Ahoj vsem,
mam zase asi problemek se Scarebem 500GT. Pisu to sem, protoze Atlaticu je tady na foru halda, ale Scarabea asi jenom 2 nebo 3. Motor je to stejnej, takze je tady vetsi sance, ze dostanu odpoved
Vsimnul jsem si, ze me pri studenym motoru vytejka voda z takovy maly cca 1mm velky dirky, ktera je v krytu zapalovani pod vodni pumpou. Mozna lip receno nevytejka, ale vykapava, nebo spis jenom lehonce vybublava a pak stejka po motoru smerem dolu k olejovymu filtru. Teda snad je to voda - kdyz to naberu na prst, tak je to trochu mastny bez barvy a bez smradu. Nevim jestli to treba neni normalni, ani nevim k cemu je tam ta cca 1mm velka dirka. Napada me bud, ze je tam schvalne, aby tam tudy vytejkala treba zkondenzovana voda, a nebo spis, ze me netesni gufero vodni pumpy a ta dirka je tam proto, aby ta voda mela kudy vytejkat, kdyz gufero odejde. Po jizde na teplym motoru tam nic nejni, ale to bude asi tim, ze je motor teplej a stihne se to odparit.
Co rikate? Normalni to asi neni a mel bych vodni pumpu pretesnit, co? Muzu tim neco zkurvit, kdyz s tim cca 200km najedu? Nebo by to nemelo natyct nikam, kde by to zpusobilo nejaky skody?
Sorry za blbej dotaz, ale Scaraba mam asi mesic a to stejkani vody tam pozoruju uz asi od zacatku - ale pri posledni jizde asi nejvic.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP