Nikde, ani tady, mu nenadávat!!! Nikdy nevíš, kdy se to proti tobě může obrátit. Upozornit ano, ale nenadávat, i když bys nejraději řekl ještě něco ostřejšího. Klidně by tě mohl zažalovat za nactiutrháni atd. a i když "jsme tu mezi svými", může to nějak zjistit a byl bys trochu nahranej. Všechnu komunikaci pouze písemně, doporučeně, protože i když si poštu nepřevezme, bere se to jako doručené. Začít snahou o domluvu a třeba napsat, jaký má on návrh na řešení této situace. To abys měl přehled, jak se k tomu staví a taky aby jsi měl něco v ruce. Nedávat fakturu za práce z ruky, max udělat kopii a nechat si ji potvrdit na poště, že jde opravdu o kopii originálu, jako od notáře. Při telefonování s ním si nastavit nahrávání hovoru. Sice nevím, jak by se k tomu stavěl soud, ale opět další věc v ruce. Třeba kdyby urážel, vyhrožoval apod. Pokud by ani po snaze se domluvit neměl ochotu přistoupit na smír, nejjistější je právník, kterému předložit všechny dokumenty - faktury, dopisy, účty, a s ním řešit další. Před tímto krokem bych toho mechanika na toto upozornil, že když tedy nechce řešit situaci, nevidíš jiný způsob. Buď se vzpamatuje nebo holt tou nepříjemnou cestou. 40 tisíc není sranda. Zeptat se právníka, zda, pokud bys nechal auto odtáhnout do jiného servisu, aby to buď opravili nebo alespoň zjistili, zda v čem udělal mechanik chybu, by to byl špatný krok. Pokud ti poví, že když auto necháš převézt odtahovkou, tzn. že se nemůže více poškodit jízdou, necháš si vystavit "ohledání", případně ho necháš opravit, s tím, že všechny náklady, 40 tisíc i ty následné, že půjdou na vrub mechanika, promysli si to a jdi do toho. Ale nejsem právník, takže pokud někdo má lepší a "rozumnější" nápad, který by to pořešil, sem s tím.

Edit: soudní znalec je dobrá věc, rozhodně má větší váhu, než jen tak sám od sebe zajet do servisu, aby to zhodnotili. Pokud on určí, kdo to má posoudit, je to oficiální. Osobně bych se na média vykašlal, protože ty mají spoustu "peprnějších" kauz, které přivedou před obrazovky víc lidí, než jeden opravář, který "asi" pochybil. ČOI snad, jen je otázkou, jak dlouho by to trvalo, než se tím budou zabývat. Nikdo nechce špatnou reklamu, ale pokud už od začátku dělá špatně opravy a k reklamacím se staví tak, jak popisuješ, tak mu asi taková "reklama" vadit nebude. Jinak je pravdou, že jediný, kdo vždycky vydělá, je právník. Ostatní jsou jaksi do počtu...
