Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.
Pravidla fóra
Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.
Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše
specializované téma.
11 srp 2009, 20:31
Známe zeptej se Mariose mého miláčka, kupoval jsi od něj scooter....
11 srp 2009, 21:58
To je ten z Lišova u ČB? V tom případě bez komentáře
29 bře 2010, 20:24
Mam od něj svoji Yamahu Majesty 250 - 3 roky naprosto bez problémů. Jednání super, vyřízení úvěru na počkání. Já jsem jen spokojen a dalšího skutra si pudu koupit zase tam.
22 črc 2010, 17:23
Ani omylem
29 čer 2011, 07:39
Ano mám a velmi špatný, koupil jsem od nich skůtr Piaggio Beverly 200, údajně bez investic a s poctivýma km, ale to píšou skoro u každý, opak je pravdou, do motorky jsem už nasypal přes 9000,-Kč na opravách ( výměna pístních kroužků, těsnění, variátor atd. ), z motorky hned po příjezdu do Prahy začal proudem téct olej skrz vzduch. filtr a to jsem na ní vůbec nejel … a furt mám nějaký problémy, teď se začala pro změnu přehřívat, takže furt vařim, znova v servise. A s KM ? Na vlastní oči jsem viděl, jak mění u Aprilie Sportcity tachometr s nižším kilometrovným, už tenkrát mě mělo trknout, že něco neni v pořádku, ale člověk někdy před koupí pořádně nepřemýšlí, motorka se zdála na první pohled v pohodě jak technicky tak i esteticky. Jejich přístup radši ani komentovat ani nebudu, to bych musel vytvořit nový web. Takže JKSmoto z Včelné u Českých Budějovic pro mně už nikdy a radim Vám všem nenechte se zlákat slušnou cenou jako já, má to své důvody !!! Petr
Naposledy upravil
Pen-vic dne 03 črc 2011, 06:57, celkově upraveno 1
29 čer 2011, 08:31
Divné, já nemám žádný problém - NAOPAK. od JKS mam Aprilia Atlantic 250 a super stroj, super jednani (i super cena)...
Myslim, že každý kdo vozí skutry nemuze videt do kazdeho stroje a zjistit nejake skryte zavady - je to o jednani a o komunikaci. Znam i pripady, kdy vratili kacky nebo vymenili stroj...
JKS v pohode... NO PROBLEM
29 čer 2011, 12:47
U mě spokojenost
Naposledy upravil
TUNER dne 13 dub 2012, 13:58, celkově upraveno 1
29 čer 2011, 17:35
Mám teď od nich taky skútra..to sem teda zvedavej jestli mě taky nějak nevytrestá
Jinak já ho teda bral ve Včelné u ČB...jednání v pohodě, jen mi přišlo, že o tom moc neví, jen to naleští nějakým mastným srancem aby schovali škrábance, v Itálii to projedou a tím to končí...
03 črc 2011, 07:15
Ano, to máš pravdu, já jsem samozřejmě taky počítal s nějakou tou opravou, nekupoval jsem nový stroj, ovšem na můj vkus nich bylo docela dost. Navíc u první závady, kde se jednalo o výměnu pístních kroužků, museli evidentně vědět, protože toho oleje si všimne každý, že teče ze vzduch. filtru, ale oni jí prodali bez jakéhokoliv upozornění. Tomu já říkám levá.
03 črc 2011, 07:50
Ještě k těm výměnám tachometrů, uvědom me si, že jsme koupili scooter ze slunné Itálie, kde mají mnohem delší sezónu na ježdění než u nás, takže u skůtrů vyrobených třeba v roce 2006 je nesmysl, že má natočíno jen 20000km, takovej má podstatně víc. Kolega se setkal se skůtry, který měli i 250tis. na tachometru a pořád chodili. Navíc Italové jsou temperamentní národ, takže sednou na skůtr, naloží tomu hned plnej kotel bez zahřátí a to se pak projevuje na takových opravách. Já už rozhodně z Itálie motorku nechci.
04 srp 2011, 07:50
Neni to o zemi jako takovej ale o lidech,nemůžeš všechny házet do jednoho pytle že jsou takový nebo makový. Někdo se o skútra stará a někdo ho bere jako spotřební věc. U skútra z roku 2006 nevidim problem aby měl najeto 20000 km. Já když vemu že tatík se svou E61kou 525d najede ročně 10 000km,protože s nim moc nejezdí,jezdí druhym autem,tak se při prodeji asi budou lidi divit a myslet že má stočenej tachometr,protože bude mít najeto podezřele málo......ale prostě to tak je a lidem to nevysvětlíš.....
03 říj 2011, 15:59

Nevím nevím, já od nich mám 2. skútra a motorku a zatím jsem byl maximálně spokojen, ochota, vstřícnost, cena... Nejdříve to byla Yamaha Majesty 250, r.v. 96, skútra jsem kupoval ještě v Lišově v roce 2009 a najel jsem na něm 12tis.km, sem tam se samozřejmě nějaká menší závada vyskytla, ale nic drastického. Po dobré zkušenosti jsem se na ně letos začátkem roku opět obrátil a další skútr je Beverly 500 r.2005, za kterého jsem dával bezkonkurenčních 37tis. Kč,mám ho do teď a za letošní rok jsem najel 7tis. km, bez chyby... Ono asi jde o to, co člověk od ojetého skútra čeká. Když jejich nabídku sleduju, vidím, že prodávají za takové ceny, za které se to snad ani v Itálii sehnat nedá - vím o čem mluvím, sám jsem do Itálie jezdil několik let jako řidič kamionu, nakonec jsem skútr sehnal právě u této firmy za podstatně lepší peníze... Vidim to tak, že když člověk chce opravdu stroj v top stavu, musí si připlatit, popřípadě počítat s nějakou tou investicí- stejně jako je to běžné např. v Itálii, Německu, Francii... Až budu kupovat dalšího skútra, půjdu opět k nim, mám pro to svoje důvody.
19 říj 2011, 16:55
Já bych se měl na pozoru (jako ostatně u každého bazarníka/překupníka) a raději bych volil osobní návštěvu, nebo bych si předem vyjasnil co všechno je součástí kupovaného předmětu.
Konkrétně od pana Koupala jsem kupoval motor se spojkou a karburátorem na Hondu FES150 Pantheon. Vše mělo být podle něj naprosto v pořádku.
Spojkový koš byl úplně modrý a spojka prokluzovala. Modrá barva spojkového koše je podle něj normální. Na dotaz ohledně prokluzování nereagoval. Karburátor mi poslal bez vrchního víčka a snímače polohy plynu (potenciometru) - to jsou podle něj samostatné díly. U toho potenciometru bych ještě pochopil že ho může prodat dál, ale nevím k čemu mu bude v podstatě nerozbitný díl (kus 2mm tlustého plechu který kryje šoupátko karburátoru a je na něm přichycené plynové lanko). Chvíli jsem s ním diskutoval mailem, ale nakonec jsem to vzdal a použil jsem díly z původního motoru.
19 říj 2011, 18:24
pánové a dámy,
já jsem se vyléčil z koupě v bazaru: bazarník - nebudu jmenovat - mi po delší rozmluvě přiznal, že to, co tahá z Itálie má 50-70tKm. Na prodejně ale nemá nic, co by mělo víc než 40tkm - protože by to nikdo nekoupil. Jinými slovy: koupíme olítanou sojku, napucujeme plasty nějakýma opičíma kapkama, stočíme tak, aby sedělo s optickým vzhledem a prodej! Pokud někdo z Vás bude mít kontakt na poctivého bazarníka, uvítám.
Po koupi několika aut (a tam lhal i autorizovaný prodejce, který prodával ojetinu, ale lhal na české poměry málo, ostatní lhali jako když tiskne) a pokus o koupiskútru 500ccm (bazaristi lhali do jednoho, soukromníci měli stroje spíš v bordelu a neřešili) jsem se pevně rozhodl, že jdu do nového skútra.
Já sám jsem na cestách do práce tento rok dodnes najezdil 7000km, jsou v tom nějaké výlety pro vyčištění hlavy, ale nic extra. Když je hnusně, jedu autem, když má být hnusně, jedu autem. Když jsem v Itálii, tak jezdí i v lednu, protože je tam tepleji (Miláno, Venaria), na jihu asi neustále. Kdo si koupí silnější stroj jen na cesty do kostela a na trh aby najel 20000km za 8 let? Kdyby to byl jeden z deseti, ale u nás je to jeden každý nabízený bazarový skútr.
V současné době prodávám svůj stroj, ale šance jsou malé - nikdo mi nebude věřit v té záplavě lhářů, že serviska je nefalšovaná, že není padnutý... prostě tak.
Pokud srovnám ekonomickou stránku věci, mám na miskách vah 8 let starý stroj za 45000, do kterého 15000 ihned vložím a nemám záruku ujetých kilometrů a stavu. A na druhé misce vah je nový stroj se zárukou, 0km a cenou 105000Kč. Vím, je to víc, ale alespoň pro mě se to vyplatí.
D