Jen ten lauf vzadu schází.Ale myslím si,že pokud nebude síť nabíjecích stanic,tak dojezd 80 km není moc velká hitparáda.Po Praze se to vycucne coby dup.
Ten dojezd, pokud se nepojede na rovině ustálenou rychlostí 30-40km bych viděl tak na 40-50km. To by mi nestačilo ani na cestu do a z práce. Ať bude Eskůtr co jezdí aspoň 120km s dojezdem alespoň 100-150km svižnou jízdou, tak bych o něm zauvažoval
Takové elektroskútry existujou. Jsou od renomovaných značek a jsou pro milionáře. Jak napsal jeden chytrý pán z Brna, který se zabýval úpravami čínských elektroskútrů, aby alespoň trochu jezdili, tak náklady na elektroježdění jsou nyní cca 2,5 x vyšší než u benzínové trakce. Může za to nedostatatečná kapacita a životnost dnešních lithiových baterií. Až budou k dispozici 3x výkonější baterie se slušnou cenou, při stejné velikosti, tak se spalovací motory stanou automaticky historiií. Ahoj.
To jsem si myslel taky. Před týdnem o tom mluvili na Plusu v rádiu. ČR má tak velký přebytek elektřiny, že má rezervu i na dobíjení elektromobilů do budoucna. Nehledě nato, že tak rychle se to rozvíjet nebude. Nevím z čeho usuzuješ, že baterie nejsou problém. Naopak. Baterie blokujou rozvoj elektromobility, protože elektrické agregáty (pohonné jednotky) jsou už dneska naprosto skvělé. Ahoj.
Prebytok elektriny je jedna vec(prebytok solarnej energie je blbost lebo auta jazdia aj v zime)aj tak si myslim ze jej dost nieje, ale distribucia k spotrebitelovi druha a to nejde jednoducho a lacno riesit.