Níže popíši své zkušenosti se servisem v AB. Jezdím na Malaguti Warrior 150 dva roky a pohoda. Při rychlostech 90-110 se občas začal dusit motor jako bych zavíral plyn. Protože je ve Warrioru motor od KYMCA objednal jsem se na servis k odborníkům kteří KYMCO dělají tak kam jinam že? Při předání jsme se s kluky dohodli na opravě s tím že olej, válečky atd. jsem dělal na podzim takže není třeba. Vše OK, ochota. Předběžná cena 1000,- +- autobus, to chápu. Za cca 3 hodinky telefon, je opotřebovaný řemen. Dohodli jsme se na výměně, cena 950Kč. Druhý den ráno volám zda je oprava hotova, následovala rozpačitá odpověd že se mám zastavit. Natěšený jsem se dostavil a trošku schladnul.
popis kluků o proběhlém servisu:
1. na skutru jsme našli odsazenou hadici od sání vzduchu do karburátoru, takže karburátor natahoval špinavý vzduch mimo filtr. Po nasazení a utažení stahovací spony se chod motoru ještě zhoršil.
2. na karburátoru je zakapaný lepidlem šroub na bohatost směsy, nelze uvolnit tudíž ani seřídit. Předán kontakt na člověka který je schopný sehnat jiný karburátor za cca 2000,-
3. protože je směs moc bohatá je černá svíčka - dali jsme novou ( původní NGK měla najeto cca 2000km )
4. více s tím bohužel nemůžeme udělat, cena 1800,-
pro info pod sedlem nebyl ani původní řemen ani původní svíčka, když jedu do servisu s autem tak mi zdemontované díly nechávají v pytlíku na podlaze. Jasně, díly nemusí být z mého auta ale pro ten pocit.
Po odjezdu a ujetí cca 1km motor začal cukat, dusil se a jel max 40km. Byl jsem rád že jsem dojel domu. Jo prostě jsem si koupil před lety skutr ve kterém se někdo štoural a nechtělo se mu ho opravovat tak ho prodal. Doposud vše sedělo. Skutr jsem odstavil, stahnul z netu servisní manual a počkal až se kamarad vrátí z Německa ( jezdí jako mechanik u Vosty racing ) Na dílně jsme Warriora odstrojili, sundali karburátor, rozebrali ale kde je ten zalepený šroub ?? Prostě nikde, ani v manualu žádný šroub na seřízení bohatosti směsy není
Takže trysku jsme profoukli, karb složili ale kde je závada. Automatický sytič byl další nařadě. Podle manuálu má mít po deseti minutách od demontáže ze zahřáteho motoru odpor pod 10 Ohm. Naměřeno 0. Měl uvnitř bužírky přetržený drát. Naletovány nové kabely a sytič po zahřátí odpor 6,5 Ohm. OK. Skutra jsme dali dohromady a jede parádně. Celá práce cca 1,5 hodky.
U zaběhlého servisu jakým AB je, bych očekával odhalení takové banality za samozřejmost a už vůbec ne výmysl typu zalepený šroub. Převážná většina hodnocení je pozitivní, budu tedy vyjímka - za mě AB - NEVER MORE.