21 bře 2015, 19:32
21 bře 2015, 19:57
21 bře 2015, 20:00
21 bře 2015, 20:17
Majklik píše:Ono záleží co chceš. Já třeba nevidím praktický rozdíl ve výklopné a překlápěcí. Já třeba hledal dle kriteríí, který jsem psal výše a z toho jsem moc kandidátů neměl takže jsem zkusil 3 a bylo vybráno.
21 bře 2015, 20:21
21 bře 2015, 20:28
21 bře 2015, 21:05
Mirus1 píše:S-Pavlos, ty vyklápěčky jdou vysunout jenom nahoru nad obočí,ty, co jde vyndat ten spodní chránič jsou modulární a potom už jsou integrálky co nejde dělat nic a na závěr ty překlápěčky až dozadu...Tady je asi ucelený přehled....Pro mě je to větší dilema, než výběr samotného skůtru...
http://www.motocyklovedily.cz/kategorie/helmy
22 bře 2015, 10:20
22 bře 2015, 12:13
Majklik píše:Ono záleží co chceš. Já třeba nevidím praktický rozdíl ve výklopné a překlápěcí. Já třeba hledal dle kriteríí, který jsem psal výše a z toho jsem moc kandidátů neměl takže jsem zkusil 3 a bylo vybráno.
22 bře 2015, 12:41
22 bře 2015, 12:54
22 bře 2015, 14:36
tomikm píše:Majklik píše:Ono záleží co chceš. Já třeba nevidím praktický rozdíl ve výklopné a překlápěcí. Já třeba hledal dle kriteríí, který jsem psal výše a z toho jsem moc kandidátů neměl takže jsem zkusil 3 a bylo vybráno.
Rozdíl mezi vyklápěčkou a přklápěčkou je zásadní. S překlápěčkou můžeš jezdit, nebere ti ji vítr. Vyklápěčku bere vítr.
11 kvě 2015, 14:26
11 kvě 2015, 22:06
mirsil píše:Ahoj, přečti si TOTO téma, jsou to jen 3 stránky a najdeš tam pár dobrých zkušeností s vyklápěčkami Worker.
Ta moje, původně kdysi v matném černém provedení, má za sebou 4. sezóny a 29 000km, takže už se stihly projevit některé drobné nedostatky, na místech, kde se šetřilo kvalitními materiály, aby cena mohla být lidová, jako je :
- podivná neudržovatelná povrchová úprava jakýmsi pogumováním či co, takže se dost těžko dá při běžném používání dosáhnout nějakého homogeního vzhledu bez map, fleků, ušmudlanin a stop po sebemenším kontaktu s čímkoli a s tím časem související ošoupání spodního odkládacího okraje přilby až na světlý plastový základ. Takže nedotýkat se vně, nejezdit v dešti, netrefit hmyz, neodkládat do kufru a když se tohle všechno povede, tak po jízdě bleskurychle strčit do textilního vaku a nebo to neřešit
- ve spodní části přilby, kde boční polstrování kryje u lepších přileb límec z kůže, se ušetřilo pravou socialistickou koženkou, která se marně snaží vyděržať opakované ohýbání při nasazování na kokos a časem
popraská
- no a do třetice tvůrce přilby ušetřil a odlehčil ji jednosluchátkovým provedením interkomu aby podnítil fantazii uživatele monofonním poslechem hudby.
A pak už jenom ta nudná pozitiva :
- naštěstá se nešetřilo na bezpečnosti, což dokazuje, jak zmínil Energy, velmi dobrý výsledek v nárazovém testu SHARP
- bezkonkurenční cena s ohledem na integrovaný bluetooth interkom, který mi stále bezvadně funguje při navigaci, telefonování a komunikaci se spolujezdcem
- kovové zámky, vyklápění slunečních brýlí, ovládání ventilace, aretace brady v horní poloze, zapínání bradového řemínku - všechno mechanické funguje po těch letech jak má a bez známek opotřebení
- s ergonomií ovládání sluneční clony a vyklápění přilby jednou rukou jsem spokojen
Aerodynamický hluk přilby je u skútrů hodně individuální záležitost, hodně záleží na výšce a tvaru plexi.
Celkově můžu srovnat zatím jen s vyklápěčkou LS2 Delta a tam bylo jasné od prvního okamžiku, kdy jsem Workera ke skútru dostal a nasadil na hlavu, co na ní zůstane.
11 kvě 2015, 22:19