Bylo to trochu složitější, protože jsem zároveň chtěl i vyměnit ložiska v kolech, ale přesně takhle bych si představoval, že by měly fungovat služby. Předem jsem se objednal, řekl jsem co chci, trošku jsem s Petrem spolupracoval co do zjišťování typu ložisek, on pak objednal ložiska, simerinky a pneu a když to měl, dal mi vědět. Dohodli jsme se, že to nebudeme hrotit na počkání, takže jsem jednoho dne večer zajel na Suchdol, Peťas vzal auto, zajeli jsme do servisu a pak mě hodil na metro. Další den jsme se dohodli že mě vyzvedne u autobusu. Skútr byl hotový, tj. vyměněná ložiska, nové pneu, vyváženo, aplikován Ultraseal. Navíc ještě byl umytý, protože jsem ho do servisu dal zaprasený.

Původně jsem strávil spoustu času hledáním a vybíráním jaké pneu vlastně chci. Pak jsem rezignoval a řekl Peťasovi, že nechám na něm, co mi obuje. Dostal jsem Dunlop Scootline a musím říct, že bomba. Na suchu stále bojuju o to, kdy se mi povede v náklonu něčím škrtnout a ještě jsem neupadl. Dnes poprvé test na vodě a v pohodě. Jasně, že koleje, nebo přechody kloužou, ale celkem se dá jet taková střelba, že mě limituje mokrým plexi zhoršený výhled a nikoliv pneumatiky.
Ceny už si přesně nepamatuju, ale nijak dramatický to nebylo. Pneu v podstatě stejné nebo o trochu nižší ceny než jsem našel na netu. Ložiska a spol. samozřejmě nikoliv od Hondy, ale SKF, takže paráda. Práci neřeším, to bylo pár šlupek.
Pánové a dámy, za mě všechno co se týká kol a pneumatik nadále jedině u Peťase. I když to nemám zrovna za rohem, tak to stojí za to.