Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Re: SCOOTLAND

06 kvě 2010, 16:07

Servis Scootland v Praze.
Cirka před týdnem jsem měl svého scoota v tomto servisu. Čekal jsem zhruba 14 dní, ale to bylo mou vinou, jelikož jsem původní termín musel odvolat. Můj požadovaný seznam prací na skootu byl v pořadí:
1. Dolít olej ve vidlicích, případně jejich repase.
2. Dotáhnout přitom krk řízení.
3. Projet jejich technikem scoota a udělat "speciální servisní prohlídku". Chtěl jsem, aby se jako odborníci na něm svlezli a řekli co je asi v prd... protože to je můj první skoot a mám jej od zimi. Specifikoval jsem, že nechci kontrolovat a měnit- válečky, řemen, filtr, olej, destičky a brzd. kapalinu, jelikož to jsem si udělal již sám. Mám skoota chvilku a nepoznám zda jsou ty "složitější" věci jako tlumiče, "kost" či krk řízení atd v pořádku a to bych od nich rád zjistil.

Nakonec jsem je požádal, ať mi určitě zavolají, při jakémkoliv zjištění, co by zdražovalo servis, nebo naopak jej dělalo zbytečným, (že mám v záloze případné další práce) a odjel jsem. Doba výše uvedených prací se odhadla na jeden pracovní den- večer budu moc odjet.

Po poledni mi zavolal technik a řekl víceméně dobrou zprávu - vidlice i krk jsou po zevrubné prohlídce a projíždce v pořádku a chování scoota odpovídá jeho technické konstrukci. :) Může tam dolít olej, ale nebude to nijak moc znát. A že podstatnou závadu při projíždce nezjistil. Na základě této pro mě dobré zprávy jsem na něj tedy vychrlil, zda by mi tedy nezkontroloval napínák rozvodového řetězu, když už tam scoot je. Neviděl v tom problém. Jeho verdikt po nějaké době zněl, že napínák má jestě cca. 6 poloh a řetěz tedy napínat nějakou dobu bude (cca. 20.000 km) Za pár hodin jsem si scoota odvážel zkontrolovaného podle mých představ a lehčí jen o 500,- Kč.
Moje hodnocení je jen kladné. Doba opravy dodržena, to co se s nima dohodlo to platilo. Takže v tuto chvíli dávám za jedna. :)

Re: SCOOTLAND

06 kvě 2010, 16:18

Já mám po tý mý příhodě s prasklým kolem taky se Scootlandem dobrou zkušenost. Mám skútra od nich, tak jezdim k nim:-)

Dokonce mi v téhle mé poslední události přišli rychlí. Čekal jsem, že to bude trvat dýl.

Re: SCOOTLAND

27 čer 2010, 00:14

Nechci být rejpal, ale nestálo by za to, přesunout tohle téma do Hodnocení firem a jejich služeb? Tady jsou spíš zkušenosti zákazníků a ne komerční prezentace majitelů Scootlandu... :wink:

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 18:29

Tak bohužel za mě mínus pro scootland. Objednával jsem drýák na kufr pro PSko. Objednávka v srpnu a obratem naprosto nutná 100% záloha předem. emailem vyřízení během hodiny. peníze posílám obratem. domluvená cena + ppl. Po týdnu info, že zboží z IT bude mít zpoždění kvůli celonárodní dovolené. OK beru, i když to mohli říct rovnou, nebo to v půlce srpna nevěděli? Beru na vědomí a čekám. Slíbeno do konce září nejdéle je zboží doma.

Poslední týden se informuji emailem jak to vypadá a jestli balík je alespoň v čr. výsledek, že proběhne urgence dodavatele. týden pryč, bez odpovědí. Píšu email, bez odpovědí. Volám a najednou se to hne.Chápu, nejsem jediným zákazníkem. Týden pauza. Volám, už raději nepíšu a držák leží na prodejně v brně. Háček je ten, že prý dodavatel změnil cenu, asi v průběhu cesty z cca 1500kč vč. 90kč za dopravu na 2600kč + 120kč za dopravu.

Změna ceny mě zaskočila, změna za dopravu ještě víc. Domluva taková, že balík dorazí za původní zálohu, já zkusím jestli bude držák pasovat a pak doplatím nebo pošlu zpět a vrátí mi peníze. Max můžou srazit 10%. Počítám, ok měloi by to být necelých 800kč. A protože jsem neměl moc času na rozmyšlenou, souhlasím a než budu pátrat po webu a po domluvě možnosti vrácení nechám si balík poslat.

Druhý den volá PPL že mám dobírku na 900kč. Zprvu se dívím, vyzvedávám, kontrola od koho přišlo a je mi to jasný. Držák na hranách poškrábaný :( 900kč není deset procent. Domluva neklapla jak měla.

Koukám na webu u výrobce, nacházím na IT stránkách cenu v hlubokých cenících cenu v přepočtu za 1300kč. Dopočítávám rozdíly, počítám i s marží pro scootland, i tak vychází doprava na 55 dolarů. Nesmysl.

Email do IT a domluva nad cenou za kterou by poslali držák rovnou ke mě domů. cenovka 1340kč držák + doprava do 8prac. dní za 160kč. Prodejce vyvrací změnu ceny od loňského listopadu. Grrrr.

Cena na scootlandu stále zůstává stejná. Beze změn. Naletěl jsem, nebo je to neiformovanost a laksnost scootlandu. Po peritetiích a hlavně čekání bůhví jak dlouho držák nechávám doma abych se mohl pustit do instalace. Než bych vyřešil vrácení a poslání peněz a objednání z IT byl by leden.

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 19:12

A sakra. Je tu nekdo ze Scootlandu, ze by to vyjasnil? Nejlepsi reklama jsou preci spokojeni zakaznici.

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 20:06

Jeden čas jsem přemýšlel nad koupí skůtru u Scootlandu, ale Ti dva týpci co sedí v Praze na prodejně se vždy tvářili "co-e-woe", takže jsem se na to vybodnul. Ale je to jen subjektivni pocit.

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 20:08

No tak to je pravda. Kdyz jsem si tam nechal ladit tu svoji raketu, mel jsem z nich stejny pocit.

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 20:58

jasně každýho názor, v porovnání s jinými shopy, pro mě nebe a dudy

Re: SCOOTLAND

08 říj 2010, 22:31

Tade Tome, tak to zamrzí :? Takové jednání od Scootlandu bych neočekával :evil:

Re: SCOOTLAND

09 říj 2010, 06:55

Sectoid: No já od Scootlandu scoota mám, ovšem taky nemůžu říct, že bych jim nic nevytknul. Např. psali, že:
Nový řemen + válečky variátoru, brzdové destičky, oleje, svíčka. Záruka 0,5 roku na motor. To píšou snad u všech. Což o to, těmto věcem se asi dá věřit. páč válečky vážně vypadali nově, řemen taky a oleje byl dostatek, jestli je nový jaxi nepoznám. :roll: Rozhodně ale nechápu, když to projde takovým servisem, proč neopravili nefunkční hydraulický stojan? Stačí pomocí dvou drátků spojit určité kontakty a fungoval by. :roll: Když vyměnili řemen atd..., tak si myslím, že tohle by snad zvládli taky ne? :| Pokud ne, proč nenapsali v nabídce: Nefunkční hydraulický stojan? Týpek co mi ten scoot vyndal před prodejnu to vůbec nevěděl, že nefunguje. Jinak ten skútr na fotce vypadal bez chyby, samo naleštěno všechno, snad i ventilky u kol :mrgreen: a já si tu fotku mockrát prohlédnul a to fakt do detailu, nazůmovat atd.., abych viděl co nejblíž jak co vypadá apod. Ovšem, když sem scoota viděl na vlastní bulvy, zjistil sem, že museli použít na tu fotku jinej kryt motoru z jinýho scoota se stejným motorem, nebo tam museli malovat šedou barvou interiér, páč jinak si neumím vysvětlit, proč je ten kryt ve skutečnosti pocákanej tmavě šedou barvou, což samo nesmyju, páč bych smyl i barvu, která tam být má. :roll: Na fotce, kde nabízejí scoota k prodeji opravdu žádný cákance nebyli. :| No a dřív, když sem měl malýho scoota - Derbi Atlantis, tak sem si u nich objednal z eshopu jeden díl a to: http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-h ... ove-pumpy/
No a když sem si pro něj zajel, koupil ho a následně ho chtěl namontovat do scoota, zjistil sem, že tam nejde. Jasně, vypadá stejně jako na té fotce, kterou mají na odkazu, který jsem sem dal, ale na té fotce, není vidět zadní strana toho kolečka. Tam u mého bývalého Atlantisu má být kulatá díra, pro nasunutí na takovou kulatinku v motoru, nebo chcete li u variátoru, ale na tom kolečku od Scootlandu, byl čtvereček, takže to jaxi na kolečko nasadit nešlo. :roll: Hm, pěkný, tak sem jim to zase jel do Prahy vrátit. Prý jiný kolečko nemají. Chápu, ovšem nechápu proč to nabízejí na scoota, kterýho sem měl, když to tam nejde namontovat. :evil: Od té doby se tam bojím cokoliv kupovat a tak jezdím jinam no. Myslím kupovat např. řemen atd.. Nerad bych jel zase někam zbytečně a pak to tam zase vrátit apod. Stojí mě to čas, peníze za benzín a jsou to zbytečně najetý km.

Re: SCOOTLAND

09 říj 2010, 17:01

Všechny zdravím,
musím reagovat na výše psané věci:

- nosič na SH - o tomto vím, změna ceny se bohužel někdy stane, máme i v obchodních podmínkách, ceníky mění dodavatelé zpravidla jednou za rok, ale i oni jsou jen lidé, takže se občas může stát chyba a a cena je špatně stanovena. Pak voláme zákazníkům (jak je zde zmíněno) s nabídkou jestli zboží chtějí za vyšší cenu, nebo samozřejmě mohou od objednávky odstoupit, dle mého názoru je sleva 10% velmi dobrá. Ceny vychází z Italských cen (narozdíl například od www.givi.cz) - bereme od českého dodavatele, takže tam samozřejmě musí být prostor na naši marži. Obecně známé je že některé (především originální) díly seženete například na Ebay i dost levněji, pak je můžete koupit tam ale také můžete narazit na to že pošlou něco jiného, pak jsou vyšší náklady na výměnu atd., což zase s námi neriskujete. Bohužel za ceny co je některé zboží na Ebay nejsme schopni zboží prodat, resp. byli bychom v případě že zavřeme obě prodejny a budeme fungovat pouze jako internetový prodejce s marží 5%, což není filozofie naší firmy. Pokud byl nosič poškrábaný, pak jej samozřejmě přijemem na reklamaci a buď vrátíme peníze nebo vyměníme za jiný, případně necháme nalakovat, to že se zákazník neozve je pak věc druhá, každému se asi někdy stalo že vybalil zboží z originálního obalu a nebylo na něm něco v pořádku, to se prostě stát může, i tak mě situace mrzí a omlouvám se za ni, nicméně zdůrazňuji, že je třeba primárně řešit nastálé problémy s námi a ne přes Internetové forum, všechny reklamace řešíme zpravidla v horizontu 1-2 týdnů pokud se jedná o vrácení peněz, v případě koupi na prodejně okamžitě.

Co se týče prodávaných skůtrů, není žádné tajemství, že naším dodavatelem je již mnoho let p. Kuba (www.motoprodejce.cz) - servis a příprava před prodejí se děje u něj, nikoliv u nás, pokud je něco v nepořádku, samozřejmě není problém doladit přímo na místě, od toho máme servis. Na skútry je navíc záruka, nejsme vůbec striktní v tom jestli je problém v motoru nebo nikoliv, pokud Vám například týden po koupi přestane fungovat elektrický stojan, není problém se zastavit a domluvit opravu, v 99% je bezplatná. Ano, ceny jsou vyšší než u konkurence, ale ještě nikdo u nás nekoupil skútr který by se mu týden po tom zadřel nebo bylo nutné do něj investovat vysoké částky, žijeme v tržním prostředí a každý zákazník si přece může vybrat co je mu milejší.

Závěrem bych rád zdůraznil jednu věc - ročně pošleme tisíce balíčků zákazníkům a prodáme řekl bych nemalé množství na prodejnách. V tomto množství zákazníků se samozřejmě může stát, že nejsou naprosto všichni spokojení, až mě to velmi mrzí, kdo se pohybuje v prodeji ví, že nikdy nejde uspokojit opravdu každého. Přesto mě velmi mrzí jakékoliv negativní reference, zvlášť protože každý z týmu se snaží dávat do práce maximum, neprodáváme smuteční oznámení a snažíme se dělat práci s elánem a přátelským přístupem, každému se to samozřejmě nemusí líbit, ale takový je život. U nás je naprosto normální, že zákazníci nás kontaktují po půl roce s tím že chtěji vyměnit zboží které si špatně koupili, netrváme striktně na tom jestli je to zákonné nebo nikoliv, zboží vyměníme. Spokojení zákazníci bohužel na fora tak často nepíšou, bohudík se ale vrací nakupovat znovu, za což jim tímto velmi děkuji.

Za Scootland.cz
Hynek Přidal

Re: SCOOTLAND

24 říj 2010, 22:45

Zdarvím všechny
Původně jsem přišel na tohle vlákno, abych se dozvěděl něco o Scooterlandu v Praze. Chystám se tam dát na opravu (servis ) svého drahouše. Musím napsat pár věcí.
Já osobně patřím k těm zákazníkům Scooterlandu, kteří jsou spokojení. Když jsem si nevěděl s objednávkou rady, napsal jsem email , bylo mě odpovězeno a ja si pak v pohodě objednal tu správnou věc. Trochu mě jen mrzí vysoká cena nd. na Malaguti Madison 150. Ovšem vím, že to není problém Scooterlandu ale prostě to je darhy ....protože Malaguti no :D
Až bude po servise tak jsem také napíši dojmy.

Zdarec

Re: SCOOTLAND

24 říj 2010, 23:50

Musím se taky přidat. Na jaře jsem koupil ve Scootlandu Silver Winga. Ano, byl docela drahej, to je fakt. Ale když pominu že řemen a válečky nebyly vyměněny (a pominu to proto, že to bylo bleskově a s omluvou panem Kubou vyřešeno) nejsou s ním žádné problémy. Spíše naopak. Dvakrát jsem ho dal do servisu (jiného než Scootland a pokaždé jiného) a přímo jsem žádal preventivní prohlídku a vyhledávání případných závad nebo problémů. A celkem se nic nenašlo. Furt jen jezdím a nic. Pravda, SW z roku 01 původem v zahraničí s necelými 30 tisíci km je spíš k smíchu, ale já neřeším km, ale stav. A tam zatím nemůžu říct křivého slova... Ty dva týpky v Praze jsem viděl dvakrát pokaždé tak na 5 minut. Jsou sice takoví cool, ale co. Servis řeším jinde, tak jsou mi ukradení... :-)

Re: SCOOTLAND

25 říj 2010, 07:32

Zatím jsem objednával od Scootlandu pouze náhradní díly a jsem spokojen. Pokud jsem nevěděl, poslal jsem mail a oni odpověděli. :wink:

Re: SCOOTLAND

25 říj 2010, 08:13

já jsem s nimi také naprosto spokojenej..pokaždý když jsem nevěděl tak jsem jim napsala a vždy dostal odpověd a co se týká zboží nikdy nebyl problém..vše přišlo včas a v pořádku.Servis neřešim bo si ho dělám sám.
Odeslat odpověď