Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Louis GIGAStore Dresden

06 bře 2012, 18:12

Tak se podělím o zkušenosti s reklamací helmy u Louise. Před cca rokem jsem koupil vyklápěčku poté co jsem chtěl vyndat vnitřní polstrování několik druků co drzí polstrování se rozpadla. Nějak jsem to přidělal a čekal jsem až bude příhodná doba kdy to zajedu reklamovat. Ta nastala 25.2 kdy jsme jeli znovu něco po koupit. V sobotu je v obchodě přítomna česká prodavačka, vše sem ji tedy vysvětlil a ona sepsala reklamaci. Helmu jsem tam zanechal a že dostanu odpověď. :?: :?: Dnes ve 12.00 zvoní doručovací firma DHL a nese balík od Louise, na můj dotaz co budu platit za dopravu bylo řečeno že nic :shock: :shock: Balík jsem rozbalil a tam opravená helma a dopis kde se omlouvají, že jsem byl celých 10 dní bez helmy. Tak tomu říkám vyřízení reklamace, máme se zase co učit. :oops: :oops:

Re: Louis GIGAStore Dresden

06 bře 2012, 18:19

Tak doufam, ze si se naucil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ne vazne tomu rikam vyrizena reklamace ke spokojenosti zakaznika :P

Re: Louis GIGAStore Dresden

06 bře 2012, 18:36

mazec, neuvěřitelné

Re: Louis GIGAStore Dresden

07 bře 2012, 00:07

Macín u nich reklamoval Probiker helmu (nevysunoval se sluneční štít) a taky bez problémů. Sice si pro ní zajel, ale při té příležitosti si u nich ještě nakoupil a levně. :wink:
Odeslat odpověď