Pokud vůbec netušíš - nejezdil jsi, nemáš možnost srovnání - tak podle mě nemá cenu kupovat helmu za 8-10 k. Jak píšou ostatní - je to silně individuální. Padnoucí integrála může být pohodlnější, než jakákoli vyklápěčka. V sebedražší jetce se nemusíš cítit dobře chráněn. Nebo - i když nikdy nebudeš jezdit s překlápěčkou otevřenou, tak si jí pořídíš, protože nesneseš rvaní hlavy do integrály. Většina lidí, co jezdí víc, má beztak víc helem.
Já, když kupoval první helmu, ještě když jsem dělal motoškolu, vzal jsem v krámě první Caberg, co mi padla pod ruku. Jediné, co jsem věděl, že musí mít sluneční clonu, bo všude vytahuju sluneční brýle. Stála 3k a mám jí dodnes. Nemá deflektor ani příliš těsný límec, takže je to taková jetka na skůtr a jako bonus ochrana brady.

Až když jsem v ní začal jezdit na motorce jsem zjistil, co mi vadí a co chci řešit další helmou a podle toho jsem vybíral Šubrtku integrálu z výprodeje. Sice mi rve uši při sundavání, ale to měkoučko, ticho a v zimě teplo to bohatě vyváží. Kdybych dneska kupoval, zase bych lépe věděl co (např. D kroužky jsou sice cool závoďácké, ale na popojížďky vopruz, naopak ovládání clony na boku je super). Jako správný jezdec na G/S jsem samozřejmě snil o C2/C3

a když se objevily první překlápěčky, tak jsem si řekl, že to na skůtra musím mít. Jenže na to jaksi nikdy nedošlo...

A když zjistíš, že se v tom dusíš a umdléváš, tak skončíš u té jetky, což je, dle některých, jediná správná helma na skůtr