Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.
Pravidla fóra
Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.
Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše
specializované téma.
13 bře 2014, 17:47
Zdravim, v blízké době plánuji kupovat PCX-ko a tak jsem se začal poohlížet po nějaké té helmě. Po dlouhém vybírání jsem skončil u Nolan N44. Na internetu není moc obchodů které by ji prodávali, a u většiny nejsou ceny zrovna nízké, proto jsem šáhnul po e-shopu moto-helmy, kde ji nabízejí za 4990,-. E-shop mi připadal celkem seriozně, k tomu 5 let záruka na helmy Nolan, údajně 95% expedováno do 2 dnů (jiní prodejci udávali několik týdnů). Tak jsem ji objednal (11.3.), jako vždy zaplatil předem, a hned mi klasicky přišel mail o provedení objednávky a že při expedici budu dále informován. Včera se nic nedělo tak jsem poslal prodejci e-mail kde jsem se ho ptal kdy bude helmu odesílat - zatím neodpověděl. Na stránkách má uvedena i 2 čísla na ICQ - obě stále offline. Dneska už jsem se tedy rozhodl zavolat na uvedené číslo - není dostupné. Otázka tedy zní - Máte někdo s tímto obchodem zkušenosti? Mám se strachovat že peníze už neuvidím, případně že je budu muset nějak vymáhat? A jak případně postupovat?
Díky
Martin
13 bře 2014, 18:08
Hmm web vyzerá dôveryhodne a ma všetky povinne údaje vrátane kontaktov a osobného odberu. Kolko dni uz čakáš, no este je to v pohode. Je fakt ze cena je podozrivo nízka a to na všetky farby. Ja mam na N44 len 2 roky záruky.
Ale predpokladajme ze je to jedna fyzická osoba co ma web shop a vsetko je len na ňom. A ak ma teraz dovolenku alebo je mimo republiky ci leží v nemocnici tak by sa to dalo pochopiť. Ale doporučujem nikdy neplatiť vopred nikomu okrem platby paypalom (a ak je možnosť použiť paypal).
Mne sa este predajca s Nolan B4 intercomom neozval a tovar neposlal z ebay. Aj som mu písal. Ale som v klude mam 40 dni a paypal mi peniaze vráti.
13 bře 2014, 18:18
Zatím jen 2 dny, ale lehce jsem doufal ze když jsem objednaval v úterý ze ji do konce týdne mít budu. Zítra totiž s největší pravděpodobnosti jedu pro skútr a pokud bude hezky, chtěl jsem po vlastni ose. Nemám problém počkat třeba měsíc a prozatím koupit nějakou otevřenou za 1000 která by se pak hodila pro obcasneho spolujezdce
13 bře 2014, 18:31
Ještě se nestresuj, platil- li jsi v útery platba mu došla nejdřív ve středu nebo až ve čtvrtek, pak i kdyby odeslal týž den tak to dnes ( ve čtvrtek) prostě mít nemůžeš- nejdřív zítra v pátek, nebo spíše po neděli. Pošta má na balík ař 3 pracovní dny ( so + neděle se nepočítají) a PPL atd to doručí cca 1 den po tom co to naskladní
13 bře 2014, 18:36
Pochopitelně, všechny tyhle prodlevy chápu, jde o to že prodejce ze všech 3 cest jak ho kontaktovat není k sehnání ani na jedné
13 bře 2014, 18:48
To sice, jo, ale je to nejspíš, jak bylo řečeno fyzická osoba jeden človíček- a jak bylo výše řečeno- nemoc, dovolená,... mohl mu kleknout počítač, atd... co jsem koukal, nenašel jsem na prodejce žádné reference. Že není na telefonu je sice blbý- ale nemusí ho třeba brát, kvůli počtu urgencí- může to být jen "chlubil", který se tváří, že má vše na skladě, a přitom ne a pak to po objednávce teprv jde shánět... A proč jsi vůbec platil rovnou ? Co vím, tak prodejce musí potvrdit objednávku , že má zboží skutečně na skladě, automatický e-mail je pouze oznámení o přijetí objednávky ne, že zboží prodejce skutečně má.
13 bře 2014, 18:54
Většinu nákupů na internetu platím předem a zatím sem žádný problem neměl. Je to pohodlnější než jít do banky a pak to platit dobírkou s tím že se za doběrečný platí víc.
13 bře 2014, 19:52
To je pohodlnější, jen jsem se ptal, proč jsi to platil bez předchozího potvrzením že to můžeš zaplatit. Jestli ti přišel jenom mejl Děkujeme přijali jsem Vaši objednávku- tak na tomto základě jsi ještě neměl nic platit, Až by ti přišel mejl potvrzujeme, že máme zboží pro Vás připravené ( nebo podobný) pak teprve můžeš platit- něco jiného jsou velcí hráči, kteří většinu zboží mají něco jiného malý Prďákov- když já budu mít prodej Ferrari a řeknu ti vyber si barvu a budu bydlet v Zaječí jámě, tak taky nebudeš přece rovnou platit, ale když mi budeš věřit počkáš, až ti napíšu- že to mám připravené ať jsem to měl na skladě, nebo jsem po tvé objednávce pro to jel.
Proto pozor na platby rovnou- mají- li uvedené přímo účty- a jsou neznámí a žádné reference o nich nejsou- tam se přiznám bych já bohužel nenakoupil- právě proto že z levného se může stát i nejdražší- život tě ještě naučí... neboj
rozlišuj tedy :
1/ přijetí objednávky ( dělá automat třeba ve 2 ráno a
2/ potvrzení objednávky - toto by měl dělat ne automat , ale přímo obchodník, pro potvrzení, že má zboží skutečně na skladě
Toto je správný postup obchodníka při provozování e-shopu pode nových pravidel od letošního roku
13 bře 2014, 20:39
Je mi jasný ze když si člověk pořádně nabije hubu tak si da příště pozor. Já zatím nijak nerozlišoval tyhle 2 druhy mailů, možná i proto ze u těch "velkých hráčů" chodí ty maily často téměř ve stejnou chvíli a ve finále je jedno na který z nich reaguješ. No nic, zítra se poohlidnu v nějakém kamenném obchodě po nějaké provizorní helmě a budu čekat.
13 bře 2014, 21:15
many_24 píše:..... Mám se strachovat že peníze už neuvidím, případně že je budu muset nějak vymáhat? A jak případně postupovat?.....
Kdyby to došlo až tak daleko, že by Ti obchodník zboží prostě vůbec nedodal, tak existuje u bank služba stornování platby (na přesnej název tý služby si teď fakt nevzpomenu). Je to cca 2-4 dny zpátky, co o tom mluvili v TV ve zprávách - myslím že na Nově, nebo na Primě to bylo. Ve zkratce - spočívá to v tom, že když někomu pošleš takhle peníze za zboží, který Ti pak nedodá, tak se obrátíš na svojí banku, oni si pak od prodejce vyžádaj doklad, že Ti zboží dodal a když to potvrzení není schopnej dodat, tak mu tu Tvojí platbu seberou a vrátěj Ti jí. Moc lidí o týhle službě prý neví, nebo neví, jak jí využít. Ani já jsem o tom do tý doby nevěděl, než jsem to teď náhodou viděl v TV.
17 bře 2014, 17:12
Tak jsem se dnes ptal přímo v bance a jelikož už je platba zaúčtovaná, není prý možné jakkoli peníze vrátit, jediná možnost je podat trestní oznámení. Nicméně jsem na stránkách prodejce našel odkaz stránky internetovy-prodej.cz pod jehož záštitou by měl údajně fungovat. Na prvním místě těchto stánek je Dr. Max takže to, že by se jednalo o podvodné stránky snad můžu vyloučit. Sice mi prodejce pořád neodpověděl na mail, ani na telefonu není dostupný, ale pořád tedy budu doufat že má dovolenou nebo něco podobného..
EDIT: Tak nakonec se ukázalo že majitel byl na dovolené a proto nemohl objednávku vyřídit dřív. Nolan N44 ale stejně prý není dostupná v celé ČR tak mi poslal peníze zpět. Je o škoda, helma vypadala vážně pěkně.. hold půjdu do levnější varianty od Cabergu