20 zář 2020, 08:36
20 zář 2020, 08:45
20 zář 2020, 10:11
20 zář 2020, 10:11
20 zář 2020, 11:14
To ti veľmi rád vysvetlí jarda šíma napríkladkrizik1 píše:A kde se nachází taková nejbližší 240V zásuvka ze které můžeš nabíjet, tedy mimo stojany "rychlonabíječek"?
20 zář 2020, 13:36
krizik1 píše:A kde se nachází taková nejbližší 240V zásuvka ze které můžeš nabíjet, tedy mimo stojany "rychlonabíječek"?
20 zář 2020, 13:51
20 zář 2020, 14:31
20 zář 2020, 14:45
20 zář 2020, 16:01
duky5 píše:On to skôr myslel tak, aby si kvôli zásuvke neotravoval cudzích ľudí ako jarda, proste "voľné" zásuvky.
Lebo teraz sa na jedného jardu iba divne pozerajú a nechápu, keď tam bude mať človek takýchto parazitov 20, tak ich kopne do prdele
20 zář 2020, 16:46
e-Kája píše:Jestli jezdíš 200-300km jen tak a bez přestávky, tak tě docela obdivuju, ale můj šálek kávy to není. Já si udělám přestávku každých 100km aniž bych musel a pokud potřebuji, můžu si během této přestávky kdykoliv motorku/skůtr lehce nabít (z jakékoliv nejbližší 240V zásuky nebo na nabíjecí stanici) na další část cesty a po maximálně 1 hodině jedu v klidu dál. A každá moje cesta má nějaký účel: jezdím do práce, na chatu/chalupu, na hrady a zámky, fotit do přírody a podívám se rád i do historických částí měst atd.
20 zář 2020, 16:56
21 zář 2020, 07:47
e-Kája píše:A zkusil jsi něco v ekvivalentu 125ccm? Například Brammo Enertia+? Vectrix VX-1?
Moje zkušenosti po dvou letech s Brammo Enertia+ stručně popsané zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=127096
Mám i slabší elektrokubaturu v podobě Peugeota E-Vivacity, zkušenosti po roce provozu zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=127101
PS: očekávám v nejbližších dnech přírůstek do své elektrostáje v podobě Victory Empulse TT, (elektromotorka srovnatelná s kubaturou 600ccm).
21 zář 2020, 09:06
21 zář 2020, 10:43
Citelis píše:e-Kája píše:A zkusil jsi něco v ekvivalentu 125ccm? Například Brammo Enertia+? Vectrix VX-1?
Moje zkušenosti po dvou letech s Brammo Enertia+ stručně popsané zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=127096
Mám i slabší elektrokubaturu v podobě Peugeota E-Vivacity, zkušenosti po roce provozu zde:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=127101
PS: očekávám v nejbližších dnech přírůstek do své elektrostáje v podobě Victory Empulse TT, (elektromotorka srovnatelná s kubaturou 600ccm).
Popravdě nezkoušel ... Přijde mi trochu nesmysl, kupovat si "motorku" na ježdění do práce v cenové hladině 200k+ Kč. Navíc pokud si můžu pořídit nový benzínový ekvivalent za nějakých 75k Kč. Už když bych počítal návratnost při rozdílu jen 100k Kč, tak to mám hrubým odhadem 73400km, což při mém ročním nájezdu dělá 11 let ... no nevím jak budou po těchto letech vypadat baterky.
Takže z mého pohledu bych si měl za více peněz koupit méně použitelný stroj, který mě nejspíš ani na provoz nevyjde levněji ... děkuji asi ne.
PS: A to co je v cenové hladině benzínového PCX je úplně stejná bída jako BeRider ... takže na ježdění "po městě" do práce bych to nechtěl ani zadarmo (jižní spojka, kopce na strahov, rozjedzdy na světlech).