od nedory » 19 říj 2011, 18:24
pánové a dámy,
já jsem se vyléčil z koupě v bazaru: bazarník - nebudu jmenovat - mi po delší rozmluvě přiznal, že to, co tahá z Itálie má 50-70tKm. Na prodejně ale nemá nic, co by mělo víc než 40tkm - protože by to nikdo nekoupil. Jinými slovy: koupíme olítanou sojku, napucujeme plasty nějakýma opičíma kapkama, stočíme tak, aby sedělo s optickým vzhledem a prodej! Pokud někdo z Vás bude mít kontakt na poctivého bazarníka, uvítám.
Po koupi několika aut (a tam lhal i autorizovaný prodejce, který prodával ojetinu, ale lhal na české poměry málo, ostatní lhali jako když tiskne) a pokus o koupiskútru 500ccm (bazaristi lhali do jednoho, soukromníci měli stroje spíš v bordelu a neřešili) jsem se pevně rozhodl, že jdu do nového skútra.
Já sám jsem na cestách do práce tento rok dodnes najezdil 7000km, jsou v tom nějaké výlety pro vyčištění hlavy, ale nic extra. Když je hnusně, jedu autem, když má být hnusně, jedu autem. Když jsem v Itálii, tak jezdí i v lednu, protože je tam tepleji (Miláno, Venaria), na jihu asi neustále. Kdo si koupí silnější stroj jen na cesty do kostela a na trh aby najel 20000km za 8 let? Kdyby to byl jeden z deseti, ale u nás je to jeden každý nabízený bazarový skútr.
V současné době prodávám svůj stroj, ale šance jsou malé - nikdo mi nebude věřit v té záplavě lhářů, že serviska je nefalšovaná, že není padnutý... prostě tak.
Pokud srovnám ekonomickou stránku věci, mám na miskách vah 8 let starý stroj za 45000, do kterého 15000 ihned vložím a nemám záruku ujetých kilometrů a stavu. A na druhé misce vah je nový stroj se zárukou, 0km a cenou 105000Kč. Vím, je to víc, ale alespoň pro mě se to vyplatí.
D
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius