Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.
Odeslat odpověď

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

24 srp 2023, 19:04

třeba BMW CE 4 je OBLUDNOST
nak sme se s klukama neshodli na tom , sli se na tom sedí . leží , stojí a většinovej názor padnul , že asi všechno 8)

připomíná mi to čínskou oplastovanou kolobrndu na bantamech , nicméně cena začíná na 320000,- kč ale neni poblrem překročit 400000,- kč vzhledem ke konfiguracím

za mě a moje širší okolí velký NE , sučasně i komplet k elektrice

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

23 pro 2023, 13:39

Před dvěma týdny jsem měl možnost detailně si prohlédnout a krátce se svézt na elektromotorce Ovaobike MCR-M. Je to zajímavý stroj, kvalitně zpracovaný a se značkovými komponenty. Je to dobrá alternativa k čínským značkám emoto. Cena je poněkud vysoká a výrobce z Thaiwanu bohužel již ukončil produkci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

23 pro 2023, 19:21

Asi věděli proč ukončili produkci,drahé,prodeje nula nula nic,výhoda oproti spalováku žádná,tak bez dotací které jen křivý trh záhuba.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

24 pro 2023, 19:54

Ano, počáteční cena byla vysoká, cca 15000€, ale hlavním důvodem bylo, že odstartovali produkci během covidu, a navíc se v existenčních problémech ocitla i firma, která jim měla zajišťovat sériovou dodávku trakčních baterií. A bez baterií tak nemohli rozjet větší sérii, aby pak měli prostor na snížení prodejní ceny. Mimo jiné měli v plánu i vcelku zajímavý elektrický maxiskútr Ovaobike CT-X.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

24 pro 2023, 22:57

Kovid za nic nemuze. Pokud by to byl dobry produkt, ktery by prinesl lidem benefit tak by jej kupovali kovid nekovid. Jenze chtit petkrat tolik za vse horsi je holt fajn pro par pozeru. Jenze ti vetsinou ty penize nemaji takze o tom leda toci storicka jak je to super…

A ostatne to ukazuji i prodeje elekter aut bez dotaci…

A ano ze se tomu nevyhneme stejne jako kolektivizaci po roce 1948 je jasne.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

25 pro 2023, 18:57

Toto vlákno má téma zkušenosti s elektroskůtrem, nikoliv politické, ekonomické nebo environmentální zkušenosti. Proto bych chtěl požádat všechny diskutující, aby se drželi tématu. Pokud chce někdo diskutovat o jiném tématu, založte si prosím samostatné vlákno. Děkuji za pochopení.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

25 pro 2023, 19:22

A tvuj predposledni prispevek ktery byl o upadku firmy jak prosim naplnuje tve pravidlo diskuzi se zkusenostmi elektroskutru? Chapu ze se ti nelibi prijmout fakt ze skoncili proto, ze udelali produkt ktery nikdo nechtel, ale i kdyz to tu zamknes a smazes, nic na tom nezmenis.
Naposledy upravil goes dne 25 pro 2023, 20:09, celkově upraveno 1

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

25 pro 2023, 20:07

pod vlivem ??

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

25 pro 2023, 20:09

Kapku vice preklepu. Holt mobil a jedna ruka :)

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

26 pro 2023, 11:10

Další fanatický "moderátor" ?

Jinak k poslednímu příspěvku, text se dnes už dá diktovat :-)

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

26 pro 2023, 11:21

Hoši, až budete mít nějaké reálné zkušenosti s elektroskůtrem nebo elektromotorkou, tak to sem dejte. Pokud máte jen teoretické řeči, tak to zde nikoho nezajímá. Na to je lepší diskuse na idnes nebo autoforum. A já narozdíl od vás praktické zkušenosti mám. Ale jestli chcete nějaké zkušenosti získat, jsem ochoten vám zapůjčit jeden ze svých dvou elektroskůtrů Peugeot E-Vivacity, klidně i na delší dobu. A pak už sem alespoň budete moci psát příspěvky, které budou mít pro ostatní současné nebo budoucí elektroskůtristy nějakou přidanou hodnotu.

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

26 pro 2023, 11:48

Diky moc. Ja sem si s dovolenim letos poridil elektro “moped”. Tedy nema to design skutru ale princip stejny. Pro to jezdeni okolo komina. Jen sem si tim potvrdil realitu.
Za cenu nasobne vetsi jsem ziskal produkt nasobne horsi. Vykon klesajici s kapacitou. Polovicni dojezd nez udavany. 6-8 hodin nabijeni.

A takto fungovaly i elektro skutry co jsem mel pujcene u nas nebo pri cestovani. Jediny duvod proc to mam je ten ze se mi na jizdy v prubehu celeho roku na male vzdalenosti nechce nicit klasicky stroj.

Vibec se nedivim ze krachuji vyrobci protoze toto pro bezne pouziti neni.

A ano jak jsem uvedl. Diky fanatikum a EU nebudeme mit stejne na vyber. Tak je bude tesit ze bude po jejich.

Ps pro ekaja: nevsiml jsem si ze by posledni tve prispevky mely nejakou pridanou hodnotu pri zajemce o elektro skutry. Krim popisu krachu vyrobce, vypadu a fnukani nic co vy prinesli nejske zajimave info.

Neni zac a pekne svatky

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

12 úno 2024, 14:33

Elektropohon sám o sobě je super, o tom žádná. Měl jsem možnost si vyzkoušet pár elektroaut of Tesly a VW a elektroskútr mého kolegy v práci (nějaký čínský model, měl to na dojíždění pár km z domu do práce a na nákup ve městě) a z jízdních vlastností jsem byl nadšený. Elektroskútry mělo pár lidí v mém okolí a ti si také chválili tichý a hladký provoz. Ale tím to taky skončilo, nadšení moje i ostatních s elektropohonem končilo u toho, že dojezd a cestovní rychlost je prachmizerný, jeho obnovení trvá strašně dlouho a je spojeno s lokálními omezeními - zejména dostupností zásuvky, kam ten skútr připojit a rychlostí dobíjení a toho, že to je málo muziky za strašně moc peněz. Výměnné baterky dojezd do jisté míry řeší, ale pořád to celé končí u prachmizerného dojezdu a šílené logistiky kolem dobíjení.
Já na skútru jezdím v sezóně do práce 50 km jedním směrem v kopcovitém terénu (ČB - Krumlov - Chvalšiny - Chroboly - Prachatice, kdo zná, ví, jak to tam vypadá). Moje čína z AutoKelly to zvládá obstojně, za dvě sezóny jsem hlavně na téhle trase najel přes 16 000 km. Zatím jsem dospěl k poznání, že maxona není zatím žádný elektroskútr schopen za rozumnou cenu nahradit, co se flexibility a obnovení dojezdu týče. Zkousl bych to dobíjení (mám garáž) i ten dojezd, ale mám problém s tím, že zaměstnavatel zatím dobíjení neumožňuje (ani nemá kde) a mám pocit, že by se dost netvářil na to, kdybych tahal baterku do kanclu a tam ji nabíjel (kdo ponese odpovědnost za následky případného požáru baterky?). Dojezd 100 km a méně při rychlosti 90 km/h je pro mne málo, větší dojezd už znamená neúměrné zvýšení ceny stroje.
Čili pro mne elektro zatím není, jak jednostopé, tak dvoustopé - hlavně kvůli mizernému poměru cena / přidaná hodnota / komfort obsluhy / flexibilita. Ale děkuji za diskuzi, byla rozhodně zajímavá :).

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

12 úno 2024, 14:49

Mám elektro kolobežku a aj keď je to super praktické približovadlo tak to nabíjanie je otravné. Musím ju nabíjať každé tri dni asi 5 hod. Zabudnem nabiť s prepočtom dojazdu a som nahratý. Už sa mi to stalo viac krát ale šťastie že som mal v blízkostí MHD tak som ju zložil a išiel busom. Neviem ako by som to riešil z e-skutrom, asi iba odstaviť a volať taxi.

Otravné su tie nabíjacie srandy. Mňa otravuje už len mobil nabíjať. Možno keby mal spalovací motor tak by bolo super :D

Re: Zkušenosti s elektroskůtrem?

28 bře 2024, 22:22

goes píše:Diky moc. Ja sem si s dovolenim letos poridil elektro “moped”. Tedy nema to design skutru ale princip stejny. Pro to jezdeni okolo komina. Jen sem si tim potvrdil realitu.
Za cenu nasobne vetsi jsem ziskal produkt nasobne horsi. Vykon klesajici s kapacitou. Polovicni dojezd nez udavany. 6-8 hodin nabijeni.

A takto fungovaly i elektro skutry co jsem mel pujcene u nas nebo pri cestovani. Jediny duvod proc to mam je ten ze se mi na jizdy v prubehu celeho roku na male vzdalenosti nechce nicit klasicky stroj.


Můžeš se prosímtě "pochlubit", jaký konkrétní e-moped vlastníš, jaký má baterie a kolik tě stál? Dále by mě zajímalo s jakým produktem ho srovnáváš a jaké další e-skutry sis vyzkoušel. Předem díky.

-- 28 bře 2024, 21:29 --

CzechDave píše:Elektropohon sám o sobě je super, o tom žádná. Měl jsem možnost si vyzkoušet pár elektroaut of Tesly a VW a elektroskútr mého kolegy v práci (nějaký čínský model, měl to na dojíždění pár km z domu do práce a na nákup ve městě) a z jízdních vlastností jsem byl nadšený. Elektroskútry mělo pár lidí v mém okolí a ti si také chválili tichý a hladký provoz. Ale tím to taky skončilo, nadšení moje i ostatních s elektropohonem končilo u toho, že dojezd a cestovní rychlost je prachmizerný, jeho obnovení trvá strašně dlouho a je spojeno s lokálními omezeními - zejména dostupností zásuvky, kam ten skútr připojit a rychlostí dobíjení a toho, že to je málo muziky za strašně moc peněz. Výměnné baterky dojezd do jisté míry řeší, ale pořád to celé končí u prachmizerného dojezdu a šílené logistiky kolem dobíjení.
Já na skútru jezdím v sezóně do práce 50 km jedním směrem v kopcovitém terénu (ČB - Krumlov - Chvalšiny - Chroboly - Prachatice, kdo zná, ví, jak to tam vypadá). Moje čína z AutoKelly to zvládá obstojně, za dvě sezóny jsem hlavně na téhle trase najel přes 16 000 km. Zatím jsem dospěl k poznání, že maxona není zatím žádný elektroskútr schopen za rozumnou cenu nahradit, co se flexibility a obnovení dojezdu týče. Zkousl bych to dobíjení (mám garáž) i ten dojezd, ale mám problém s tím, že zaměstnavatel zatím dobíjení neumožňuje (ani nemá kde) a mám pocit, že by se dost netvářil na to, kdybych tahal baterku do kanclu a tam ji nabíjel (kdo ponese odpovědnost za následky případného požáru baterky?). Dojezd 100 km a méně při rychlosti 90 km/h je pro mne málo, větší dojezd už znamená neúměrné zvýšení ceny stroje.
Čili pro mne elektro zatím není, jak jednostopé, tak dvoustopé - hlavně kvůli mizernému poměru cena / přidaná hodnota / komfort obsluhy / flexibilita. Ale děkuji za diskuzi, byla rozhodně zajímavá :).

Víceméně souhlasím s tvým názorem. V tvém případě by byl vhodný skůtr okolo 160-200tisíc Kč, což ně každý je ochoten dát za stroj určený převážně na dojíždění. Já osobně bych takovou dálku nechtěl jezdit denně ani na benzínovém skůtru:)

-- 28 bře 2024, 21:39 --

forester píše:Mám elektro kolobežku a aj keď je to super praktické približovadlo tak to nabíjanie je otravné. Musím ju nabíjať každé tri dni asi 5 hod. Zabudnem nabiť s prepočtom dojazdu a som nahratý. Už sa mi to stalo viac krát ale šťastie že som mal v blízkostí MHD tak som ju zložil a išiel busom. Neviem ako by som to riešil z e-skutrom, asi iba odstaviť a volať taxi.


Tak v tvém případě by byl vhodný asi jedině systém výměnných stanic na baterie, jako to má Gogoro na Thaiwanu.
Šest vteřin na "nabití" by tě doufám nezatěžovalo.

https://www.youtube.com/watch?v=AF3gCTyD-wM
Odeslat odpověď