8steve píše:Opravdu nenapadna reklama
Napsal jsem něco špatně? Něco, co není pravda? Odkazuješ občas taky na nějaké zboží?
Praktické zkušenosti lze vyčíst z tématu:
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=16#p432Zkráceně, problém jsou olověné gelové baterie, které opravdu nedovolí jezdit více, než kolem 50km dojezdu. Kamarád, který si předělal Simsona na elektriku si tam dal LiFe
YPo4, stáli asi 23 tisíc, ale při stejné kapacitě 40 Ah má skoro dvounásobný dojezd při poloviční váze baterek oproti olovu, které tam měl předtím. Toto je zatím nejbližší budoucnost baterií. Ale ve výhledu jsou opdstatně lepší, jako Li-Air baterie.
Lidi se bojí, že skútr nemá dostatečný výkon při 1500 W, ale to není pravda. Elektrický motor má účinnost nějakých 90%(platí všeobecně), krouťák od nulových otáček téměř stejný a to skoro maximální. Není to do kopců sprinter, ale vyjedu, co je třeba.
Jezdím na elektrice od r.2008 a už bych v životě neměnil! Máte vidět, ty vyjevené obličeje, když stoupáte do prďáku a lidi se otáčí, že neslyší řev z motoru. Občas jsem se pod helmou pěkně smál!
Vyzkoušejte a uvidíte...