Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

10 črc 2012, 14:09

a kam si dával ten silikon prosimě?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

10 črc 2012, 18:58

Hrošík píše:
kamčák píše:Máš to špatně odvzdušněné.Jsou tam dva odvzdušňovací šrouby.Já mám x9 ale motory jsou stejný

To je od tebe hezký, ale kde je ten druhej ? Já vím pouze o jednom pod sedlem. Je hezky vidět když zvedneš černej plast. O druhým nemám potuchy. Radil mi jofrix a řekl mi taky jen o tomhle. Proč to ale tolik km fungovalo a najednou toto ? :?

Tak servisák by měl vědět,ale jinak když se postavíš zády křidítkům tak jeden vypadá uplně stejně jako odvzdušňovák na brzdy a druhý by měl být vlevo od toho prvního a je to jen plastová zátka na závit.A pokud po zahřátí motoru máš na jedné straně chladiče teplou trubku a na druhé straně studenou tak je to zavzdušněné a chladič zůstane studený.Odvzdušňovák se blběhledá(když tam jsou plasty)Já ho hledal hodinu.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 črc 2012, 09:29

To Hrošík a Kančák:
Tak včera jsem dal konečně do kupy Atlantice /přišla mi hřídelka na vodní pumpu/ a samozřejmě jsem naléval vodu do chladiče a odvzdušňoval. Takže poslušně hlásím, že zádný plastový bazmek na odvzdušnění jsem nenašel ale okruh mám ok - odvzdušněno pouze přes ten šroubek co je stejnej jako na brzdách, pod sedlem.
Provedl jsem také výměnu oleje, filtru, oleje v převodovce a zkusil jsem podruhe odvzdušnit brzdy ale musím se přiznat že to není pořád ono. Tedy ve srovnání s tím když jsem si po jedné středeční tkaničce sáhl na brzdy u Jofrixe :-(. Našel jsem ten brzdový "váleček" s odvzdušňovákem pod budíky ale i když mám hubenou ruku, tak bez demontáže přístrojovky a pléga to prostě nejde udělat :( . Takže nechám někoho vydělat nějakou korunu až budu na zimu nechávat kontrolně seřídit ventily.
Pak jsem Aprilku umyl aby nebyla opatlaná a dnes hurá do sedla a už jsem v práci. :lol: :lol:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 črc 2012, 20:44

Boboh: díky za kompliment a žehnám tvému atlantiku a tobě poustu km bez poruch.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

13 črc 2012, 07:56

Boboh: Vzpomínáš, jak jstem psal, že odvzdušnit Atlantika není pr.el? Hlavně tedy sdruženou brzdu. Křížík ví co řáká :)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

13 črc 2012, 16:12

A co skusit to odvzdusnit opacne,niekomu to pride komicke ale raz sme tak odvzdusnili spojku na volge ,normalnym sposobom sme sa babrali pol dna,az sme skusili natlacit kapalinu cez odvzdusnovak a vzduch nam vybublal hore v plniacej nadrzke a bolo to za 5 minut hotove.Mozno by to pomohlo. :?:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

15 črc 2012, 20:08

Tak mám v prdelce vodní pumpu. Protíká z ní voda. Servisák mi rozdělal ten termostat a bylo tam opravdu moc silikonu a zas.... to termostat. Vše vyčistil a dal dohromady. Volá mi, že je vše v poho. Za dvě doďky mi volá znovu, že pod skůtrem je voda. Vodní pumpa nevydržela mou jízdu s přehřátým motorem :( . Dalo se čekat že se něco vysere. Nevíte někdo, zda je nějaká možnost to opravit, nebo se musí sehnat celá pumpa nová ??? Dík za radu. :?

jofrix píše:a kam si dával ten silikon prosimě?

Bylo vytahaný těsnění pod krytem vodní pumpy a tak sem to utěsnil na silikon :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:20, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 09:39

To Jofrix: není zač :-)
To warnercz: no jo no máš recht :-) , ale stejně jsem to musel zkusit.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 12:03

To jofrix:
Poraď prosím od jaké šířky je řemen na výměnu, já mám 27,1 mm a je to ještě originál Aprilia???
:)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 12:23

Hrosik: A netece to kolem krytu pumpy, kdyz rikas ze to tam netesni?

Jestli ti tece pumpa poznas na kontrolnim kanalku, slouzi ke kontrole jestli tesni gufera na hridelce pumpy.
Teoreticky by mohlo stacit vymenit tesneni na strane vody, pokud neni hridelka chycena, to je na chvilku.
Nejlepsi by ale bylo asi vymenit celou pumpu, to uz je ale montazne a hlavne casove narocnejsi. A pozor, je tam potreba objednat ty spravne dily, existuji ve 2 variantach!

Hlavne nejdriv zjisti kudy to vlastne tece, at si zbytecne nepridelavas praci.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 12:30

Hele, já šířku na výměnu nevím, ale dle manuálu se má měnit po 12000 km. Já ho měnil po 18000 km a měl přesně o 1mm méně než nový. Oba samozřejmě originály z A Spiritu. Tak si z toho vem co potřebuješ :D

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 13:37

lopi píše:Hrosik: A netece to kolem krytu pumpy, kdyz rikas ze to tam netesni?

Jestli ti tece pumpa poznas na kontrolnim kanalku, slouzi ke kontrole jestli tesni gufera na hridelce pumpy.
Teoreticky by mohlo stacit vymenit tesneni na strane vody, pokud neni hridelka chycena, to je na chvilku.
Nejlepsi by ale bylo asi vymenit celou pumpu, to uz je ale montazne a hlavne casove narocnejsi. A pozor, je tam potreba objednat ty spravne dily, existuji ve 2 variantach!

Hlavne nejdriv zjisti kudy to vlastne tece, at si zbytecne nepridelavas praci.

Dík za radu, pokusím se to zjistit. :(

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 14:44

Souhlasím s Krizikem, vzmena po 12tis a cau. Ja vzdycky original.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 15:07

V manualu k sirce remenu udavaji:

- minimum width: 25mm
- standard width : 26,2mm

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

16 črc 2012, 21:52

Není to až tak jednoznačné neb tu máme dva řemeny pro AA r.v. 2001-2002: 27,7 x 1011mm a pak AA 2003-2004 28 x 1036mm. Tramtadadá
Odeslat odpověď