od motoservis.com » 13 říj 2009, 20:30
Ok vidím,že budu muset rozepsat o co vlastně jde.Tak za 1 já jsem nedal od závady ruce pryč je to od zákazníka trochu přetočené,skútr se prodával za 46900kč+jak bylo uvedeno poplatky bokem byly za čistopis TP+dovozové stk.Další částka kterou uvádí byla za výměnu řemene variátoru+válečku kterou jsem mu doporučil já aby měl jistotu,že je to vpořádku.Upozornil jsem ho na to,že skútr je ve stavu v jakém jsme ho dovezli z IT proto mu to doporučuji.Práci za výměnu jsem mu neúčtoval byla zdarma.Toto bylo předem dohodnuto se zákazníkem v kupní smlouvě.Zákazník byl u mě na firmě cca 3hodiny a bylo mu vše řádně předvedeno a ukázáno.První závada,kterou chtěl reklamovat bylo to,že mu skutr ukazuje jiný počet km než ve skutečnosti najede.Ochotně jsem mu řekl ať si nechá vymontovat tachometr a pošle mi ho,že ho vyzkouším.Tachometr jsem vyzkoušel na jiné X9 a vše bylo v v pořádku.Zaslal jsem zpět a zákazník mě za 2 dny volal,že jsem ho opravil a vše je OK.Přitom jsem ho neopravoval jen vyzkoušel a nic mu nebylo.Za další 4 měsíce od prodeje mě došla SMS(ani mě nikdo nevolal),že neví jak moc je mou vinou že přestal skutr dobíjet, ale že ho to už přestává bavit.Skútr zavezl do Motoluky,kde bylo zjištěno,že odešlo vinutí na zapalování.A tady dojde k jádru věci:bez mého vědomí,bylo vyměněn stator+nová baterie+nový olej a filtr.Pak už mi jen zákazník volal,že mě poštou posílá doporučený dopis s fakturou.Došla mi faktura za stator zapalování+novou baterii+olej s filtrem+odtah za 5300kč a k tomu bylo číslo účtu kam chtěl zákazník zaslat tuto částku.V tomto okamžiku už porušil několik věcí:skútr se má reklamovat pouze v místě prodeje,olej+filtr nebyl závada,nejsem poviný platit odtah skútru.Nechápu proč mě zákazník vynechal,protože já jsem stejně tak jako Motoluky autorizovaný servis a prodejce Piaggio.Závada se měla odstranit v mém servise nebo díl měl byt použit ode mně.Navíc závada vznikla po 4 měsíčním každodením ježdění skútru v pražském provozu.Kdyby bylo vadné dobíjení v době prodeje, zákazník by najel max cca 5km od nastartování než by se vybila baterie a přestala by komunikovat řídící jednotka,imobiliser a vstřikování a skútr by se zastavil.Takže pro shrnutí já jsem se myslím choval slušně ale o zákazníkovy který mě nazve že vypadám jako "debilek" by si měl asi udělat každý svůj úsudek už jen dle jeho chování.Celá tato záležitost je jen pomsta za to,že zákazník moc dobře ví že mám pravdu a toto je jediná možnost jak mě pomluvit.Nabízel jsem mu pokud chce a´t da celou záležitost k soudu ale v případě,že spor vyhraji uhradí veškeré náklady+ztracený zisk.Odmítl.