Já mám taky skůtr od něj, Přijel jsem, viděl jsem, hned mě bylo jasný, že to koupí nekončí, nechal mě v klidu svézt, pak jsem ještě vyzkoušel burgoše 400 z toho samého roku

,tam mi ovšem při jízdě něco neštimovalo,udělal mi nakonec cenu a já to vzal, moc dobře jsem věděl, že do toho zahučím a budu muset přitlačit.Dělal jsem vše postupně a je to jakš takš ok

.Na tachecu se skvělo krásných 15700 Km a byla to cifra krásná, ale k neuvěření.Počítal jsem, že to má kolem 50tisíc nalítáno. Což tak nějak při rozborce souhlasilo.
Takže koupit klidně, ale musíte s tím holt počítat, že je polovina věcí zralá na výměnu.
Příště už raději koupím skůtr nový, neboť po všem, co jsem do toho nalil ( cca 35tis ), jsem mu hodnotu bohužel nezvýšil. I když celková investice je už kolem 100tis. kčs

nové moto z toho bohužel nikdy nebude, ale jezdit se na tom dá
Je to asi jako s autem, tam se výměnou dílů hodnota také nezvyšuje. Je tedy třeba s tím počítat.
Dále je potřeba počítat s tím, že díly jsou dražší a kdyby jste si z nových dílů chtěli sestavit nového skůtra, asi by jste se nevešli ani do "půlmiliónu"