Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.
Pravidla fóra
Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.
Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše
specializované téma.
25 říj 2010, 10:44
ja jsem take spokojen, kupoval jsem teda zatim akorat par veci, ale koupil jsem spatnou trysku a kdyz jsem potreboval, tak mi ji ochotne 2x vymenili za jinou (poprve jsem neodhadl spravnou velikost a pak se teda ukazalo, ze do Gurthnera je potreba uprava vetsiho rozsahu nez popisuji a je vyhodnejsi spravnou trysku objednat), ale byli ochotni...
25 říj 2010, 20:47
Momentálně mám u Scootlandu rozjednanou zakázku a mohu potvrdit perfektní přístup jak k zákazníkovi tak k odpovědím na případné dotazy.
25 říj 2010, 22:56
Díky moc všem kteří se ozvali, ani nevíte jakou jste nejen mně, ale i všem ostatním v týmu, udělali radost.
Hynek, Scootland
25 říj 2010, 23:56
ja take delsi dobu odebiral casto ze scootlandu a nikdy nebyl problem jen jednou se protahla a skomplikovala reklamace valce ktery byl ale vadny z vyroby takze spise problem u vyrobce nez u scootlandu.ale vse se vyresilo...takze palec nahoru
26 říj 2010, 20:22
Já se přidám se svoji troškou do mlýna, protože mám čerstvou zkušenost. Někteří víte, že mám už delší čas své zlatíčko v servisu, je to 6 týdnů. Mám ho v servisu v Olomouci, ale náhradní díly jsme objednali ve Scootlandu.
+ díly, které jsem potřebovala ( variátor ) měli pouze ve Scootlandu.( teda. mohla jsem si objednat origo díly, ale bylo by to podstatně dražší)
+ na můj dotaz kdy konečně budou díly dodány odpověděli skoro ihned
+ dodací termín byl uveden 1-3 dny, ale bohužel zboží již nebylo na skladě, tak byl termín změněn na 1-3 týdny, po mém dotazu mi bylo s omluvou vysvětleno, že tato doba je pouze orientační. ( díly již jsou v servisu)
- kontakt byl možný pouze emailem, protože v telefonu se ozve pouze automat a na spojení jsem marně dlouho čekala
Takže z mého hlediska 3 x + : 1 x - , to je myslím moc dobré skóre.
30 lis 2010, 22:16
Čítam samé pochvaly. No ja som tiež nejaké veci objednával (Majesty 250) 29.10.10. Obratom som dostal email, že moju objednávku evidujú a to je zatiaľ všetko. Ešte som sa informoval(25.11.10) v akom stave je moja objednávka podľa jej čísla, no ani mi neodpovedali. U nás na Slovensku si chalani tiež chvália ochotu a dodaciu dobu.
Naposledy upravil
side dne 03 pro 2010, 22:18, celkově upraveno 1
01 pro 2010, 19:16
Ja se scootlandem v praze nemám dobrou zkušenost vždy když jsem něco objednával tak byly nepříjemný prodejci a dodací lhůty nebudu ani zmiňovat vodítka variatoru mi přišly asi po 8 měsících.
03 pro 2010, 14:05
Takže len toľko, že dnes mi moja objednávka dorazila poštou. Je to niečo viac ako mesiac, čo nie je to až tak zlé. Ešte som to síce neotvoril, či je tam všetko ale podľa ceny asi áno. A snáď to bude na 100% pasovať. Ale aj tak sa nikto neozval, že je objednávka vybavená, alebo že ju posielajú.
Ďakujem Scootland-ovi, že mi odpísal na dotaz.
05 dub 2011, 22:21
Já jsem si ve Scootlandu objednal blbé plexi na X9. Oni chtějí po mě 50% zálohu. To je na tom ten obchod tak blbě, že potřebují zálohu na takovou obyčejnou věc? Já nechci s obchody nějak vyjebávat, chci jen zboží a za něj normálně zaplatit. Kdyby to byl nějaký, málo žádaný díl, pochopím to. Tímto způsobem akorát můžou prodávat svíčky a vzduchové filtry. Neznáte jiný, normální obchod?
05 dub 2011, 22:49
Trochu nechápu Váš příspěvek, při potvrzení objednávky jste potvrdil nákupní řád, placení záloh je tam jasně a srozumitelně popsané. Z toho co píšete vyplývá, že jste si ho pravděpodobně nepřečetl... Placením záloh se chráníme proti zákazníkům, kteří si něco objednají a za týden to zruší (a takoví bohužel jsou). Vás samozřejmě nic nenutí zboží koupit u nás, žijeme v tržní společnosti (což bohužel zatím ještě pár lidí nechápe) a nejsme jediná firma, která toto zboží prodává. Proto bych Vás poprosil, abyste raději zboží objednal u konkurence a popřemýšlel nad tím, co kde píšete a jaký to má význam. Na stránkách máte osobní email na mě:
hynek.pridal@scootland.cz - rád příjmu jakékoliv věcné komentáře nebo stížnosti, stále věřím tomu že říci si věci osobně je lepší a účinnější než si ventilovat špatný den na skútr fóru (no offence)
Rád bych také poděkoval těm pozorným lidem, kteří než si něco objednají, tak se informují o tom, jakým způsobem vše probíhá a dokáží určité věci pochopit, je jich díkybohu dostatek a my jsme za ně rádi.
S pozdravem Hynek Přidal, Scootland
martinsima píše:Já jsem si ve Scootlandu objednal blbé plexi na X9. Oni chtějí po mě 50% zálohu. To je na tom ten obchod tak blbě, že potřebují zálohu na takovou obyčejnou věc? Já nechci s obchody nějak vyjebávat, chci jen zboží a za něj normálně zaplatit. Kdyby to byl nějaký, málo žádaný díl, pochopím to. Tímto způsobem akorát můžou prodávat svíčky a vzduchové filtry. Neznáte jiný, normální obchod?
05 dub 2011, 23:07
Jen se tu poptávám po jiném obchodě. Potřebuji jen plexi. Vím že je hodně jiných obchodů, na Scootlandu nakupuji asi čtyři roky. Tak si založte nějakou databázi, pro stálé klienty. V Aspiritu (Aprilia.cz) také poprvé po mě chtěli zálohu a asi po třetím nákupu po mě už nic nechtěli. V podmínkách také máte psáno, že když zaplatím zálohu, tak čtrnáctidenní lhůta na vrácení zboží neplatí. (( Díly objednané na základě zálohové platby nelze vrátit ani vyměnit zpět v zákonné lhůtě 14 dnů, protože se jedná o zprostředkování prodeje kde celková hodnota zboží je zprostředkovatelská odměna ))
A když zboží neseženete, mám právo na vrácení zálohy až za šest měsíců. Tímto nutíte zákazníka aby si to už fakt koupil i když bude čekat dlouho a když se mu to zboží nelíbí tak ať to nevrací, protože nemá nárok.
08 dub 2011, 21:37
Taky napíšu něco: objednal jsem si ve Scottlandu na základě mého dotazu a jejich následné mailové nabídky. V nabídce bohužel v došlo k chybě, dodaný díl na mého scoota zcela nepasoval a byl jsem tedy dost zklamán.. Nicméně po krátké komunikaci jsem zboží bez problémů vrátil a dostal možnost výměny za jiné, anebo vrácení peněz. Vybral jsem si to první, obratem to bylo vyřízeno a k tomu navíc i malý dárek. Takže jednání velice vstřícné a všichni víme, že existují i e-shopy, kde se se zákošem skutečně moc neserou...
Co se týče e-shopu jako takového, uvítal bych možnost platby kartou při objednání.
08 dub 2011, 22:36
Já jsem také jinak spokojen ze Scootlandem. Mají přehledný web a velkou nabídku. A bazarové zboží také vítám a využívám. Měli by si jen zprovoznit nějakou databázi pro své klienty. Kvůli nespolehlivým zákazníkům, chtěli po mě zálohu na běžné plexi. Proto jsem ho musel objednat jinde.
Scootlandu jinak dále zachovávám přízeň. Prostě není žádný obchod, co bude pro kupujícího šlapat na sto procent
13 dub 2011, 14:35
Tak už mám také zkušenost se Scootlandem.
Nechal jsem si poslat z Brna součástku a když jsem zjistil, že bohužel nepasuje, vrátil jsem ji a Hynek Přidal mi rychle a ochotně poslal peníze zpět na účet.
Takže pro mne v tuto chvíli má Scootland jedničku s hvězdičkou !!!
13 dub 2011, 19:45
to martinsima: nějak pořád nechápu, co ti vadí na tom, že po tobě chtěli zálohu?? Je to ůplně normální a běžná věc, že se tímto obchodník brání před vyčůránky, co si zboží objednají a pak ho nechtějí...