Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 čer 2010, 11:22
jojo jak píše frag..nikde nikoho nenechal...semnou dojel i se závadou v pohodě:-)))je to těžký vybírání...
08 čer 2010, 19:13
ahoj, nevite kde bych sehnal nahradni dily na atlantica rok 04? jedna se mi o plasty a predni svetlomet. diky moc
08 čer 2010, 20:30
2 FRAG
na satelisu mne odrazuje to otevirani kufru (pro ulozeni veci super, ale nosic bude hrozne namahanej...)
volal sem distributorovi aprilek (dmoto v Brne) - mozna na podzim zas budou...
09 čer 2010, 07:22
Pro starsi dily se podivej na scootland, porovnej ceny s originalem (nekdy je original hodne levny).
No to mas pravdu s tim drzakem kufru...nicmene vetsinou mas veci bud v kufru...sedlo neotviras a nebo v sedle a kufr nevozis. Nicmene te radi privitame do klubu Aprilkaru
florida ...taky muzes zavolat do neumeric Krakenovi nebo Mikymu (administrator) a oni by ti to mozna sehnali
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 čer 2013, 18:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou, které od sebe dělilo jen několik minut
23 čer 2010, 20:35
Na skutříku se mi za jízdy začala rožínat kontrolka EFI ,když skůtr nastartuji ,tak kontrolka po nastartování zhasne ,ale od rychlosti 60km/h se z ničeho nic kontrolka EFI rožne a svítí
celou dobu ,dokud třeba nezastavím na křižovatce a či nesnížím rychlost na 5Km/h ,potom kontrolka přestane svítit ........ tento jev se opakuje stále dokola
Skutr se chová normálně,volnoběh drží ,jde do otáček ,jede normálně a rožlá kontrolka EFI nemá na jízdu žádní vliv.... nijak se to zatím neprojevuje
Zkusil jsme pročistit palivovou soustavu přípravkem ,natankoval nový benzín, taky jsem se podíval na motor a rozpojil a spojil veškeré přístupné konektory,změřil dobíjení ,odpojil akumulátor ,ale
na žádnou závadu ani souvislost s tím jsem nepřišel .......... už mi zbývá pouze originální servis Aprilia ...... kde by se daly načíst závady z řídící jednotky
Pokud už tuto závadu někdo řešil tak ať se mi ozve......
Aprilia Atlantic 500 rv.2005 - najeto 7500Km -
24 čer 2010, 06:21
A zkontroloval jsi cidlo stojanku jestli neni uvolnene??
24 čer 2010, 06:49
kdyby to bylo něco spojené s čidlem stojánku,tak předpokládám,že by se vypínal motor třeba za jízdy... a rozsvicování kontrolky se vůbec na jízdních vlastnostech nějak neprojevuje .... po přečtení pár diskuzí to vypadá ,že závada bude v dobíjení - defakto v přebíjení - i když dobíjení se tváří zcela funkčně ,tak tam za jízdy asi dojde k předpětí přes 15v a jednotka to vyhodnotí jako závadu.... včera jsem ještě zapojil a odpojil konektory od regulátoru a relátek, tak dnes uvidím .......... jestli se to zase bude rozsvicovat tak budu muset za jízdy sledovat multimetrem průběh nabíjení - maximální špičku ,abych si to potvrdil ..... každopádně regulátor stoji kolem 2500,- Kč..... nahrazují ho z nějaké hondy .....
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 čer 2013, 18:18, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
24 čer 2010, 11:26
Sorry ukliknul jsem se v temutu.
Ted k EFI...EFI ma nekde mereni napeti na siti..jak pises ...EFI mi zacala svitit kdyz jsem mel vyhrivani heftu natvrdo v okruhu. Pak jsem to pripojil pres rele a vse jede v pohode.
25 čer 2010, 21:38
závada zjištěna ......... kontrolka EFI se rozsvítí při překročení napětí 16,4V ... za jízdy se napětí vyšplhá až na 17,5V ... skutr jsem dnes odstavil ... a teď řeším regulator ...na netu jsem našel regulator za 2500,- ...originál aprilia stojí 3400,- a čekačka 14dní ... takže volím náhražku za 2500,-... mohou ho dodat do týdne... každopádně jsem rád že to je jen to dobíjení...měl jsem strach ,že bude něco s motorem ... i když se divím skutr je starý 5 let a má najeto 7500 Km ... a už odešel regulátor...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 čer 2013, 18:18, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
25 čer 2010, 21:46
nejspíš nemá najeto 7500km...
25 čer 2010, 21:51
když jsem ho letos kupoval ,tak jsem k němu dostal i servisní knížku oraženou pravidelně ,každý rok až do poslední chvíle dealer Aprilia A-SPIRIT PRAHA takže ty km by měly snad sedět.....
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 čer 2013, 18:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku
25 čer 2010, 22:23
Nezapoměň, že je to jenom elektronika, regulátor je poměrně složitej a tepelně namáhanej. Neviděl bych v týhle závadě nic mimořádnýho, vzhledem k tomu jakou maj Italové kvalitu elektriky u skútrů.
28 čer 2010, 06:59
ono je lepe skutru kdyz se s nim jezdi a ne kdyz stoji.
to foky: Jinak elektrika od italu je rozhodne lepsi kvality (takova Humpolacka) sic neusporadana. Nez napriklad u Burgose ...viz Fispe kteremu menily komplet cely svazky u nove 650exe
28 čer 2010, 08:20
Se hned nečerti, že jsem nedejbože urazil italskou elektriku. Japonci maj prostě lepší elektroniku než italové, a lhal bys kdybys tvrdil opak. A ANO, může se stát, že se vysere i japonská elektornika, finská a dokonce i německá, protože jsou všechny součástky stejně vyráběný v Japonsku/Číne, záleží jenom jak si to kdo prasácky "slepí". Mě teda osobně stačí co jsem viděl třeba u Gilery, ale to je trošku o něčem jiném, protože se bavíme o malém skútru kde vrchol italské vynalézavosti je 7,5A pojistka hned za baterkou, která jistí všechno.
EDIT: Jo a ještě něco - kolik znáš dalších lidi, kteří si koupili NOVOU motorku a bylo něco s elektrikou (o 10 letých motorkách se nebudeme bavit, protože je to neobjektivní a jistá úmrtnost je samožřejmost)
29 čer 2010, 11:29
prosím o radu, vlastním Atlantica 500 r.v.2003 typ motoru M271M a chtěl bych do něj dát motor z 2005 typ M273M. Mohl by mi někdo poradit zda je to vůbec technicky možné a co všechno se musí vyměnit aby vše fungovalo?