Tak já taky přisypu svou trošku do mlýna
.
Začátkem prosince 2010 jsem se začal koukat po držácích na plexi. Mým nejdůležitějším faktorem pro jejich koupi bylo pořídit je za co nejlevnější peníze a vzhledem k momentálnímu ročnímu období jsem dobu dodání neřešil.
Doba dodání byla psána 4-6 týdnů. Ze Scootlandu jsem již nějaké zboží bral, nikdy nebyl problém a tak jen pro jistotu jsem si ještě skrze pár mailu upřesnil pár detailů co se požadovaného zboží týče. Jen podotýkám, že na tomto e-shopu jsem je sehnal opravdu za nejlepší částku a to že po mě požadovali 100% platbu předem mi vůbec nevadilo. Každopádně již teď dávám 10 pomyslných bodů za emailovou komunikaci. OPRAVDU SUPR!
Dne 10.12.2011 jsem odeslal z mého účtu celou částku, to potvrdili mailem a já se jal čekat a čekal jsem né 4 a ani 6, ale protože z vlastní zkušenosti vím, že podnikání jednoduché není - rovnou 8 týdnu.
8.ledna jsem posílal mail s tím, jak to s držáky vypadá. Nijak jsem to nehrotil, stejně byl ještě sníh. Obratem jsem dostal mail s omluvou a tím že dodavatele budou urgovat.
18.února stále nic. Jen už jsem začínal jezdit a tak jsem opět psal jak to vypadá a ihned jsem se dozvěděl, že dodavatel napsal, že zboží dorazí do týdne.
7.března opět píšu, dostávám obratem odpověď , že se pánové omlouvají, ale že to není jejich vinou (a to já chápu, neviděl jsem důvod, proč by držáky zadržovali u sebe na skladě) a nabídku se stornováním objednávky, ale rozhodl jsem se, že ještě počkám
24.března - píšu a opět nic. Ihned je mi nabízeno vrácení zálohy, ale jsem rozhodnut - vyčkám.
1.dubna Jsem rozhodnut, objednávku stornovat a Scootland vychází i s omluvou plně vstříc. Ale ještě se domlouváme, že kdyby přeci jen do konce týdne .... ale myslím, že ani já a ani pán Přidal tomu nevěříme
6.dubna - dostávám mail, že držáky dorazily. Jupíííííííí. Zboží přišlo hned následující den na mnou určenou adresu.
Do teď je z mého pohledu vše v pořádku. Komunikace perfekt a věřím, že co se dodání tohoto dílu týče, vina na straně tohoto prodejce není. Jen co mě krapet zamrzelo, že jsem mohl zdarma dostat aspoň nějaký present
. Otvírák, svinovací metr ve tvaru skutru, prupisku či nějaké reklamní samolepky. Sám pomáhám s distribucí náhradních dílů pro automobily a řekl bych, že o tyto dary nemáme nouzi. Každopádně si myslím, že má trpělivost a samotná délka dodání by si něco podobného zasloužila. Ale co už.
Jinak kdybych měl procentuélně ohodnotit tento kup, je to 98%, hlavně za komunikaci - ty zbylé 2 bych ubral za věc zmíněnou v posledních větách.
Scotlandu přeji co nejvíc spokojených zákazníků a tady je ujišťuji, že i nadále já tím jejich zůstanu. Pěkný den. jakattara - vontor petr
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------