Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Re: MOTART - Suzuki

10 led 2011, 12:41

Miroslav Sedlmaier píše:
wictor píše:oficiální dealer levněji, tak ho za tuto cenu prodají i zde

Právě to je to slovo oficální!!! Jinak já tam kupoval buráka a ochcali mě hned na první garančce.Naúčtovali si olej Castrol GPS kterej je běžně červenej a somo,že ho tam nedali,šmejdí.Už mi tam nikdo neuvidí.Ala jinak moc milej mladík!!!! když chce prodat

Můžu se zeptat máš pro tvoje tvrzení nějaký důkaz?

Re: MOTART - Suzuki

11 led 2011, 11:05

Tohle je forum a ne soudní spis a důkaz opravu nemám. Jen tvrdím,že fakturovanej olej v motoru nebyl, bo barvu oleje Castrol GPS 4T dobře poznám a po 5 tis, kdy jsem ho měnil byl normálně světlej a tak je mi jasný že mi někdo vojebal. Nikdy už mi nikdo v servisu neuvidí ani z novým strojem :evil: Můj důkaz je, že už jsem tam na další servis nejel a raději podstoupil riziko propadnutí záruky a vše si dělal sám jako dřív. Nebyla to má první zkušenost s autorizovaným servisem a věř mi chlape,že by to bylo opravdu na několik stránek!!!!!!!!!!!! :roll:

Re: MOTART - Suzuki

11 led 2011, 22:16

Přesně tak, ti ofigodealeři jsou maxiojebáváci. Ne, že by ostatní byli o moc menší ale mají alespoň lepší cenu. Jinak ta prodloužená záruka je pro ně taky solidní kšeft při těch cenách servisu. Prostě tě ojebávají o rok dýl. Ale kdo je na ten servis odkázaný, tak to uvítá.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 08:36

A máš na to svoje tvrzení nějakej důkaz? :lol: :wink:

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 11:10

Pane Sedlmaier pokud jste chlap a za svým tvrzením si stojíte a to předpokládám že ano může se teoreticky stát že vás na základě vašeho tvrzení někdo napadne pro pomluvu a poškození dobrého jména. Důkazní břemeno pak bude na vaší straně. Pokud za podložení vašeho tvrzení považujete barvu oleje jenž jste si sám vypustil po 5tis kilometrů tak to klobouk dolů (Jen mi zde uniká souslednost. Servis v 6tkm jste si hodlal provést sám po celou dobu a až v okamžiku vypouštění oleje jste navíc zjistil že tam není Castrol?). Můžete zde argumentovat o potrefené huse jak chcete ale já mohu garantovat že po dobu mého působení u společnosti MOT ART (jak jsem našel jedná se o červen 2008) se nikdy do Suzuki nenalil jiný olej než Castrol. Můžete tvrdit že to bylo drahé, můžete tvrdit že se vám nelíbila kvalita provedení servisu nebo kvalita zákaznických služeb ale to že vám byl nalit jiný olej je LEŽ.

S pozdravem,

Pavel Heiník
MOT ART s.r.o.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 11:23

clovek si muze byt jisty, ze tam ma spravnej olej, akorat kdyz si ho tam naleje sam :-D

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 15:39

vincent_v píše:
Miroslav Sedlmaier píše:A máš na to svoje tvrzení nějakej důkaz? :lol: :wink:


Pane Sedlmaier pokud jste chlap a za svým tvrzením si stojíte a to předpokládám že ano může se teoreticky stát že vás na základě vašeho tvrzení někdo napadne pro pomluvu a poškození dobrého jména. Důkazní břemeno pak bude na vaší straně. Pokud za podložení vašeho tvrzení považujete barvu oleje jenž jste si sám vypustil po 5tis kilometrů tak to klobouk dolů (Jen mi zde uniká souslednost. Servis v 6tkm jste si hodlal provést sám po celou dobu a až v okamžiku vypouštění oleje jste navíc zjistil že tam není Castrol?). Můžete zde argumentovat o potrefené huse jak chcete ale já mohu garantovat že po dobu mého působení u společnosti MOT ART (jak jsem našel jedná se o červen 2008) se nikdy do Suzuki nenalil jiný olej než Castrol. Můžete tvrdit že to bylo drahé, můžete tvrdit že se vám nelíbila kvalita provedení servisu nebo kvalita zákaznických služeb ale to že vám byl nalit jiný olej je LEŽ.

S pozdravem,

Pavel Heiník
MOT ART s.r.o.


Moc se Vaši společnosti MOT ART s.r.o. omlouvám a věřím, že máte mnoho spokojených zákazníků a možná máte i lepší právní zázemí než servis. Doba je zlá a raději se omluvím, neboť se nehodlám soudit z někým, kdo není schopen přijmout kritiku a než by se pídil po řešení možného problemu uvnitř servisu, raději se obuje do zákazníka co jim tam nechal hnedle 250tis. Děkuji za Vaši objektivnost a ještě jednou přijměte moji hlubokou omluvu za názor z mé strany nepodložený žádným důkazem. Je mi smutno, ale nejsem moc překvapen Vaším přístupem.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 16:39

Dobrý den,

právní zázemí nemáme žádné, dosud jsme ho nikdy nepotřebovali. Jen je mi smutno když nás zákazník nazve šmejdí co ho ochcali a podloží to nesmyslem o barvě oleje. Pokud by zde byla stížnost na kvalitu práce, na nesprávné množství, poškození motocyklu nebo něco co má spojitost s nekvalitou - neférovostí odvedené práce budu reagovat naprosto jinak. Budu se pídit po servisu a vám pošlu omluvu a návrh řešení. Jsem rád že jste u nás zakoupil vašeho Burgmana a beru jako náš neúspěch že ho u nás nechcete servisovat.
Vaše ohodnocení naší firmy nebylo názorem ale tvrzením jenž se mne dotklo a oprávněně naštvalo - proto jsem reagoval tak jak reagoval.

S pozdravem,

Heiník

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 17:28

Promin, Wiki, ze to je sama OT, ale musim se tu Miry zastat.

Omlouvat se nemusis, ptz kdyby tu pan vincent vedel neco malo o oleji, ktery udajne liji do vsech Burgasu - zminovany Castrol GPS-1 10w-40, tak by vedel, ze ten olej je pri naliti do moto, kdy je novy, cerveny jak jahody a pekne i voni. Kdyz ho po 5tis, coz je asi servisni interval na vymenu oleje (ja mam 3tis), vylejete, tak je cernej jako cernousek. Takze pokud by byl svetlej, tak to asi nebylo GPSo.

Jinak si myslim, ze oznameni mozneho soudniho postihu za pomluvu a poskozeni dobreho jmena firmy touto cestou - via forum - je dosti nestastne.
Post Scriptum: Struktura formalniho dopisu je u vincenta pekna, ale ty carky, chlape...cestina, cestina... :)

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 17:35

Pane Heiníku pokud se domníváte, že můžete někoho žalovat za pomluvu kvůli příspěvku umístěném na takovýchto stránkách, tak to zkuste. Teď vůbec nehodnotím Vaší firmu, protože ji neznám, ale jestliže mám osobní zkušenost s nějakou společností a tuto zkušenost zveřejním na tématickém fóru, nikdo by mne nedonutil k omluvě, protože je to moje zkušenost a můj názor a ten mohu volně prezentovat. Kdybychom měli brát v úvahu Váš právní názor prezentovaný výše, pak by značná část podobných tématických fór ztratila význam. Navíc podle mne nemáte pravdu ani tím důkazním břemenem...

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 17:40

snad by ste to nebrali vazne, to by napred taky museli dokazat, ze nejake dobre jmeno meli :mrgreen:
i ta omluva byla myslena ironicky si myslim...

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 17:49

Jsem velkej fanda motorek jako mnoho lidí zde a celej život se v něčem vrtám. Zakládám si na pečlivosti a kvalitě, o kterou se sám snažím, i když ne vždy se vše povede jak má a to k tomu patří. Celej život jsem se staralo o PHM včetně výdeje ve skladu PHM a dnes je i prodávám. Dost se zajímám o složení a jejich objektivní hodnocení kvality a tak se omlouvám, že poznám jak vypadá GPS olej o proti jinému, který určitě nebude horší, ale cena bude jiná. U B 650 jde o stroj,kde je užita klasická viskozní třída s běžnou jakostní specifikací a nemusí obsahovat přísady pro lepší udržení filmu k mazání převodovek a lepší funkčnosti spojky dle norem JASO. Netvrdím, že olej co jsem vypustil byl špatnej, ale někdo udělal "doufám" chybu při fakturaci, či samotném servisu. Jsem opravdu citlivej i po jiných zkušenostech z atorizovaného servisu Suzuki u nás v regionu, a proto jsem zkusil pro mě vzdálenější lokalitu ke koupi vysněného stroje.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 17:55

To aby už se i tady člověk bál vyjádřit svůj názor...páč by mohla přijít žaloba, pan soudce vynese rozsudek o náhradě škody za poškození "dobrého jména firmy a pak přijde strejda exekutor a pohádky bude konec...(a možná přijde i bu bu bubák) :D
No a teď vážně...diskuzní fórum slouží k prezentaci názorů a přesvědčení jednotlivců. A pokud někdo uvede, že nabyl přesvědčení, že dostal jiný olej, než mu byl nafakturován, tak to není žalovatelné...navíc důkazní břemeno je na straně žalujícího...tzn.v tomto případě servis by musel prokázat, že nenalil jiný olej a ne naopak.
P.S.: Jedná se pouze o můj náhled na vzniklou situaci, tak mě pls nikdo nežalujte. :wink:

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 18:54

Udělal jsem chybu že jsem reagoval, celé se to zvrhlo tam kam nemělo.
Jde jen o to že pan Sedlmaier napsal: "Jinak já tam kupoval buráka a ochcali mě hned na první garančce.Naúčtovali si olej Castrol GPS kterej je běžně červenej a somo,že ho tam nedali,šmejdí"
Což není podezření že tak bylo uděláno, není to domněnka ale je to vydáváno za fakt. Toto tvrzení mne urazilo a proto jsem reagoval dle vašeho hodnocení špatně/nepřiměřeně.
Pokud nejsem ochoten nést následky za svá tvrzení či svá tvrzení podložit s výmluvou na to, že to bylo jen na foru ( všeobecně - není mířeno na pana Sedlmaiera) měl bych radši mlčet.

PS: Panu Sedlmaierovi posílám sz.

Re: MOTART - Suzuki

12 led 2011, 19:02

Ano, to je ono...toto je verejne forum a vyjadrovat se tu verejne, jako zastupce nejake firmy a reagovat na neci prispevek, je velice nestastne. Pokud by se to resilo pres email, jako stiznost, vse je vporadku.
Lepsi je nereagovat a vzit kritiku, "jako chlap".

Ne kazdy podnik je dokonaly, nektery vice, nektery mene.
Obecne komunita zakazniku, my z fora, zastava nazor, ze servisy, at uz ofiko nebo garazove, ochcavaji vsude, kde to jen jde.
Proto se tu Wiki ptal, jaky je nazor zakazniku, kteri s vami neco meli. Predavame si tak echo, kam jo a kam ne :) Asi to u vas tak slavne nebude...
Odeslat odpověď