Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 19:23

Ale já jsem se chtěl veřejně ohradit, proč bych neměl reagovat na nepravdivá tvrzení. Už vždy to bude jen tvrzení proti tvrzení, vaše komunita bude věřit spíše Miroslavovi - chápu.
Konstruktivní kritiku přijmu jako chlap a rád splním přání zákazníka a přizpůsobím se jeho požadavkům. Protože to on mě živí.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 20:40

Pánové, jsem taky autorizovaný servis a přiznávám že v takové situaci bych asi reagoval z rozmyslem a s velkým!
Nechci nikoho soudit, nehodlám dát za pravdu ani jednomu a ani druhému. Je asi všem jasné že se můžeme setkat s praktikami všeho druhu a nakonec to vidíme každý den v televizi, ale tohle bylo tak trochu nešťastné. Přestal bych tu řešit oboustraně právo na svůj názor a raději bych se zaměřil na to co je původcem všeho.
Pokud Míra ze stroje vylil olej jiné barvy než červené a je si naprosto jistý tím že tam nebyl Castrol co uvádí, nebo co mu bylo fakturováno, nedá se s tím nic dělat, stejně jako se nedá dělat nic s tím co oponuje kolega s Mot artu. Chci jen říct že s tím už nic nikdo neudělá a myslím si že ani dělat nechce. Zde je diskuzní fórum o skútrech a myslím si že spoustě lidem pomohlo a spoustě lidem ještě pomůže. Na druhou stranu je dobré že se ozvou i majitelé, nebo zaměstnanci firem o kterých se tu diskutuje, vždyť o tom to tu je. Párkrát jsem reagoval i já a popel jsem si sypal a sypal, ano zákazník je zákazník a fórum je fórum, a toto fórum má dobré kořeny a já osobně jsem rád že tu je. Dává to dohromady jednu velkou komunitu pro kterou tu do nedávna neby flek a tak to prostě je. Já osobně nemám s Mot artem žádné zkušenosti, ale věřím že mají hromadu spokojených zákazníků a myslím že by měli dostat šanci na svou obhajobu. Už jsem tu jednou psal že se firma a jméno se buduje dost dlouho a hodně těžce a stratit ho je strašně jednoduché a zde je zdárný příklad toho jak to jde rychle.
Chlapi, dejte tomu ještě čas a prozatím to berte že jste získali nového spojence :wink: v oblasti Suzuki, který hodí občas i nějakou tu radu.
Hele, hlavně se neznáme jo! Ale už se to nedalo číst, popela bylo dost...

A polívčička byla???

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 21:45

Tak nevím sám jsem v Motoartu koupil helmu a pote i Burgmana sic stareho...pokud neco od nich chci vzdy mi vysli vstric. Takze za me je to OK.
Tim nerikam, ze nekdo nemuze udelat chybu.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 22:51

Dosť záleží pri servisných prehliadkach, či zákazník môže pozorovať servisujúceho mechanika a svoju mašinu pri práci, trebars aj cez sklo, myslím,že takýmto nedorozumeniam by sa mohli obaja účastníci vyhnúť... :wink: , ikeď je pravda,že oleje na výmenu v servisoch bývajú väčšinou v sudoch :? . Ja som si na garančku priniesol vlastné oleje, čo ma mimochodom vyšlo o 50 % lacnejšie, a díval som sa ako mi to mechanik priamo do scota leje... :P

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 23:39

take nemam zadne zkusenosti s MotArtem, pravo na nazor ma kazdy a samozrejme i pravo na obranu, ale hnedka vyhrozovat pravnikama je smesne - vyrikejte si to jako chlapi

Re: MOTART - Suzuki

13 led 2011, 00:12

Příspěvky upraveny dle pravidel SF o citaci!

Téma jsem zakládal v době, kdy jsem se rozhodoval jaký stroj a kde si koupit. To, že má volba nakonec padla na DN-01 je věc jiná a s tímto tématem nemá nic společného.

Fórum je tu od předávání zkušeností, poznatků a všeobecné diskuzi. Reakce na příspěvky jsou samozřejmostí .... od toho tu fórum vlastně je, ale jakékoliv reakce by měla být přiměřená.

Tímto bych tuto diskuzi uzavřel a dal prostor těm, kteří mohou MOTART hodnotit.

Wictor
Odeslat odpověď