Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

19 dub 2012, 15:12

To: paxvan
Já doufám že jsem to tím termostatem vyřešil, kdybych měl dát dalších 2500,- čechokreditů :shock: za přehrání palivové mapy tak by se se mnou můj baťužek asi rozvedl :D :D :D

To: Martin_Atlantic
Taky velmi silně uvažuji o DR.Puleyech ale to co jsem si přečetl tady na fóru mě ještě neutvrdilo že do nich půjdu. Kdy fakt někdo na nich nalítal aspoň 10.000 km a dal referenci, popsal jakou váhu vybral a proč, tak pak by to bylo myslím jasný. Jo ale musel by to někdo odladit přímo na AA500. Předststavuji si to asi tak ve dvou variantách :mrgreen: 1/ pro agresivní jezdce, 2/ pro šetřílky a kochače. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

19 dub 2012, 16:07

boboh:
No problém je,že si nejsem jistý,zda ta mapa pomohla. Určitě se mi to zdá línější a stejně se mi zdá že ten benzín trochu cítím. Uvidím po čase,až něco najedu. Zatím mi počasí moc nesvědčí :x

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

19 dub 2012, 16:18

To: paxvan
Jsme na to +- stejně, já jsem ten benál z oleje cítil ale po té výměně termostatu už nee. Chtělo by to pořádné počasí a nějakou delší vyjížďku, tak 200-500 km, pak předpokládám že by se měl ten benál z oleje všechem vypařit avidělo by se :)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

20 dub 2012, 10:06

Ja bych ten termostat vymenil v kazdym pripade, nebo aspon zkontroloval. Nekolika lidem vcetne me ten termostat zastudena nedoviral a na to podle me pouhy prehrani mapy nestaci.

Jeste obrazek pro predstavu. Je tam videt mezirka.
Termostat.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 čer 2013, 12:46, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků pod sebou

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

20 dub 2012, 20:58

Jj,zkusím ho vyměnit,pokud to sám zvládnu.
Kluci kolik je na AA pojistek a kde ? Já našel pojistkovou krabku za plexi a nic víc. Jde mi o to že mi přestal fungovat zapalovač. Nejde do něj šťáva i když pojistky jsou ok. Nejsou někde jinde jěště nějaký zašitý ?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

21 dub 2012, 21:54

Kluci nemáte někdo nápad, jak zvýšit světlou výšku AA? Pokaždý když jedu s baťůžkem, každou chvilku škrtám v zatáčce vo zem.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

21 dub 2012, 22:02

Neřeším, škrtám :mrgreen:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

21 dub 2012, 22:10

Škrtám, škrtám. Ale já se bojím :?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

21 dub 2012, 22:12

To není na tvrdo. To zlehka propruží pružina hlavního stojanu. Blbej zvuk, ale na limitu skútru ještě nejsi.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 09:37

Problem je prave nedovirajici se termostat. mapa to nevyresi.
Kupte batuzku vlastni stroj a je to.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 09:51

Já naštěstí nemůžu :mrgreen:

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 14:12

ale kde je ta hranice, Kriziku? Ke hraně pneu mi chybí 2cm, můžu jít ještě dál? Všichni píšou o škrtání stojanem, ale já se bojím to víc klopit, a vyzkoušet to pádem opravdu nechci. Pořád si říkám, že by to ještě šlo, ale strach je silnější.
díky za odpovědi

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 17:02

Nerad bych napsal něco tak, aby mne zdejší závodníci uklovali. Hovořím zde pouze z vlastní zkušenosti a nikomu svůj názor necpu, to asi tak úvodem. Moje AA500 je prostě limitována konstrukcí hlavního stojanu. Nejde se prostě (při zachování zdravého rozumu a fyzikálních vlastností) naklonit víc než tě pustí ten trubkovej svařenec. Při suchém asfaltu, zahřátých gumách a rozumné rychlosti (asi do 20km/hod.) si to můžeš na nějakém parkovišti vyzkoušet a uvidíš sám. A pokud ten limit nenajdeš (nebudeš na to mít nervy) tak o co jde. Budeš prostě dál jezdit tak jak jezdíš (bez nehod) a pohoda. No ne? Já nejsem zrovna milovník adrenalinu a jsem rád, že tam ten vztyčenej prst v podobě hlavního stojanu je :D

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 18:01

Rovnako aj nexus limituje hlavný stojan. Ku kraju pneumatiky mám 1 cm.
Nie som strelec, ale vadilo mi, že na kľukatých cestách som niekedy o ten stojan zavadil a vždy som sa zľakol.
Chcel som teda vedieť, koľko sa môžem ponoriť do zákruty, aby to bolo vďaka stojanu bezpečné.

Navštívil som motokárový okruh a za 20 eur som jazdil skoro celý deň. Čím viac som jazdil, tým väčší náklon som dával. Dostal som sa až tak ďaleko, že som celú ostrú zákrutu vedel ísť mierne škrtajúc stojan. Paráda. Na videu to potom vypadalo akoby som ani poriadne neklopil, no ja na skútri som mal pocit že si oškriem kufor :)
Keď som skúsil ešte zväčšiť náklon, napriek stojanu, nastal efekt páky a zadné koleso sa odľahčilo a šlo mierne do šmyku. Hneď som s tým prestal.

Viem že niekto tento limit vyriešil odobraním gumových dotazov na stojane, čím sa dá stojan posunúť asi o 2 cm vyššie, alebo dali celý stojan dole. Skúter na väčšie náklony má, dá sa ľahko brúsiť celá guma až do konca.

Nejaké video je tu, ku koncu jazdenia mi to išlo už lepšie, to natočené nemám :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZwEmRXF1rew&feature=youtube_gdata_player

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

22 dub 2012, 20:05

Já mám stojan hlavní sundanej...a užu říct..je to o něčem jiným:-)))
Odeslat odpověď