Trochu nechápu Váš příspěvek, při potvrzení objednávky jste potvrdil nákupní řád, placení záloh je tam jasně a srozumitelně popsané. Z toho co píšete vyplývá, že jste si ho pravděpodobně nepřečetl... Placením záloh se chráníme proti zákazníkům, kteří si něco objednají a za týden to zruší (a takoví bohužel jsou). Vás samozřejmě nic nenutí zboží koupit u nás, žijeme v tržní společnosti (což bohužel zatím ještě pár lidí nechápe) a nejsme jediná firma, která toto zboží prodává. Proto bych Vás poprosil, abyste raději zboží objednal u konkurence a popřemýšlel nad tím, co kde píšete a jaký to má význam. Na stránkách máte osobní email na mě:
hynek.pridal@scootland.cz - rád příjmu jakékoliv věcné komentáře nebo stížnosti, stále věřím tomu že říci si věci osobně je lepší a účinnější než si ventilovat špatný den na skútr fóru (no offence)
Rád bych také poděkoval těm pozorným lidem, kteří než si něco objednají, tak se informují o tom, jakým způsobem vše probíhá a dokáží určité věci pochopit, je jich díkybohu dostatek a my jsme za ně rádi.
S pozdravem Hynek Přidal, Scootland
martinsima píše:Já jsem si ve Scootlandu objednal blbé plexi na X9. Oni chtějí po mě 50% zálohu. To je na tom ten obchod tak blbě, že potřebují zálohu na takovou obyčejnou věc? Já nechci s obchody nějak vyjebávat, chci jen zboží a za něj normálně zaplatit. Kdyby to byl nějaký, málo žádaný díl, pochopím to. Tímto způsobem akorát můžou prodávat svíčky a vzduchové filtry. Neznáte jiný, normální obchod?