od shimpi77 » 11 kvě 2011, 16:01
Ahoj všem,
já přidám bohužel negativní zkušenost z loňské kompletní prohlídky mého skútra Gilera VXR 200 r.v.2002.
Koupil jsem jej předloni jako dovoz z Itálie. Na skútru jsem udělal pár věcí jako výměnu zpuchřelé hadice, děravý chladič atd.. Za sezónu jsem nalítal cca 3tis km, skútr jezdil ok, maximálka se držela kolem 130km/h. Z jara minulého roku před další sezónou jsem se rozhodl dát skútra konečně do servisu na pořádnou prohlídku. Dal jsem ho do tohoto servisu neb se mi zdála cena i služby ok. Servis byl proveden, tedy kompletní prohlídka a výměna co bylo potřeba (nepamatuji se přesně co a nemám bohužel výčet věcí na fa), vyměnila se zadní pneu, zadní kotouč a destičky, vyměnil se převodový a motorový olej. Cena nakonec vylezla na 7tis. V dohodnutý termín jsem odjel. Hned při první jízdě jsem měl pocit, že skútr netáhne jak má, nechal jsem to rozjezdit, ale za týden mi bylo jasné, že maximálka dosahuje 110km/h, volal jsem do servisu, ale byl jsem ubezpečen, že si serviska musí sednout.. Další týden přestal skútr táhnout a při záběru plynu se otáčky propadaly. Něco navíc přímo zvonilo z pod motoru, po zvuku jsem našel, že se klepe fajfka na svíčce, které chyběla čepička.. Zde tedy mám první vážnější otazník jak byl servis proveden, těžko bych mohl nalítat 3tis km, aby chyběla čepička už od koupě z Itálie a zatlačená fajfka na svíčku by se teprve nyní vyklepala ? (minimálně 2000km jsem nalítal po Praze, tedy i po kočičích hlavách) Čepičku jsem si našrouboval, fajfku docvakl a jezdil dál. Po zhruba 2 měsících jsem objevil, že mi kape olej, nakonec jsem do servisu nejel, přestal téct, nicméně jsem znovu zopakoval do telefonu panu Kumštovi, že skútr nejezdí tak rychle a svižně jako před servisem. Navíc pískala při brždění zadní brzda, což se děje dodnes. Loni jsem najezdil od servisu bez 85km dohromady 2tis. km. Maximálku jsem nechal maximálkou, stejně jako výkon, jezdil jsem spíše jen po Praze.
Tuto sezonu jsem začal jezdit a po necelých 14dnech začal skútr na volnoběh poskakovat, rozjížděl se sám a při zabrání za plyn neměl žádnou akceleraci. Nejhorší věc stát první na světlech a pak tam zdržovat.. Doskákal jsem do servisu (ne do tohoto) s tím, že je potřeba asi vyměnit pružinky spojky. Ještě ten den mi volali ze servisu ať se na to přijedu podívat, foto v příloze. Zrušený variátor díky válečkům, které to musely mít za sebou už v době servisu minulý rok. To mi potvrdil i daný servis, který tu nechci jmenovat neb si to nepřeje. Všichni se mezi sebou znají atd. Tedy nechal jsem vyměnit kompletně variátor a jezdim. Celou věc jsem nyní reklamoval, ovšem dostal jsem jen jednu odpověď od pana Kumšty a to, že je mu líto, že nejsem spokojen se servisem a že válečky nebyly kvalitní (čínské výroby), ale v době jeho servisu na nich nebylo opotřebení znát. K výkonu a maximálce se nevyjádřil vůbec.
Ještě bych rád podotknul, že na tyto dle něj, čínské válečky, jsem nalítal minimálně 5tis. km (3tis před servisem a 2tis. po něm) a to, že by se před mou koupí dělal v Itálii nebo dovozcem servis, tedy výměna nebo kontrola válečků pochybuji, tedy válečky musely mít dle mne nalítáno mnohem více.
Jsem z celé této záležitosti hodně otráven. Tedy tento servis je pro mne velké šlápnutí vedle.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.