z0diaC píše:Tákže ač nerad,musím přidat zkušenost se scooter shopem potažmo A-B ..... po 2 mailech zaslaných s otázkou přímo na mail scooter shopu a dlouhém čekání : žádná odpověď ...je vidět,že o zákazníky nemají nouzi - pokud někdo neobjedná přímo z eshopu tak asi nezájem (moje otázka byla mj. zda jsou schopni dodat na můj scoot Malossi double red sponge,který v eshopu nemají - v jiných shopech je k mání ale chtěl jsem u nich brát ještě kostičky Dr. Pulley) ..... pro mě to znamená - tento shop pro mě skončil .... nedokážu si přesdstavit,že u nich koupím např. varec J Costa, který jsem do budoucnosti plánoval, bude nějaký problém a pak nastane ta samá situace ... to tak. Filtr už jde z jinama a Pulley objednám za hranicema. Doufám,že s takovým přístupem jim obchod jen kvete. Toť má zkušenost.
angel2904 píše:Obávám se, že jsi příliš přísný. Důvodů proč neodpověděli může být víc a hlavně neúmyslných. Co takhle zkusit telefon ? Znáš tu věc ? Pár věciček jsem tam nakoupil a na dotazy vždy dostal kvalifikovanou odpověď, takže nesdílím tvé "ukvapené" hodnocení.
zik píše:Přísný není, mám stejnou (a několikanásobnou) zkušenost. A podotýkám, že telefonovat umím . Ale dva zákazníci jim asi opravdu chybět nebudou, aspoň naopak budou mít víc času na ty ostatní...
z0diaC píše:angel2904 píše:Obávám se, že jsi příliš přísný. Důvodů proč neodpověděli může být víc a hlavně neúmyslných. Co takhle zkusit telefon ? Znáš tu věc ? Pár věciček jsem tam nakoupil a na dotazy vždy dostal kvalifikovanou odpověď, takže nesdílím tvé "ukvapené" hodnocení.
Reakce : ANO tento satanův nástroj znám ,leč věc,kterou sjem sháněl nabízí za stejnou cenu i někdo jiný - jen jsem chtěl zkombinovat více věcí z jejich shopu a tím ušetřit na poštovném .... tady jsem jen sdílel svoji zkušenost s kontaktováním přes mail,která se řeší - možná jsou maily ve spamu .... pokud tomu tak je,tak se veřejně ABovi omlouvám
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník