Radaprda píše:Také nepochopím na co by mi byla motorka s takovým dojezdem. Pokud jedu na motorce jen tak na projížďku, tak to je kolem 200-300km (dnes např. FM-OV-Opava-Bruntál-OL-Přerov-ValMez-FM). Elektrika dává smysl tak maximálně ve skútru, kdy najedu pár km po městě.
Každý jsme holt jiný a také svojí motorku/skůtr jsme si každý z nás pořídili pro jiné účely.
Já například vůbec nejsem náruživý polykač kilometrů a projížďka v sedle čehokoliv (na benzín či elektřinu) delší než 150km v kuse by pro mě byla utrpením a byl bych z toho akorát tak zničený.
Jestli jezdíš 200-300km jen tak a bez přestávky, tak tě docela obdivuju, ale můj šálek kávy to není. Já si udělám přestávku každých 100km aniž bych musel a pokud potřebuji, můžu si během této přestávky kdykoliv motorku/skůtr lehce nabít (z jakékoliv nejbližší 240V zásuky nebo na nabíjecí stanici) na další část cesty a po maximálně 1 hodině jedu v klidu dál. A každá moje cesta má nějaký účel: jezdím do práce, na chatu/chalupu, na hrady a zámky, fotit do přírody a podívám se rád i do historických částí měst atd.
Pokud už musím nabíjet déle, i čas nabíjení nějak využiju: vyřídím si emaily, přečtu si knížku, popovídám si s kamarády, jdu si zaplavat do bazénu, zajdu na oběd, na prohlídku zámku, do lesa na houby atd. Zkrátka nikam nespěchám a celou cestu včetně nabíjení si velmi užívám:)
Je fakt, že moje současné stroje na delší výlety moc nejsou stavěné, ale proto jsem také povýšil na Victory, které mi určitě zase o trochu víc rozšíří pole působnosti mimo město, bude pohodlnější na delší výlety a i nabíjení bude rychlejší. No a pokud bych chtěl jet v jednom dni někam dál než 300km, svezu se radši vlakem:-)