbal).

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

12 kvě 2013, 17:19

sikovny kolotocar

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

14 kvě 2013, 11:11

Tak já se tedy také přiznám, že taky neumím sundat dekl variátoru bez demontáže boku.
Ale proč píšu, dnes jsem zakoupil hranaté válečky Dr.Pulley SR2522/26g-6 :shock: a dnes večer je uložím do variátoru a jsem zvědav na tu změnu. Teda jestli vůbec bude změna, protože jsou doporučené gramáže 23-24g :roll: . Já si od 26g slibuji změnu průběhu při zachování maximálky, tak uvidíme. :idea:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

14 kvě 2013, 14:03

Maximálna rýchlosť by sa ti mala zvýšiť. Neviem či to nebude trošku lenivejšie

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

16 kvě 2013, 07:33

Já měl nejlepší válečky 30gr....zrychlení nebylo špatný ale ta maximálka...:-)))185tacho.......teď mám origo těch 21??či jak to je..zrychlení velice dobré a maximálka někde ke 160tacho....a já radši maximálku větší s menšíma otačkama....

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

17 kvě 2013, 15:52

ahoj kluci,hledam na netu gufera předních tlumiču na repas ale nemužu nic najít pomužete prosím díky moc

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

17 kvě 2013, 16:10

To jouda1:
Tak co třeba tady: http://www.wemoto.cz/bikes/aprilia/atla ... seal_pair/
:lol:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

17 kvě 2013, 16:57

Tak si dovolím poznatek s hranatými válečky od Dr. Pulleye 2522/26g - jakoby sametově hladší průběh řazení variátoru a lépe dávkovatelný plyn /výkon/.
Otáčky jsou celkově vyšší /o cca 500/ oproti normálním válečkům a při jízdě jsou situovány pro Atlantice do oblasti max. krouťáku což 5500 ot/min což je dobře :!: .
Zkoušel jsem na rovince od Průhonic do Prahy jet konstantně 130 km/h tacho s tím, že lze otáčky držet na cca 5200 až k 6000. Tedy je tam ten efekt, kdy se rozjedu na požadovanou rychlost a pak stačí malinko ubrat a otáčky se sníží při zachování dosažené rychlosti.
ALE :shock: pořád mi není jasný, jak to, že doporučená gramáž od Dr.Pulleye je pro šesti-válečkový variátor 23g - 24g. :?: Jasně odpich by byl excelentní ale dle mé zkušenosti za cenu nárustu spotřeby a snížila by se maximálka.
Já bych, kdyby to šlo :mrgreen: , je vyměnit za 28g / jako originál / jenže to mi Pavel z AB Braníku asi nedovolí :lol: a dávat znovu 1200,-čechokreditů se mi fakt nechce :roll: .
Závěr mám pro sebe takový, že až za 30.000 až 45.000 km budu měnit kostičky, tak zase od Dr.Pulleye ale těžší, tedy 28g.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

18 kvě 2013, 17:56

Ahoj vsem,

mam zase asi problemek se Scarebem 500GT. Pisu to sem, protoze Atlaticu je tady na foru halda, ale Scarabea asi jenom 2 nebo 3. Motor je to stejnej, takze je tady vetsi sance, ze dostanu odpoved :wink:

Vsimnul jsem si, ze me pri studenym motoru vytejka voda z takovy maly cca 1mm velky dirky, ktera je v krytu zapalovani pod vodni pumpou. Mozna lip receno nevytejka, ale vykapava, nebo spis jenom lehonce vybublava a pak stejka po motoru smerem dolu k olejovymu filtru. Teda snad je to voda - kdyz to naberu na prst, tak je to trochu mastny bez barvy a bez smradu. Nevim jestli to treba neni normalni, ani nevim k cemu je tam ta cca 1mm velka dirka. Napada me bud, ze je tam schvalne, aby tam tudy vytejkala treba zkondenzovana voda, a nebo spis, ze me netesni gufero vodni pumpy a ta dirka je tam proto, aby ta voda mela kudy vytejkat, kdyz gufero odejde. Po jizde na teplym motoru tam nic nejni, ale to bude asi tim, ze je motor teplej a stihne se to odparit.

Co rikate? Normalni to asi neni a mel bych vodni pumpu pretesnit, co? Muzu tim neco zkurvit, kdyz s tim cca 200km najedu? Nebo by to nemelo natyct nikam, kde by to zpusobilo nejaky skody?

Sorry za blbej dotaz, ale Scaraba mam asi mesic a to stejkani vody tam pozoruju uz asi od zacatku - ale pri posledni jizde asi nejvic.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

18 kvě 2013, 20:27

v Piaggio X9 je stejnej motor a tam to teď řešej na strance 17 je v haji gufero na vodní pumpě koukni tam

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

18 kvě 2013, 20:47

přesně tak je v háji guferu..když stím ujedeš 200km nic se nestane ale co nejdřív to udělej...někde tady jsou odkazy na to těsnění...nechce se mě to hledat..tak hledej...

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

19 kvě 2013, 08:09

To Mr.voza:
Ano máš pravdu, že ten otvor je tam schválně pro případy jako že přestane těsnit gufero a to buď na straně oleje nebo vody. Je to velmi chytré řešení na to jak vizuálně potěšit majitele v případě, že je něco špatně. Gufero na straně oleje je za 12 kč a na straně vody asi 300 kč. Nicméně bývá taky v čudu hřídelka, která prochází těmi gufery a ta mě loni stála v partsdepot.cz cca 480 kč. :)
Odeslat odpověď