Aktuální zkušenost s nákupem u Adventure Bikers:
Cca pře třemi týdny jsem sháněl oba zadní tlumiče na Gilera Runner VXR 200, r.v.2003. Na stránkách AB jsem je nalezl za velmi příznivou cenu (cca 1050,- ks-aftermarket). Nuže dobrá, zaradoval jsem se, a učinil objednávku. Tlumiče dorazily cca do 2 dnů - až potud naprostá spokojenost:-)
Jenže ouha....Rozměry seděly, bohužel spodní uchycení tlumiče již nikoli...Vzal jsem foťák a vyblejsknul srovnání starého demontovaného a nového a poslal do AB maila, co jako navrhují. Telefonicky mi bylo doporučeno provést úpravu svépomocí, neboť LEVNĚJŠÍ STEJNĚ NESEŽENU
Objektivně nutno konstatovat, že v tom měli pravdu...Nakonec se mi podařilo za velmi pěknou cenu sehnat origo tlumiče v Malšicích, takže jsem milé tlumiče zabalil a poslal s dodejkou nazpět do AB (pochopitelně v zákonné lhůtě 14 pracovních dnů). Co následovalo poté je již velmi krátký příběh: Denodení telefonické urgence, následně nezvedání telefonu.....peníze přišly až dnes, čili nějaký občanský zákoník, čtrnáctidenní lhůta pro vrácení peněz, či dokonce platba nákladů na vrácení zboží (která je zákonou poviností prodejce - doporučuji přečíst nový OZ) pana prodejce vůbec nezajímá. Odpovědi typu: "byly jsme na dovolený, a my víme, tak nás přijeďte zastřelit"..... A to už absolutně pominu to, že celá tato situace nastala chybou prodejce a špatně zařazeným zboží v eshopu.
Pánové z AB: "Ta stovka za poštu mne opravdu nezabije, ale jde o princip a jednání, z tohoto důvodu-Od Vás už ani svíčku!".
Závěrem doplňuji, že jsem předchozí diskuzi nečetl, ani nejsem nekalá konkurence škodící negativní reklamou.
EDIT 19.8.2014: Objektivně musím konstatovat, že asi měli trochu jiné starosti s hledáním ukradeného skůtra, což jsem se, tady na foru, dočetl až dnes...Nicméně na to, co jsem napsal výše, to vliv nemá...