Zkušenosti s elektroskůtrem?

Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod forester » 21 zář 2020, 11:04

Informácie som čerpal z motosalónu spred troch rokov kedy tam promovali jeden elektro skúter ale názov si napämatám. Vtedy som sa v tej velkej hale aj odviezol, ale pocity som mal zmiešané. Myslím že ako približovadlo to môže byť fajn ale zo skútrom ako ho poznáme a jeho jazdnými vlastnosťami to má málo spoločné a motorkára nenadchne. Každý vidí iba to že ho stojí km jazdy 0,0 penez keď sa napája v práci alebo niekde kde je to free a sa mu netočí jeho elektromer. Aj táto predstava je ale len dočasná.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod Citelis » 21 zář 2020, 11:14

Asi jsem zaujatý a asi je to tím, že jsem strojař. Vadí mi na tom hned několik věcí.
Ecooter E2R
1) Na každém e-shopu o tom píšou něco jiného.
2) Píší variátor - já vidím 2 ozubené řemenice a ozubený řemen.
3) Píší extrémní výdrž rěměnu až 20 000km ... to jako vážně? To tam mají asi něco špatně napočítané. V lepším případě jim vypadla jedna nula z popisku. Jen pro srovnání můj řemen ve variátoru, který je namáhaný mnohem víc vydrží až 24 000km :D
4) Píší zadní centrální tlumič ... já tam vidím jeden vyosený tlumič
5) celohliníkový motor ... no asi ne, když hliník je nemagnetický :D a všechny elektromotory pracují na elektromagnetických principech.
6) a ten celohliníkovej rám skůtru bych taky rád viděl
Citelis

100+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 183
Registrován: 20 bře 2019, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda PCX 2015
Tuning / úpravy: Yamaha FZS 600 Fazer 2000

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 21 zář 2020, 12:42

Propagační materiály e-shopů je třeba brát s rezervou. Oni to chtějí prodat za každou cenu a tak se vyžívají v přehnané chvále povětšinou nedůležitých parametrů:-)

Nejlepší je mrknout se na video z reálného provozu:
https://www.youtube.com/watch?v=74ZlOvUvsJs

-- 21 zář 2020, 11:49 --

Z chystaných novinek v oblasti elektroskůtrů mě ještě hodně zaujal Super Soco CPX:
https://www.youtube.com/watch?v=pY9bWEbH7Iw

Myslím, že to bude velmi slušná konkurence pro Hondu PCX:-)
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod goes » 21 zář 2020, 13:54

e-Kája píše:Pokud chce člověk za rozumné peníze kvalitní elektrostroj s ekvivalentním výkonem 125ccm benzinového skůtru, tak je samozřejmě lepší poohlédnout se po něčem lekce jetém. Do 100tisíc Kč lze dovozem ze zahraničí sehnat například Brammo Enertia+ nebo Eccity Artelec 670. Cena nových byla v době uvedení na trh víc jak dvojnásobná!


Takze clovek ma kupovat ojetiny, protoze jinak je to jeste vetsi nesmysl. A kdo bude kupovat ty nove, aby si pak mohli ostatni koupit ojetiny? ;)

e-Kája píše:A co se týká obav z přílišné degradace baterie, tak například u mého 7let starého Bramma Eneria+ s celkově najetými 13tisíci km je v současné době pokles kapacity okolo 1-2% což je v podstatě zanedbatelná hodnota:)


Pri vsi ucte bych tu degradaci po tolika nabijecich cyklech a 13tkm chtel videt. Tak 10-15% bych bral jako rozumne minimum. Tak super baterky jak pises nemaji ani hybridy a auta...


Ale jako jo... Skutr na 50-60 km za 100k s nabijenim 3-4 hodiny je fajn vec. To ja nepopiram. Stejne tak motorka za 150-200k s dojezdem 100-150k a dobijenim 2-4 hodiny. To dava proste smysl :)
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1088
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod krizik1 » 22 zář 2020, 07:58

Proč si doma držíš přibližovadlo, se kterým nanajedeš za rok ani 2000 kilometrů?
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod josuk » 22 zář 2020, 10:02

Obávám se, že přes všechnu reklamu a tlačenku, kterou současná elektromobilita má, nám nejpozději příští vedení Brusele sdělí, jaká to byla kolosální chyba, to uspěchané prosazování bez ohledu na následky. Ovšem za to si jaksi ani pak nic nepořídíme. Elektrořešení zatím nevyzkoušené, není jasné kdo a jak a kde bude likvidovat desítky, stovky kg vážící baterie. Každý i drobný požár té elektrověci končí ponořením celého stroje do vody = totální škoda i kvůli banalitám. Asi se kvůli tomu výrazně zdraží pojištění.. Na výrobě vydělá asi hlavně čína.. někde v nejchudších zemích se to bude „skládkovat“.. Nechci říct, že elektropohon není skvělý, ale zatím není dořešené, ani kde a čím se to má dobíjet a zodpovědní v Bruseli se tváří, jak je to celé happy, což mě trochu děsí.

Ale je fakt, bylo to v jedné reportáži ČT, jak si člověk rozmyslí.. pán probere diář, posoudí kam ještě dojede, jestli tam dobije.. a výsledkem je, že elektroautem neujede ani třetinu , co dřív.. ;-)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 22 zář 2020, 11:29

krizik1 píše:Proč si doma držíš přibližovadlo, se kterým nanajedeš za rok ani 2000 kilometrů?


Nejprve bych rád poopravil tvůj odhad mého ročního nájezdu:-)

Mojí elektromotorku Brammo Enertia+ vlastním teprve 2,5 roku a v době koupě už měla najeto 5500km v Německu předchozím majitelem.
Já budu mít letos na podzim na tachometru cifru 13000km, tedy mnou najeto za 2,5roku je 7500km.
Jednoduchým výpočtem lze zjistit, že ročně na tomto elektrostroji najedu 3000km.
Někomu se to může zdát i tak málo, ale já za to nemůžu, že mám práci jen 15km od domova:-)
Navíc letos jsem byl 3 měsíce na home office, takže moje motorka v tu dobu nebyla denně využívaná..

Také je nutné vzít v úvahu, že mám ještě další dvě elektrovozidla.
Na mém elektroskútru Peugeot E-Vivacity najedu průměrně 500km ročně. To je hodně málo, ale na některé jízdy po městě je vhodnější než Brammo (mám k dispozici úložné prostory a topcase) a je to takový můj mazlíček, na kterého nedám dopustit:-)
No a se svým elektromobilem Renault Fluence Z.E. najedu průměrně 10000km ročně, převážně mimo město (chata,chalupa, srazy), v zimě ho používám i ve městě.

A teď ještě k první části otázky
Brammo Enertia+ je elektrostroj jako stvořený pro jízdy ve městě a za tímto účelem jsem si ho také pořídil.
Když to porovnám s cestováním MHD nebo autem po Praze, tak se přemístím bezkonkurenčně nejrychleji na jakékoliv místo, kam zrovna potřebuju dojet (snad s vyjímkou elektrokola). Je fakt, že pokud by mi šlo pouze o rychlost přesunu po Praze (úsporu času) splnil by mi toto kritérium i benzínový skůtr/motorka. Já si ale díky elektropohonu užívám dalších benefitů v podobě minimálních provozních nákladů, triviální údržby, žádných vibrací od motoru, minimálního hluku a nulových lokálních emisí. A také nemusím jezdit na benzínku, měnit olej, svíčky, atd., starám se jen o řetěz a brzdy, občas pročistím nějaký kontakt a to je vše. Nabíjet můžu jak doma tak v práci, takže já mám vlastně ve městě pořád plnou "nádrž".

Takže má cenu si tenhle elektrostroj držet: Ano má :D :D

-- 22 zář 2020, 12:26 --

goes píše:Na skutru sem dal nejvice 840 km za den. Prestavky jen tankovani a pak asi dve pul hodinove. Davat si co 100 km hodinovou pauzu jsem tam jeste dnes.

Tak to byl teda slušně dlouhý výlet, klobouk dolů ujet tohle za den na maxiskůtru. Kolikrát ročně to jezdíš?

To já bych si takové nebo větší dálky užil spíš třeba na elektromotorce HD Livewire:
https://www.motorcyclenews.com/news/long-way-up-tv-/

A nebo na elektromotorce Zero DSR Black Forest:
https://youtu.be/x1tSf7YJKhM
Naposledy upravil e-Kája dne 22 zář 2020, 22:36, celkově upraveno 1
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod icask2 » 22 zář 2020, 19:12

Ty si presne typ cloveka ktoremu taketo e masinky pasuju. Ja by som doma nevedel nabijat preto zatial takato masinka ku mne nemoze.
Myslim, ze tie nulove emisie si neuzivas, ked ostatny sme na spalovakoch

Osobne si myslim, ze urcite % vozidiel bude baterkovych. Moj odhad je cca 30%. Najvacsia hustota bude v okoly velkych miest. Preto, ze doma v garazi si to nabiju a mimo iba dobijanie v pripade nudze. Aspon do casu kym nebudu lepsie baterky alebo ina alternativa.
Dnes v prospech eaut hovori lacne nabijanie, parkovanie zdarma, moznost vyuzivat bus pruhy, ale toto je docasny stav. Ako bude rast podiel eaut toto vsetko sa bude rusit. Je jedno ake palivo ma auto ked je ich vela budu sa regulovat a basta. Dnes pri inteligentnych elektrickych sietach sa rychlo moze stat, ze ked sa bude nabijat auto tak rovno ti zauctuju aj vsetky dane ako su dnes na benzine. Ze sa to nerobi je iba kvoly tomu, ze elektro masinky su dotovane ostatnymi palivami. Co je v skutocnosti rozpor s politikou EU o zakaze krizovej dotacie. No co uz. Vsetko sa krivy podla potreby.



Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod forester » 22 zář 2020, 21:50

Možnosť na elektro srandách využívať BUS pruhy bola len výzia ako by sa môhli tieto elektrosrandy spropagovať. Tak isto parkovanie zdarma v zónach kde je rezidentské spoplatnené parkovanie. Ani jedno ani druhé sa legislatívne neupravilo a velké haló okolo toho už nie je na programe. Jediné čo funguje a to iba niekde spravidla na parkoviskách obchodných reťazcoch kroré si to môžu dovoliť je free nabíjanie. A aj to bude za chvílu iba minulosťou lebo už tam bude čakačka tak prečo na tom nezarobiť.

V Prahe boli zvýhodnené elektoro autá a môhli parkovať zadarmo ale už aj to je minulosťou, myslím dva roky. Keď tak ma opravte.

Najväčšia komédia bola keď ministerstvo dopravy spolu z min.financii vyhlásili dátum a čas na spustenie finančnej dotácie pri kúpe elektro automobilu. Peniaze na to určené boli v systéme minuté za 4 minúty slovom štyri minúty :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 22 zář 2020, 22:38

-- 22 zář 2020, 21:42 --

icask2 píše:Ty si presne typ cloveka ktoremu taketo e masinky pasuju. Ja by som doma nevedel nabijat preto zatial takato masinka ku mne nemoze.
Myslim, ze tie nulove emisie si neuzivas, ked ostatny sme na spalovakoch



Máš pravdu, hledali jsme se s elektrovozítkama tak dlouho, až jsme se našli, ale přiznám se, že jsem tomu šel tak trochu naproti :)

-- 22 zář 2020, 21:45 --

icask2 píše:
Osobne si myslim, ze urcite % vozidiel bude baterkovych. Moj odhad je cca 30%. Najvacsia hustota bude v okoly velkych miest. Preto, ze doma v garazi si to nabiju a mimo iba dobijanie v pripade nudze. Aspon do casu kym nebudu lepsie baterky alebo ina alternativa.
Dnes v prospech eaut hovori lacne nabijanie, parkovanie zdarma, moznost vyuzivat bus pruhy, ale toto je docasny stav. Ako bude rast podiel eaut toto vsetko sa bude rusit. Je jedno ake palivo ma auto ked je ich vela budu sa regulovat a basta. Dnes pri inteligentnych elektrickych sietach sa rychlo moze stat, ze ked sa bude nabijat auto tak rovno ti zauctuju aj vsetky dane ako su dnes na benzine. Ze sa to nerobi je iba kvoly tomu, ze elektro masinky su dotovane ostatnymi palivami. Co je v skutocnosti rozpor s politikou EU o zakaze krizovej dotacie. No co uz. Vsetko sa krivy podla potreby.



S tímto názorem se naprosto ztotožňuji, uvidíme jak to bude dál, prozatím si užívám těch pár výhod, dokud ještě jsou 8)

-- 22 zář 2020, 21:56 --

forester píše:Možnosť na elektro srandách využívať BUS pruhy bola len výzia ako by sa môhli tieto elektrosrandy spropagovať. Tak isto parkovanie zdarma v zónach kde je rezidentské spoplatnené parkovanie. Ani jedno ani druhé sa legislatívne neupravilo a velké haló okolo toho už nie je na programe. Jediné čo funguje a to iba niekde spravidla na parkoviskách obchodných reťazcoch kroré si to môžu dovoliť je free nabíjanie. A aj to bude za chvílu iba minulosťou lebo už tam bude čakačka tak prečo na tom nezarobiť.

V Prahe boli zvýhodnené elektoro autá a môhli parkovať zadarmo ale už aj to je minulosťou, myslím dva roky. Keď tak ma opravte.

Najväčšia komédia bola keď ministerstvo dopravy spolu z min.financii vyhlásili dátum a čas na spustenie finančnej dotácie pri kúpe elektro automobilu. Peniaze na to určené boli v systéme minuté za 4 minúty slovom štyri minúty :D


U nás v Praze stále platí výhoda parkování pro elektroauta zdarma v centru na modrých a fialových zónách. Nejdřív měli tuhle výhodu i hybridní auta, ale když se zjistilo, že jich je hodně a stejně mají poměrně velké emise, tak to omezili na hybridy s max 50g CO2/km. Možnost parkování zdarma na placených stáních zavádějí i další města v Čechách, například teď nejnověji Liberec. O možnosti využívání MHD pruhů v Praze se jen mluvilo, ale vyšumělo to do ztracena. Ještě mají elektromobily výhodu, že nemusí kupovat dálniční známku a to je asi vše. Dotace na pořízení elektromobilu/nabíjecí stanice mají jen firmy, soukromé osoby zatím ne.
Naposledy upravil e-Kája dne 23 zář 2020, 09:11, celkově upraveno 1
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod krizik1 » 23 zář 2020, 07:45

Vážení a milí. Toto je web o skútrech a jim podobným přibližovadlech. Kdo má potřebu ventilovat své levičácko-ekologické myšlenky (omezování SUV, zákazy vjezdu do měst atp.) nechť k tomu využije jiné weby. Dosavadní diskusi nechávám, ostatní podobné příspěvky smažu případně to tu zamknu celé. Děkuji za pochopení a přeji ještě co nejvíce kilometrů, dokud nám počasí přeje.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 23 zář 2020, 09:13

krizik1 píše:Vážení a milí. Toto je web o skútrech a jim podobným přibližovadlech. Kdo má potřebu ventilovat své levičácko-ekologické myšlenky (omezování SUV, zákazy vjezdu do měst atp.) nechť k tomu využije jiné weby. Dosavadní diskusi nechávám, ostatní podobné příspěvky smažu případně to tu zamknu celé. Děkuji za pochopení a přeji ještě co nejvíce kilometrů, dokud nám počasí přeje.


Omlouvám se, že jsem odbočil od tématu a svůj názor na ekologii aut ve městech jsem smazal.

-- 23 zář 2020, 18:36 --

Dalším velice zajímavě koncipovaným elektroskútrem je Silence S01:
https://www.youtube.com/watch?v=pIZxyfJ-frw
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 24 zář 2020, 11:13

Citelis píše:Tak jsem dnes měl tu "čest" se svézt na "BeRider" (3kW, max 66km/h, 93kg), mám srovnání s PCX (8,6kw, max 96km/h, 125kg).
Ve stručnosti - je to zoufalost a jsem rád za svoje PCX.
Max rychlost po rovině je tak 50km/h. Zvyklý z PCX stoupat si na semaforech do první řady - to s tímto moc nene. Zrychlení to má na úrovni aut, možná trochu menší, takže i když vezmete za plyn hned na oranžovou, tak vám auto stále visí za zadkem a prostě ho brzdíte. Do kopce - z náměstí Kinských na Strahov to udělá tak 30-35km/h. Sice má velká kola, ale pohodlí také nic moc. Podle tacháče to mělo celkově nějakých 900km, zadní brzda šíleně pískala, takže jsem brzdil jen předkem, strašně rachotil pohon, takže o bezhlučné elektrojízdě taky nemůže být řeč. Shrnuto, zklamání větší než jsem si byl ochoten připustit :roll: Na pár km mezi stojcími auty v koloně asi ok, do trochu plynulého provozu je to za trest :|


Zajímavá zkušenost, asi si to taky někdy půjčím, abych měl porovnání se svými elektrostroji.
Asi jsi měl smůlu na ne moc dobře servisovaný kousek a nebo byla zrovna vybitější baterie.
Nedokážu si představit, že bych na svém Peugeotu E-Vivacity s 3kW elektromotorem na každé křižovatce nevystřelil jak z praku a nebo že by mi to do kopce zpomalovalo. Je fakt, že když je prudší kopec a zastaví se ve stoupání, tak potom chvilku trvá než to aspoň na těch 40km/h vyleze ale není to žádná tragédie. S Hondou PCX nebo Brammo Enertia tenhle skůtr srovnávat nelze. Třeba Enertia má víc jak dvojnásovný výkon i krouťák elektromotoru.

Zde zajímavé porovnání sdílených elektrovozítek Torrot Muvi a SuperSoco 1200R:
https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn ... ?kid=49332
Ten Torrot bych asi vybral jako lepší alternativu pro popojížďky po městě už jen kvůli vyšší maximálce. Oproti Peugeotu E-Vivacity to má i větší kola a kotoučovku i vzadu, takže taky body k dobru.

V příloze vizuální porovnání Torrot Muvi versus Peugeot E-Vivacity a Brammo Enertia+
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil e-Kája dne 24 zář 2020, 11:51, celkově upraveno 4
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod nmax » 24 zář 2020, 11:20

Elektro skutr bych nechtěl ani zadarmo zlatý N-max
N-Max (2016) najeto 30 000 km průměrná spotřeba 2,546 l
N.Max (2020) najeto 10 000km spotřeba 2,495 l
Forza (2017)celkem 40 000km já 10 000km 2,342 l
Scarabeo 2001 celkem 6000,-km ještě nezměřeno
Uživatelský avatar
nmax

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 92
Registrován: 16 črc 2017, 17:02
Bydliště: Praha
Skútr / moto: N-Max 125
Tuning / úpravy: batterie-monitor

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

Příspěvekod e-Kája » 24 zář 2020, 11:49

nmax píše:Elektro skutr bych nechtěl ani zadarmo zlatý N-max

A už jsi se na nějakém elektroskútru svezl, že máš na to tak radikální názor?

Co třeba vyzkoušet elektromaxiskútr BMW C-Evolution?

A nebo elektroskútr Yamaha EC-05?
Je to sice jen překapotovaný Gogoro S2, ale i tak palec nahoru Yamaze za snahu. Je to furt lepší než ta parodie v podobě Yamahy EC-03 :D
https://m.energytrend.com/news/20190828-15055.html

https://www.youtube.com/watch?v=a1zxUE0s07U

https://www.youtube.com/watch?v=x680Ib3yNzE

PS: já bych tu tvou novou Yamahu NMAX klidně bral, pokud mi jí dáš zadarmo. Vyndal bych z ní spalovací motor i s výfukem a měl bych slušný základ pro prototyp Yamaha E-NMAX :D :D
Naposledy upravil e-Kája dne 24 zář 2020, 12:39, celkově upraveno 2
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 19 zář 2020, 21:08
Skútr / moto: tankuji pouze elektřinu!

PředchozíDalší

Zpět na Elektrické skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron