Pánové, jsem taky autorizovaný servis a přiznávám že v takové situaci bych asi reagoval z rozmyslem a s velkým!
Nechci nikoho soudit, nehodlám dát za pravdu ani jednomu a ani druhému. Je asi všem jasné že se můžeme setkat s praktikami všeho druhu a nakonec to vidíme každý den v televizi, ale tohle bylo tak trochu nešťastné. Přestal bych tu řešit oboustraně právo na svůj názor a raději bych se zaměřil na to co je původcem všeho.
Pokud Míra ze stroje vylil olej jiné barvy než červené a je si naprosto jistý tím že tam nebyl Castrol co uvádí, nebo co mu bylo fakturováno, nedá se s tím nic dělat, stejně jako se nedá dělat nic s tím co oponuje kolega s Mot artu. Chci jen říct že s tím už nic nikdo neudělá a myslím si že ani dělat nechce. Zde je diskuzní fórum o skútrech a myslím si že spoustě lidem pomohlo a spoustě lidem ještě pomůže. Na druhou stranu je dobré že se ozvou i majitelé, nebo zaměstnanci firem o kterých se tu diskutuje, vždyť o tom to tu je. Párkrát jsem reagoval i já a popel jsem si sypal a sypal, ano zákazník je zákazník a fórum je fórum, a toto fórum má dobré kořeny a já osobně jsem rád že tu je. Dává to dohromady jednu velkou komunitu pro kterou tu do nedávna neby flek a tak to prostě je. Já osobně nemám s Mot artem žádné zkušenosti, ale věřím že mají hromadu spokojených zákazníků a myslím že by měli dostat šanci na svou obhajobu. Už jsem tu jednou psal že se firma a jméno se buduje dost dlouho a hodně těžce a stratit ho je strašně jednoduché a zde je zdárný příklad toho jak to jde rychle.
Chlapi, dejte tomu ještě čas a prozatím to berte že jste získali nového spojence

v oblasti Suzuki, který hodí občas i nějakou tu radu.
Hele, hlavně se neznáme jo! Ale už se to nedalo číst, popela bylo dost...
A polívčička byla???