Já jsem s pány Šustai jednal několikrát a vše na férovku. Jak to mají se skůtrama nevím, ale co se týká drobných náhradních dílů a reklamací, nemám žádných připomínek a cením si vstřícného jednání.
Vloni na podzim jsem se tam zastavil a bral nějaké díly. Nic mimořádného, příjemné popovídání a spokojený nákup. Ale letos na jaro jsem si objednal přes e-shop přilbu LS2 s Bluetooth. Podle návodu sem si změřil gebuli, ještě jsem se divil že mě vychází o číslo větší než stávající a objednal. Když mě došla, až jsem se opotil (tam), tlačila mě jako sfiňa. Zděsil jsem se při myšlence na složitá jednání. Hned jsem tam volal, řekli mě že ji mám poslat zpět, že se to stává. Že objednají o číslo větší a pošlou. Řekl jsem že jedu do Brna a že ji tam zavezu osobně.
Na místě jsem předal přilbu, nechal si na dodák kde žádám o výměnu za větší dát razítko a odjel do Chorvatska. Když jsem tam za 14 dní dojel pro novou, řekl mě že ji není schopen objednat, že ji asi již nevyrábí a na dřevo mě bez řečí vysázel 6K.
Nevím jak by komu, ale mě při tom všem jednání spadla brada. Připadal jsem si že ani nejsem v Česku.
Jenom pro pořádek, s pány Šustai nemám nic společného a na jejich renomé nemám žádný osobní zájem. Jenom cítím potřebu, možná jako protiváhu, podělit se o své zkušenosti. Veškerá jednání jsem vedl osobně, jenom jeden telefón.
EDIT: Abych se neblamoval, dal jsem si tu jméno prodejce vyhledad a myslím že jsem se moc nesekl...
Brumlacz píše:no dost, za rok skoro 5000, jezdil jsem až do 15.ledna, mám na tom sice zimní gumy, ale když je teď furt někde led tak už se to nedá
měl jsem nějaký trable, ale to mi odladil prodejce, kterýho chválím kudy chodím, protože pan Robin Šustai, který tu u nás v Brně řídí místní filiálku Kentoya je zlatel člověk.