1. v každém slušném servisu Vám dají co si řeknete do skútru, náhradu či originál - ano originální díly jsou 100% jsou dražší a je to správné řešení
2. pokud tu píšete co tu píšete, tak bych moc za to nedal že už prachovky sundáváte zda jsme Vám tam dali originální, jelikož to co tu píšete je naprostý nesmysl, pokud by jste si díly objednal u Žiži v Yamaze dostanete to co si objednáte, jelikož pokud si konverzaci zdejší přečtu, tak vlastně jste dodal originální ale u montáže v žádném servisu nejste a tudiž i tak by Vás mohl někdo natáhnout výměnou za repliku či něco jiného, samozřjmě tam máte co jste si dodal ... ale jak můžete být jistý že Vám všude namotnují vše co si dodáte? Jen myšlěnka na kterou neodpovídejte.
3. Když se mají udělat tlumiče za 2 hodiny? Budou udělané perfektně? Bude Vám někdo čistit komponenty před skládáním? Má pak taková oprava smysl? Ano má pokud si díly objednáte originální přímo v Yamaha a dáte mu vidělat i na dílech. Nacenění Vám mohl kalkulovat na 2 hodiny, to je běžná praxe dle tabulek na výměnu dílu dle fabriky (normohodin), čas je velmi krátký, většinou poloviční a počítaný že se skládají tlumiče z nových dílů. Samotné čištění jednoho tlumiče bylo cca půl hodiny aby se neskládal špinavý a nemíchal s novým olejem.
Tudiž: smontovat blatník, brzdič, část přední kapotáže, přední kolo a vymontovat přední tlumiče cca 1,5 hodiny práce
Rozebrat tlumič, vyčistit tlumič, zkontrolovat jednotlivé díly tlumiče, napustit správné množství oleje, složit tlumič cca 1,5 hodiny 1 tlumič na pořádek x 2ks
Namontovat tlumiče na skútr, kolo, blatník, brzdič, kapotáž cca 1hodina
Vše sečtu a je to cca 5,5 hodiny, fakturován je čas skutečně odpracovaný 5hodin
4. Zdá se Vám že to odmítnutí není vzít Vás za 2 měsíce? Spíše odložení na mimosezónu a doufejme že mu to udělá někdo jiný.
5. foto zakázkového listu pro představu staré školy, je tam počet nul 3x tudiž se jedná o částku v tisících a to první číslo není 100% pětka, může být i 3 nebo nedopsaná 6 ale i tak se to do ceny fakturované vchází (foceno mobilem) http://i.imgur.com/f6DwOJZ.png
6. cenu jsme Vám účtovali dle platného ceníku jednotného hodinovou sazbou bez navýšení tak jak všem ostatním
7. špínu tu nikdo na nikoho nehází ale za nás tato rychlo práce není správný směr a lze se držet tabulek jen u nových skútrů, ve zmiňovaném servisu jsme již kupovali novou čtyřkolku Yamahu Raptor 600 a servis byl velmi levný ale také velmi rychlý, ovšem vše bylo potečené od oleje a muselo se vše znovu rozebrat a trvalo to pak půl dne dát do kupy. Tímto směrem uspokojovat zákazníky nebudeme a být ve stresu zda to stihneme či né a ani jsme žádný jiný rozpočet jak je na zakázkovém listu neposkytli.
8. Citíte nedůvěru k odvedené práci? Zdá se Vám že by práce nebyla odvedena správně? Jediné co tu řešíme je cena a tuto cenu řešíme u 60% zákazníků co si dodá náhradní díly sami, většinou tak 2-5 zákazníků za měsíc. Skůtr opravíme tak jako bychom opravovali svůj vlastní skútr k maximální spokojenosti zákazníka aby skútr sloužil.
9. Po Vaší reklamě na skutrportálu není důvod brát zákazníky co si dodají svoje náhradní díly, pokud tomu rozumí a díly si objednají ať si je i namontují. Ba naopak zákaznici co tomu opravdu rozumí si sepíšou seznam dílů například pro tuning co chtějí na skútr namontovat a už se to jen drobně doladí. A nebo zcela naopak si díly objednají a také namontují.
Fellowdeer píše:Abych to uvedl na pravou míru. Jak jsem psal výše, tak Yamaha Žiži mě neodmítnuli, ale nejel jsem tam z důvodu 2měsíční čekací doby.
Své díly jsem dovezl, originál Yamaha. Jen tak může člověk zaručit, že mu servis namontuje skutečně co zákazník chce. Pokud se to servisu nelíbí, tak ať řekne, že budeme dělat za 2xvyšší sazbu. (Váš ceník na webu má jednotnou hodinovou sazbu)
Ano, jak jsem dříve napsal, měl jsem hned na začátku probrat cenu. Na zakázkovém listě je napsaná, ale upřímně ne příliš viditelně. Jsem ze staré školy a zvyklý na určitou důvěru... a cenu řešit až posléze.
Já neměl problém zaplatit vyšší cenu, než nabízenou od Yamahy, ale tato se liší významně. A házet na konkurenci špínu, že to tam nějak "bouchaj" ...
Pokud nechcete brát náhradní díly od zákazníků, tak nejspíše z důvodu, že tito zákaznící už se ve skútrech minimálně trochu orientují a tuší kdy je servis natáhl a kdy ne. Proto asi těch 60% nespokojených...