od e-Kája » 23 úno 2023, 13:11
Ahoj,
pokud ti po ujetí poloviny kilometrů z maximálního dojezdu (tedy zhruba po 20-25km) ukazuje voltmetr na tachometru 97% z původních 100%, ale indikátor stavu nabití přímo na baterii ukazuje okolo 50%, tak je závada v měření voltáže baterie, tedy nejspíš lehce zkorodovaný nebo nedocvaknutý pin v nějakém konektoru na trase mezi baterií a tachometrem. Zkus teda projít trasu, prostříknout konektory kontaktolem a zkontrolovat, jestli nějaký z drátů svazku v kabeláži není při lehkém zatáhnutí za něj uvolněný. V každém případě je dobré odpojit nejprve baterii od okruhu.
Pokud však i ukazatel nabití baterie zobrazuje 97%, tak bude závada přímo v řídící elektronice baterie, tudíž jedině nechat v rámci záruky vyměnit. Nejlépe zkusit v prodejně dát tam baterii z jiného nového skůtru a tím tuto závadu potvrdit, jak už bylo řečeno.
Jinak pokud někdo tvrdí, že se na elektroskůtru nemá co pokazit, tak to je nesmysl. Většinou je to způsobeno kabeláží nebo kontakty, na druhém místě je elektronika a až to poslední, co se může rozbít je baterie, pokud o ní teda člověk správně pečuje.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
E-max 110S (od 6/2016 do 8/2018)