Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

03 lis 2012, 21:19

Italové umí pěkné stroje ale elektriku neumí stále dobře udělat né a né. :cry:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

03 lis 2012, 22:07

Saimon: přesně tak. Já neseděl na ničem pohodlnějším, ale ta elektronika mně točí neskutečně. Zkusím přez zimu vyrobit ten regl a uvidím. Jako altec za 6000 fakt nedám. Ale to je tak blbě dostupn část, že věřím, že se porouchat nemohl. :)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

04 lis 2012, 19:54

a jak si ten regulátor představuješ? AA má tuším ztrátovej, přebytečný výkon se mění na teplo. Taky jsem přemýšlel, jak navrhnout regulátor se stabilním napětím a rozumnou regulací.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

05 lis 2012, 09:50

Tak regulátor je zkratovej. To, že se přebytečná energie mění na teplo je tak nějak vlastnost všech regulátorů :) Ten (podle mně) vadný regl je ještě v záruce, ale když jsem reklamoval jeho předchůdce tak už v Aspiritu dělali vofuky, že záruka na jimi NEmontované díli je jen 1/2 roku, ale na konec vyreklamovali. takže si chc ikrejt záda, že ho nevyreklamujou. Takže tyristoroví regulátor, tak kolem 400-500W. Testovací zapojení pro ověření funkčnosti a pak případně zakomponovaná do moto. takže jen najít správné schéma :)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

05 lis 2012, 12:14

To warnercz:
Tak jestli se ti podaří sestrojit a funkčně ozkoušet tebou vyrobený regulátor tak počítej s tím že, budeš dělat hodně kusů pro majitele v ČR :D :mrgreen: :mrgreen: .
Ale zaplať za to že jsou lidi jako ty kteří jsou oborově vzdělaní a mají chuť do toho jít.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

05 lis 2012, 13:08

Je otázka, jak na tom bude cena soucastek. A hlavne, jestli sezenu konektory. Ty si totiž předpokládám nechá ital taky pěkně zaplatit. :(

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

05 lis 2012, 20:06

dneska jsem to probíral e kolegy od elektroniků. Když bude schéma, dá se to udělat.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

06 lis 2012, 00:02

To schema je to nejslozitejsi :) Teda ono v pripade teto regule je to velice snadne, ale spocitat spravne soucastky a chlazeni.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

06 lis 2012, 19:45

ono to chce spínaný zdroj.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 lis 2012, 12:10

Tak hoši, schéma mám. zatím mi to součáskama vychází na nějakejch 150 - 200kč. Plus tuším tak 100 za plošňák. Ještě někde sehnat konektory. Poradí někdo?

edit:
Takže v tom nejsem sám. Italové prostě dělaj sr..ý regulátory
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?212493-Another-failing-voltage-regulator
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 čer 2013, 23:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 lis 2012, 19:50

a jaký máš to schéma?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 lis 2012, 20:30

Tak to schéma by mě taky docela zajímalo :-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 lis 2012, 20:35

Ten regl z Hondy jak píšou hoši zní taky zajímavě :D Mě se tenhle problém zatím netýká,klep,klep :D ale je dobré být připraven

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 lis 2012, 22:49

Postavit svůj regulátor asi nemá moc smysl, kolik je s tím práce, času. Asi nejjednoduššíi cesta bude koupit hotový uni regulátor příslušného výkonu. Na origo konektory se vyprdnout, ucvakat a nakrimpovat nové FastOn konektory a je po srandě ....
Schémat se válí po netu tisíce, ale komu by se s tím chtělo dělat -....

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 lis 2012, 10:12

StuntJ: Já ti nevím. desetinová cena oproti koupenému mi přijde, že to zmysl má. Navíc koupený v životě neopravíš, protože je zalitej do gumy. jednak tím chráněj součástky a pak ty šmejdi určitě nechtěj, aby zákazník věděl, jak je to jednoduchý :)
A práce...to je relativní. Jde o to, naletovat zhruba 20 součástek na plošňák. takže tak 30 minut práce. Ale ruku na srdce, kdu z vás dává skůtr kvůli všemu do servisu? Takže kdo je řidič a nechává žárovky měnit v servisu, toho to asi zajímat nebude.
Pokud ucvakáš, už nikdy nedáš origoš. A případný budoucí majitel se možná zblázní. To taky není cesta. A schémat tisíce....uměl bys sem dát tak 10 různých? :wink: Já teda našel jen jedno použitelný a to se opakuje na různých stránkách. A ještě jsem musel najít lokální ekvivalenty k součástkám.
Odeslat odpověď