18 čer 2024, 11:17
18 čer 2024, 23:03
ak mám tady nějaké první čísla z jízdy se svou vyrobenou LFP baterií skútr 3000w, průměrná rychlost 40-45km/h, trasa 36km jeden směr v docela kopcovitých cestách, baterie se nedá zatím nabít naplno max je 73V, nicméně nabíječka to zvládá jen na 68V čekám na výkonnější cesta tam vzala tedy nějaké 2V a cesta z5 0.7V BMS odpojí baterii Při 40V, sakra na plné nabití to musí dát minimálně 200km
19 čer 2024, 12:00
19 čer 2024, 15:13
Jimmy píše:Zaujal mě příspěvek pod jednou z recenzí.ak mám tady nějaké první čísla z jízdy se svou vyrobenou LFP baterií skútr 3000w, průměrná rychlost 40-45km/h, trasa 36km jeden směr v docela kopcovitých cestách, baterie se nedá zatím nabít naplno max je 73V, nicméně nabíječka to zvládá jen na 68V čekám na výkonnější cesta tam vzala tedy nějaké 2V a cesta z5 0.7V BMS odpojí baterii Při 40V, sakra na plné nabití to musí dát minimálně 200km
Pokud dotyčný 20 článkovou baterku LiFePO4 hodlá cyklovat 73 až 40 V, tedy 3,65 až 2 V na článek ! tak ji brzy zahodí. 3,65 je mírně nad hranicí maximálního nabití, ale 2V jsou hluboce pro úrovní kdy dochází k poškozování článků. Pokud mají ty baterky přežít je třeba držet jen rozsah 3,15 až 3,6V. Mimochodem mají v pracovní části prakticky rovnou napěťovou charakteristiku. Tj. z napětí nelze určit v rozmezí cca 20-80% kapacitu. Ta se počítá a při malých odběrech vzhledem ke kapacitě spíše hádá (problém u FVE).
David 5 píše:e-Kája: ahoj, pokud chceš fakt povedený skútr, zajeď do Ostravy (evozidla.com) a vyzkoušej Yadea Fierider. Sám jsem ho vyzkoušel a je to naprostá pecka. Za mě nejlepší el. skútr za danou cenu. Jezdil jsem i na Horwin SK3 a ten mě vůbec nezaujal, už proto, že má pohon řetězem.
19 čer 2024, 15:42
e-Kája píše:Jimmy píše:...
Já ten příspěvek nepochopil tak jak píšeš. Z fotky vyplívá, že baterie byla provozovaná na tom testovacím výletu v rámci bezpečných hodnot napětí článků. Že to BMS vypne při dosažení napětí článku 2V jsem vzal jako informaci o bezpečnostním nastavení BMS a nepředpokládám, že člověk, který o tom něco ví, to nebude do takového nouzového stavu uvádět záměrně, natož že by to dělal pravidelně.
19 čer 2024, 15:52
19 čer 2024, 16:29
19 čer 2024, 22:56
20 čer 2024, 13:56
22 čer 2024, 12:48
24 čer 2024, 15:53
24 čer 2024, 21:50
26 čer 2024, 09:25
28 čer 2024, 13:49
28 čer 2024, 19:19
David 5 píše:e-Kája: ta obrácená vidle je stabilnější a lépe filtruje nerovnosti. Rozdíl asi jako Forza 350 & ADV 350 Zeptám se pána, který servisuje motorky, jestli by šla ta vidle vyměnit
RADEK_SL píše:Z dálky to vpadá skvěle, jenom ten nabíjecí konektor vypadá jak laciná cetka z Temu. Bohužel.....
David 5 píše:Přišel mi kábel na nabíjení ze stojanu. Ještě čekám na čip z čezu
CzechDave píše:Co si mám představit pod pojmem "upside-down vidlice"?
Jinak, nemá někdo prosím tip na cca týdenní testovací zapůjčení elektroskútru, určeného na delší vzdálenosti, v ČB nebo blízkém okolí? Zkusil bych si s ním zajet pákrát do práce do Prachatic a zpět (50 km jeden směr). Ne že bych ho chtěl aktuálně koupit, ale rád bych si otestoval, jak (ne)vhodná je momentálně tato technologie pro mé potřeby.
Na rozumné ceně a podmínkách pronájmu jsem samozřejmě připraven se dohodnout .