Tak ted Vas nechapu..bud to dela u rozjezdu a nebo pri 30km/h jedno a druhe dva rozdily.
Bejt tebou tak to rozeberu nic na tom neni (vopruz je sundat palstovej cernej kryt-musi se povolit sroubky i na bocnich plastech). Jinak pokud nemas vzduchovou pistoli ani to nezkousej..marna snaha-nepovolis variator.
Zkouknes alespon remen (nezapomen ho obratit jestli neni popraskanej) a valecky jestli nemaji plosky..jinak ty vibrace nekdy delaji prave plosky na valeckach.
Co se tyce valecku jde o to jakej tam mate variator, pokud 6 valeckovej je to dobry a da se pomerne dobre ladit (8mi valeckovej je pase nesezenes do nej jine valecky).
U 6ti valeckoveho jsou standardní válečky 25x22 s hmotností 28.5g...takze pokud pujdu nahoru s hmotnosti (dela se pouze Mallosi) tak se dostanu k vyssim rychlostem a nizsi spotrebe (vyzkousno 180km/h,spotreba 3,7l/100km), ale podstatne vlaznejsi rozjezdy ..zcela nevhodne na cestovani ve dvou, motor se neustale drzi ve spodnich otackach. Jinak pokud date lehci (vyzkouseno 24g) tak se z toho stava raketa (stejne jak Burgman 650 bez poweru), ale rapidne stoupne spotreba (asi tak kolem 5,3l/100km) a snizi se maximalka (140km/h konecna). Proto radim kupte original Apriliia a budete mit klid.
Jinak co se tyka pruzinek take jsem je menil (unavene upruzinky poznate tak, ze vam pri nizke rychlosti a brzdeni nechce rozepnout spojka a brzdite i motor, ktery vas tlaci). Pozor ale jsou tam pomerne mekke pruziny, takze nedavejte pokud koupite tuningove nejake extra tvrde...ze sady mallosi jsem daval ty nejmekci.
NEBYLO BY OD VECI SI DAT DO KONTAKTU ODKUD JSTE...mohli by jsme udelat nekde nejakou slezinu..alespon jen tak v hospudce a pokecat o problemech a o ruznejch figlech