Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.
Pravidla fóra
Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.
Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše
specializované téma.
30 čer 2011, 16:46
Já Petra chápu. Má své dodavatele, u kterých ví jak je pneu skladovaná, zda ji opravdu přivezou ve správném rozměru atd. a ví, že nebude mít problém s reklamací (pokud nastane). To samé ti ale nemůže zaručit u překupníků na netu. Takže si naopak myslím, že se zachoval velice dobře když ti ihned zavolal po té co zjistil jak se to s gumou vyvíjí.
30 čer 2011, 20:09
Rozhodně to Peťas dělá správně, neb pouze za pneumatiku od ,,svých" dodavatelů může dát plnou záruku! Já to řeším taky tak a pokud moji dodavatelé potřebnou pneu nemají, domluvím se se zákazníkem ať si ji koupí na netu sám a já mu ji přezuji a vyvážím. Samozřejmě že v takovém případě přebírám zodpovědnost a záruku pouze za práci. A takových co koupili ,,dobře a levně" na netu, pak mě tady brečeli co je to za šunt, jsem tady už taky pár měl.
30 čer 2011, 20:25
No ale to je právě o té komunikaci Miky. "Pane, moji dodavatelé pneu nemají. Mohu vám ji sehnat na netu s tím, že to nebude můj prověřený dodavatel, nebo si ji můžete sehnat sám a já vám ji obuju. Čemu byste dal přednost?"
Tohle by stačilo a nebyl by důvod k roztrpčení...
30 čer 2011, 23:49
Znovu musím říci, že dodací lhůty jsou dané min.5prac.dnů.Mám i jiné velkoobchody kteří to zvládnou dříve.Ale každý zákazník chce značku jinou a velkoobchody dělají jen některé značky, nebo je neumí dodat,nebo jsou drahé a přiblížit se cenově k internetu je nemožné.Nechci vás unavovat problematikou pneu na moto,ale kdo někdy obchodoval s velkoobchody v ČR, tak ví,že to jednoduché v dnešní době vůbec není.Ani se netisknou ceníky,protože se ceny mění min čtvrtletně.Pneu se vyrábějí jen několikrát v roce atd.Již jsem to vysvětloval.A ještě k internetu,nedává obchodníkům žádné slevy,jsou stejné pro všechny.Takové podnikání doopravdy nebudu podporovat.Navíc běžně e-shopy nedodají pneu v termínu,nebo jinou,starou a reklamace je též problém.Mohl bych vyprávět od zákazníků story,co si objednali v e-shopu nové pneu na auto a u nás je chtějí přezout.Doporučení,pokud jedu na dovolenou na motu, nenechávám to na poslední týden.Není to auto,kde běžný rozměr seženete v každém pneuservise včetně montáže.
01 črc 2011, 00:10
Mám pocit že jediný kdo komentář pochopil je Guttata, obchodování na internetu versus "kamene" provozovny, téma teda nebylo. Jedno vím určitě že dnes neplatím za 4 nové pneu na Octavii 10000,. Kč jako před deseti lety a to i v pneuservisech.
01 črc 2011, 06:55
No já hlavně nechápu to množství Petrových ochránců, co se tu vyrojilo. Vždyť tu nikdo neřekl, že Petr žere malé děti.
Taky Petra považuju za kamaráda a příště určitě na servis pojedu k němu. No a co? To znamená, že nemůže udělat chybu? Peťas je kamarád, tak zahlušíme každého, kdo by ho chtěl kritizovat? Výtečně, to určitě Křižíka i další motivuje zveřejňovat tady své zkušenosti... Nebo si myslíte, že by bylo lepší, kdyby Křižík svou nespokojenost ventiloval jen mezi přáteli, takže by se o ní Peťas vůbec nedozvěděl?
A druhá věc. Obchod motopneumatikama má nějaká specifika? Možná jo, ale já o nich nic nevím. Nemusím o nich nic vědět. Na to si najímám odborníka. Ten to zná, takže ví, co může slíbit a co ne. Pochopte, že tady nešlo o nic jiného, než o nesplnění slíbeného. Být na místě Peťase, napsal bych tu stručně "hele Křižíku sorry vole, spolehl jsem se na někoho, na koho jsem se asi spoléhat neměl. Příště budu opatrnější." Místo toho tu napsal, jak je ten jeho byznys těžký a nevděčný a má závěr doporučil Křižíkovi že si měl výměnu pneu řešit dřív. To tedy z Křižíka určitě udělalo spokojeného zákazníka...
01 črc 2011, 07:57
Tak to tady čtu - a- přál bych vám, guttatovi a křižíkovi trochu si "zapodnikat" v oboru.
Já mám firmu o trochu jinak zaměřenou (nábytek, kuch.linky a interéry) a MILUJU zákazníky, kteří mi přinesou na papírku z netu stažené odkazy na různé cenové vychytávky s tím, že vše je skladem ...Pak protelefonuju xkorun, abych zjistil, že nic z toho není pravda. Že zboží tahají překupníci z Polska a není k tomu záruční list, který by akceptovaly zdejší servisy, atd.Taky objednávat sedm výrobků od sedmi netových obchodníků, platit jim dopravu atd, je opravdu super.Takže moje stanovisko je: pneu nemám, nemůžu zajistit dříve, než....a pokud si seženete sám, přezuji.
01 črc 2011, 08:27
Ano, a kdyby to takhle bylo, tak by si Křižík nestěžoval. Neměl by na co.
01 črc 2011, 19:00
Martine, jen jsem se snažil vysvětlit jak se věci mají. Vem si, kdyby takových zakázek bylo třeba 20-30, tak si budeš muset platit ústřednu, protože místo abys přezouval gumy, tak budeš sedět, telefonovat a schánět. Určitě je dobře, že Křižík tady ventiloval svoji nespokojenost, příště najdou obě strany určitě takové východisko, které bude vyhovovat všem. A tím bych to uzavřel.
01 črc 2011, 19:16
Souhlasím, to jsem přesně měl na mysli.
01 črc 2011, 20:43
krizik1: A tu objednanou pneu do 3 minut mas uz fyzicky v ruce?
02 črc 2011, 10:31
FunTom píše:Martine, jen jsem se snažil vysvětlit jak se věci mají. Vem si, kdyby takových zakázek bylo třeba 20-30, tak si budeš muset platit ústřednu, protože místo abys přezouval gumy, tak budeš sedět, telefonovat a schánět. Určitě je dobře, že Křižík tady ventiloval svoji nespokojenost, příště najdou obě strany určitě takové východisko, které bude vyhovovat všem. A tím bych to uzavřel.
Naprostý souhlas!
janon píše:krizik1: A tu objednanou pneu do 3 minut mas uz fyzicky v ruce?
no coment!
03 črc 2011, 13:14
A taky víš jak dlouho, kde a v jakých podmínkách byla skladována a vůbec celkově jak s ní bylo zacházeno?? To já teda u svých dodavatelů vím!
12 črc 2011, 23:55
Taková malá perlička na závěr.Nakonec objednaná pneu pro Křižíka od dodavatele přišla v pátek po obědě,takže by bylo vše v naprosté pohodě.Stihlo by se přezutí a nemusela tato diskuse vůbec vzniknout. Jenže dodavatel mi v pondělí řekl, že nepřijde pneu asi do pátku,ale až v pondělí.Bylo to 50/50%, tak jsem byl opatrný a raději hned v úterý to telefonicky s Křižíkem řešil. Nechtěl jsem riskovat,že neodjede na dovolenou bez pneu. I to se stává.