Kdyby byla odpodvěď na otázku, zda integrálku, vyklápěčku nebo jetku, tak jednoduchá nebo spíše jednoznačná, nevyráběly a neprodávaly by se všechny typy výše uvedené. Asi nikdo nebude pochybovat o tom, že integrálka je jednolitý kus materiálu, který bude při případném nárazu jinak pohlcovat jeho energii a jinak na něj bude reagovat, než ty druhé typy. Stejně jako většina rozumně uvažujících lidí bude souhlasit s tím, že vyklápěčka má své nepřehlédnutelné výhody, od pohodlnějšího nasazování a sundávání, přes větší možnosti používání s brýlemi až po typy, které mají certifikaci jako vyklápěčka i jetka a tím pádem v letních vedrech může být hodně příjemný pobyt v ní. A běžní uživatelé zase na strojích, které nejezdí nad 80 km/hod, přivítají jistou klasiku právě v JET přilbách spolu s jejich jednoduchým nasazováním až po častější schopnost vlézt se do podsedlového prostoru (na rozdíl od obou dalších typů) u většiny provozovaných skůtrů. Ale jde hlavně o to, jak nám sedne ten či onen kus, zda na něj lze sehnat náhradní díly (nemyslím výměnu po případném pádu apod., jen třeba výměna poškrábaného plexi atd.), zda dotyčná značka nabízí dostatečný výběr velikostí, jestli funguje případná možnost výměny v případě koupě kusu, který nám hned nesedne, atd. Zda Schubert, Nolan, Marushin, W-Tec, X-Lite, atd. si musí každý vybrat podle peněženky, důvěry v testy, v pověst jednotlivých značek a dalších, více či méně důležitých, důvodů. Hlavně aby nám ty naše kokosy dobře ochránily, protože myslím, že je každému jasné, že při jistých rychlostech a určitých pádech můžeme mít na hlavě cokoliv za jakékoliv peníze, ale stejně nám to v konečném důsledku, když spadneme hodně zle, nebude moc platné.