To Hrošík: Brzdy jsem před 10 minutama dodělal a povím ti, že jsem to chtěl dělat ve dvouch lidech, ale pak mi k tomu stačily dvě benzinové průhledné /abych viděl bubliny/ hadičky, skleněná zavařovačka a pochopitelně nová brzdová kapalina.
Postupoval jsem tak, že jsem si zjistil, která brzdová páčka brzdí jaký kotouč. U mě pravá páčka levý přední kotouč při odvzdušňování /výměny kapaliny/ a levá páčka přední pravý+zadní kotouč. Pak jsem nasadil hadičky a povolil odvzdušňováky /nádobky na řidítkách již oddeklovaný a brzdovku připravenou/. Hadičky dal do sklenice s nalitou brzdovkou aby mi to spodem necucalo vzduch. Pak mačkal páčky a doléval kapalinu a koukal na hadičky, kdy přestane jít vzduch z brzdičů.
Přiznám se, že to bylo trochu laborování
ale dá se to za předpokladu že se nevyskytnou nějaké záludné okolnosti typu ožužlaný šestihran na odvzdušňováku atd. ......
Teď potřebuji sundat to překrytí spojky viz. obrázek. Jenže nemám stahová a z toho ložiska to mejma dostupná vědomostma, silou a nářadím nejde sundat. A tak se nademnou slitoval člen tohoto fóra guru "křižík1" a v něděli mě ukáže u mě doma v garáži jak se to dělá
Potřebuji vyměnit kontrasku a ten deb.... plíšek co tak cinká. Ten buď otočím nebo to nechám smrknout elektrikou..
Koukal jsem na válečky a vodítka. Obojí by šlo ještě jezdit / ital se asi staral
/ a změřil jsem řemen 26,1mm a origo piago nepopraskaný, takže dobrý. Válečky mám objednaný i s vodítky a kontrastkou.
Uf to jsem se nějak rozepsal
.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 18:40, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů