V lednu se mi vyskytla chyba na interkomu Starcom1 digital. Původně jsem si myslel, že je chyba jen v napájení interkomu, ale po přeměření napětí bylo jasné, že je porucha přímo v jednotce interkomu. Hledal jsem na internetu, kdo vlastně tyto přístroje prodává a narazil jsem na Sensormet. Zavolal jsem do jejich firmy, kde mi ochotná paní Eva Edwards sdělila, že pokud to bude banalita, jsou schopni opravit jednotku přímo v Praze. Po týdnu mi volala, že jednotku nedokáží opravit a že ji zašlou k výrobci do Anglie. Náklady na opravu že upřesní až po odhalení závady. Trvalo to asi 14 dní, než mi přišel email, že Starkom je opravený a je na cestě z Anglie. Z prahy mi ho zaslali pomocí GLS a já už ho mám opět funkční doma. A teď to podstatné - cena za opravu. NIC. Musel jsem alespoň požádat o fakturu, že zaplatím alespoň náklady na dopravu. Tak prý mi zašlou fakturu na 200kč

Za sebe mohu firmu Sensormet vřele doporučit!

Míra