od janon » 07 úno 2008, 23:11
Zacinal jsem jetkou na malem skutru. Ve meste a pri tankovani super, ale i na malem skutru, kdyz trefis vcelu, nebo jeste neco horsiho, zadna slast a ver ze trefis, ja behem cca 6 mesicu mel tuto zkusenst 3x. Nasledovala integrala, pominu-li, ze je nejbezpecnejsi a pohodlnejsi, tak zase neni tak prakticka, pri kratkych zastavkach, tankovani a vecne sundavani a zdrzovani, mi zacinalo casem lezt krkem. Takze letos porizuji vyklapecku a uvidime, hodne lidi v mem okoli u ni konci. Musim podotknout, ze konci u vyklapecek vyssi cenove kategorie (8000,- a vice), ale je fakt, ze najezdime i 20t km rocne. Od bodaveho hmyzu mne, ochrani od vetru tez a je navysost prakticka, nektere maji dokonce integrovanou slunecni clonu, ackoliv neni nejbezpecnejsi, ale zase je bezpecnejsi, nez jetka. Pro skutry (nebo maxiskutry) myslim idealni. Ale bacha, jsou v nich velke rozdily. Chce to zkouset, zkouset a zase zkouset. Mne to trvalo skoro celou sezonu, nez jsem vybral C2, ale ted budu muset vyzkouset, jeste tu N103 ta vypada paradne. Tot muj nazor.
Naposledy upravil
janon dne 07 úno 2008, 23:38, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)