Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.

Pravidla fóra

Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.
Odeslat odpověď

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:04

Nechtěl jsem se k celé věci vyjadřovat, protože vím, že věci nejsou vždy, jak se píše. Jak se říká, papír sežere vše. :!: Za další 4 měsíce od prodeje mě došla SMS(ani mě nikdo nevolal),že neví jak moc je mou vinou že přestal skutr dobíjet, ale že ho to už přestává bavit.Skútr zavezl do Motoluky,kde bylo zjištěno,že odešlo vinutí na zapalování. :!: To co následovalo potom :!: Došla mi faktura za stator zapalování+novou baterii+olej s filtrem+odtah za 5300kč a k tomu bylo číslo účtu kam chtěl zákazník zaslat tuto částku. :!: Nato můžu napsat jen, že bych mu akorát řekl, že to je jeho soutěž. Toto není závada, kterou prodejce může zatajit ale je to normální opotřebení materiálu. Kazlepko, držím ti palce, já bych asi ty nervy na takové zákazníky neměl a brzo by přišel někdo k úrazu. :cry: :)

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:08

No a po tomto referátu chce ještě někdo něco dodat?Tak to já po koupi nechal v servise prohlídku po 24 000+ pneu,zaplatil 21 000 a to by mě taky asi měl zaplatit prodávající,né.Vždyť to najezdil on,né? :lol:

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:12

Další závadu kterou chtěl zákazník reklamovat opíšu doslova z jeho dopisu který mám schovaný(ulomila se páka centrálního stojanu,evidentně při prodeji nemohla být ulomená,ale povrchový charakter jejího vnitřku napovídá,že se jedná o velmi zkorodovanou část,která nebyla pohledově patrná,čímž by též splńovala podstatu skryté závady.Dále zákazník chtěl reklamovat to že mu praskla koženka potahu na sedadle.

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:17

Já bych to asi moc už neřešil. Pokud si někdo koupí ojetinu, musí počítat stím, že to není nové a že investice asi nějaké budou do dílů, které prostě opotřebením můžou odejít.

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:19

I TACÍ PSICHIATŘI JSOU ZDE. POZOR TEN PÁN PSICHO ZDE NA FORU NABÍZÍ SPOLEČNÝ PRONÁJEM GARÁŽE TAK POZOR !!!! V PRAZE!!!!!! DOPORUČUJI 8STEV

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 21:33

:D :) :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 22:24

Tak já si myslím, že tato komunikace zde udělala panu Kazlepkovi jen dobrou reklamu a já mu ji přeji.
Bohužel někteří berou stížnosti ( čti pomluvy ) jako sport a tak se chovají. Já jsem si web stránky pana
Kazlepky uložil a v případě potřeby nákupu dílu či motocyklu se na něj rád obrátím.

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 22:48

Já to mám k panu Kazlepkovi kousek,tak se tam taky pojedu podívat a možná z toho taky vzejde spolupráce? :?:

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

13 říj 2009, 23:19

U ojetiny jdou tuším skryté vady reklamovat 6 měsíců od prodeje. Skrytou vadou se ale myslí zamlčení nějakého faktu, např. prasklý hnutý rám motorky a to se neřekne při prodeji. Skrytou vadou není běžné opotřebení. Pokud prodejce neuzná reklamaci, tak jedině soudní znalec a další popotahování - prodejci jde o dobré jméno a zákazník chce jezdit - je možný kompromis ? Pokud ne, tak opravdu jen soudy. Nevím kolik měl ten stroj nalítáno, jestli desítky tisích, tak to nikdo z mého pohledu neuzná jako skrytou vadu a navíc platí, že se reklamuje u prodejce nebo u autorizovaného servisu, ale určeným prodejcem. Je to stejné jako když si pojišťovna u plnění bouračky určí servis.

Že by chtěl někdo za nic vydělat na prodeji skútru, že by se chtěl zákazník za lacino povozit a teď, když je problém tak rychle pryč ? Těžko říci. Každopádně jestli to bylo jak píše prodejce, tak ten co to reklamoval, tak reklamoval špatně.

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

30 lis 2009, 23:18

Kdyby všechny firmy pracovali jako pan Kazlepka tak už jsme o 20 let dále. Pane Ivo nenechte se vykolejit děláte to příkladně a moc Vám fandím . Děkuji Babberri Ostrava :mrgreen:

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

09 črc 2010, 18:58

Ze zkušenosti mohu říct, že co pan Kazlepka řekl, taky dodržel. V minulosti jsem od něj koupil Burgmana a v pohodě. Byl jsem u něj i na servisu a měl možnost být u toho a dívat se, jak se co dělá. To není obvyklé a já děkuji. Ceny servisu rozumné. Navíc přátelské a pohodové jednání, nabídka občerstvení - v tom vedru fakt bodlo. Dle mého je to velmi solidní prodejce a rád k němu budu jezdit. Mohu jen doporučit! :D

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

09 črc 2010, 19:31

Ja on p. Kazlepky kupoval pres net - sice jsem ho musel 2x urgovat kvuli emailu, ale vse nakonec dobre dopadlo :)
A dily z italie tu byly za tyden! Krasa ;)

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

14 črc 2010, 12:07

kupoval jsem od p. Kazlepky předkolenní plast na piaggio X9 stav v popisu na e-shopu byl jako nový
byl jsem zvědavý.
v neděli objednáno v pondělí mi p. Kazlepka volal že balík odeslal a v úterý ho PPL přivezla
stav OPRAVDU jako NOVÝ a za cenu ošumělého hnusného plastu co prodávají na scootlandu
za mě mohu doporučit

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

14 črc 2010, 13:47

Tak i já se připojuji se slovy chvály a spokojenosti.
Po mém loňském asfaltovém incidentu, když jsem po 4 měsících rozhýbal koleno, jsem si před silvestrem udělal výlet k výše zmíněnému pro nákup ND na B650.
Cítil jsem po vánocích odpočatý :D a chtěl jsem rest roku 2009 ukončit v témže roce, zavolal jsem Bumbecovi, prověřil dostupnost u Kazlepky a bylo rozhodnuto
Pravda byl jsem trochu nesvůj z toho, že absolvuji 600km pro něco co jsem neviděl i na webu měl málo zveřejněno ale....
Na místě vše proběhlo bez problémů, dokonce jsem pořídil i to s čím jsem nepočítal a ceny byly následně přizpůsobeny množství dílů. Jelikož ne všechny díly má u sebe na provozovně, je ještě nějaký oddělený sklad ve vzdáleném městě, tak díl co nebyl připraven mi PPLkou dorazil hned v prvním týdnu po svátcích.
Mějte tedy prosím trpělivost s čekáním na odpověď, já smekám jak se v tom kluci vyznají, když je to rozebraný a v regálech. Jasně, je to všechno popsaný bílým fixem, který mi nešel ničím dolu... až spray na brzdové kotouče to sundal :wink:

Re: Ivo Kazlepka - Motoservis

14 črc 2010, 22:53

Jo na ten bílej fix stačí obyč líh!!! Synátor zmaloval stím fixem celej interíér dodávky !! a šlo to dolů :) :)
Odeslat odpověď