Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

06 říj 2012, 16:00

To liborsi:
No vidíš, stačilo počkat a také jsi “dozrál” pro Atlantika :-) Tož vítej a pevnou stopu.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 říj 2012, 12:53

mijuna píše:http://www.motocyklovedily.cz/produkt/70145-140-60-14-tl-64-s-k-64-rear.html

tyhle jsem měl....

olej neteče dírkou:-)no nechám to být a až někde jednou se tam mrknu na šroubek....obednal jsem ložiska do krku řízení takto bude další věc na řadě:-)Dám to Valinům...

ted ji tam nedávej, mám ji tam já :D .... super kluci to jsou!

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 říj 2012, 14:23

Ahoj, tak tě vítám v klubu Libore.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 říj 2012, 20:55

ahoj kluci zacina mi to blbe dobijet nebo spis malo dle pc otazka zkousel jste nekdo regl z jineho moto?druha otazka zkouseli jste do varce jiny valecky na lepsi plynovou odezvu?diky

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 říj 2012, 20:58

na přední kotouče tady byl někde odkaz...ale nemužu ho najít.....dobíjená dle PC moc nevěř....

Signál:já jí tam nemám už....měl jsem...najel jsem jen 5000tkm....na ní....:-(

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

07 říj 2012, 21:41

mijuno kdyz me se uz dvakrat stalo ze jsem po par dnech nenatocil baterka 5mesicu stara,bez svetel ukazuje 14,1 parkovacky furt stejne a s hlavnim svetlem 12,2 pri vse pri jizde

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 říj 2012, 09:01

Jouda1 ja mám podobný problém , batéria cca 4 mesiace, akurát mne ukazuje pri jazde cca 11,5 aj to bez svetiel,ako náhle zasvietim klesne to až na 10,0 resp, aj pod 10 ...inak mne keď ukazovalo pri jazde a svetlách cca tých 12,2 tak bolo všetko ok,baterka držala......

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 říj 2012, 10:49

Dobíjení jsem tady už letos řešil. Dokonce i v záruce odešel regl. Takže rada: dejte tam denní svícení a s dobíjením je klid. Mám pod světlem LED proužek 8,7W a upřímně to svítí snad i víc než potkávačky. Elektronika to automaticky odpojí, když zapneš potkávačky. Za jízdy tabilně 13,2V . Na volnoběh 12,4 .
http://www.auto-moto-elektronika.cz/Denni-sviceni/Denni-sviceni-DRL507-homologace

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 říj 2012, 20:12

pro cickadub no tak to mas jeste horsi cisla jako ja me to zatim furt startuje i za celej den se svetlama ale musim pred zastavenim vypnout svetla abych dobil baterku.pro warneracz ja uz tam mam od leta denni koupil jsem takovou decentni kosticku s asi 30 led svitilo to fakt dost ale postupne mi umiraly ty led.ja premyslim ze tam zkusim napasovat regl treba z yuki 125 mam kvanta dilu ta se uvidi asi budu zase prukopnik jak s tema tlumicema z mz a bude nam to vsem uzitecny usetrit nakou tu petku :D

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

08 říj 2012, 21:31

Warner: Kde jsi to napojoval, na spinacce?

Jouda: Regulator tam muze byt v podstate jakykoliv. Tedy ne uplne , stejny typ jako na AA, tedy 3-fazovy, zkratovy, pro alternatory s permanentnimi magnety. Pak uz jde jen o to aby mel pozadovany vykon (odpovidajici alternatoru) a napeti.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 čer 2013, 22:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 říj 2012, 09:09

To warnercz:
Tak bych měl zájem o to druhé světýlko co ti zbylo z toho páru že bych to tam taky namontoval. Kde jezdíš že tě není vidět ani slyšet? :D

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 říj 2012, 10:37

jouda1 píše:....premyslim ze tam zkusim napasovat regl treba z yuki 125 mam kvanta dilu ta se uvidi asi budu zase prukopnik jak s tema tlumicema z mz a bude nam to vsem uzitecny usetrit nakou tu petku :D

Dlouho jsem odolával, ale nakonec jsem neodolal. Musím se podělit o své dojmy ohledně úprav, které zde prezentuješ. Zkusil jsi se někdy zamyslet nad tím, proč konstruktéři použili ty originální tlumiče a proč nepoužili nějaké své koncernové? Pochybuji, že by to bylo z důvodu úmyslného prodražení stroje. U Atlantica, stejně jako u většiny maxiskútrů dochází zejména při jízdě ve dvou k nadměrnému zatěžování zadní "kyvky" (viz. charakteristiky pneumatik) a k nestandardnímu chování celého zadku. To musí být dokonale vyřešeno sladěním všech komponentů. MZ má suchou váhu nějakých 120-130 kg, zatížitelnost jsem nikde nenašel, ale jistě to nebude 180 kg !!! jako u Atlantica. Charakteristiky pružin i tlumičů jsou proto naprosto rozdílné. Nehodlám tu zpochybňovat tvé umění s pilou a se svářečkou, ale neprezentuj to tu prosím jako návod na spolehlivé vyřešení situace. Někteří zdejší přispěvatelé by Tě mohli vzít za slovo a nedej bože se do toho také pustit. Mrzí mne, že takovéto domácí úpravy často končí zničením něčeho dalšího a následné žádosti o rady zde vyvolávají dojem nespolehlivosti našich překrásných strojů. FORZA APRILIA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
P.S. vylepšovat Italku rejží se nesmí :evil:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 říj 2012, 10:50

Má pravdu předsedo :-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 říj 2012, 10:51

To krizik1:
Hau, ty jsi ale přísný :shock: ......... ale máš zase pravdu, našel jsem pro naše milášky alternativu : Hronov p. Beran - 777 264 462. Tento pán umí udělat repasi i nerozebiratelných tlumičů a cena byla do 3000 čechokreditů :lol: za oba.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 říj 2012, 17:05

Zajímavé, ale nicméně já to budu n jaře řešit těmito: http://www.motoshopitalia.com/product_i ... ts_id=1713, které budou zaručeně v pohodě
Odeslat odpověď