od oldik » 08 dub 2012, 07:20
Samozřejmě se proud větru díky plexi soustředí na horní hranu a to v plné palbě. Tzn. pokud nemáš perfektní helmu a špunty do uší, je nízké plexi horší než žádné. Jediné plexi, které má smysl, je to, kde se přes něj díváš pod úrovní horní hrany tak, abys v případě mlhy nebo deště pouhým vzpřímení posedu koukal přes něj. V mlze jinak neujedeš ani metr, to je okamžitě plexi jak mlíko Já ho měnil za měnší, protože jsem jezdil docela rychle a potřeboval jsem zpomalit. Takto mě to drží do 80km/h, pak už je to dost nepříjemný a přesuny nad kilo jsou přímo strašný.
Jinak u altecu se měří odpory mezi jednotlivými fázemi. V návodu máš i hodnoty impedance 0,2-1 ohm. Pokud jsou ty hodnoty jiný, máš zřejmě někde po trase švihnutou tu trojlinku. Samotnému altecu nic nebude, ten je v olejové lázni a divil bych se, kdyby ten byl špatnej. Zpravidla se někde pérováním motoru a celkovými vibracemi žvejká kabeláž jejíž izolace vně i uvnitř naruší a je problém. Pak většinou odplastuješ, najdeš problém po trase kabelu a prospojkuješ bez vytáhnutí altecu. Ale může to být samozřejmě i jinde. Než budeš kupovat ND je třeba prověřit i další možnosti, jinak tě to pak stojí zbytečně moc peněž. A s tím altecem jsem to už psal, sice v jiným tématu, ale chce to číst všechno, co se týká těchto motorů.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 18 čer 2013, 12:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučení dvou příspěvků, které od sebe dělilo jen několik minut
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno